גלי קרטן - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על גלי קרטן - שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על גלי קרטן - שמלות כלה

מאיה-תמונה
מאיה
אחת השמלות... !
4.5
01/05/2013

הייתי מעלפת! זה בדיוק מה שרציתי והיה פגז! כל זה לא היה קורה בלי שמלה מדהימה.. אצל גלי :) הכל מתוקתק ומקצועני.. אצל גלי אין קיצורי דרך.. לא עושים יותר זול כדי שיהיה יותר יפה..... ק מה שנכון, מחמיא ועושה לך להרגיש הכי טוב. היה מושלם! ממליצה בחום..! יקר אך שווה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ורד ורד-תמונה
ורד ורד
מומלץ..
4.8
03/04/2013

מעצבת מוכשרת!! קיבלתי המון מחמאות על השמלה, בדיוק מה שרציתי ודמיינתי. שמלה קלאסית עם נוכחות. הצוות של גלי מדהים ולדה וליאת ממש נחמדות ומקצועיות. אווירה אינטימית והמון הבנה. בחירה... מעולה...!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעצבת מדהימה-תמונה
מעצבת מדהימה
גלי קרטן מעצבת מדהימה
5
01/04/2013

גלי מעצבת מדהימה החויה שלי היתה מעל לציפיות , מה גם שעברתי דרך לא קלה עד שהגעתי ליום החתונה תאונת אופנוע פשיטת רגל של האולם בכל הדרך היא היתה תומכת ומפרגנת ומבינה , בנוסף לגלי... נה התופרת המדהימה שלה שניהם נותנות יחס אישי , והכי חשוב הרגשתי שמקשיבים למה שאני רוצה כשלא אהבתי חצאית שאני בחרתי וכבר היתה מוכנה כשגלי ראתה שלא אהבתי היא לא היססה לרגע והחליפה לחצאית שרציתי לא דבר ברור מאליו אחרי שהחצאית תפורה בקיצור אני ממליצה בחום היא מעצבת בחסד והכי חשוב מקשיבה לנו הכלות ומבינה מה אנו רוצות (:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shiranib-תמונה
shiranib
שירן ואסף
5
06/11/2012

טוב אין מילים לתאר את גלי, כשחיפשתי שמלה הייתי מאוד מבולבלת דווקא כי ידעתי מה שאני רוצה ואף אחד לא ידע להתאים לי את השמלה שלי, עם גלי היה לי קליק מיידי לא משנה איזה שמלות ראיתי... דעתי שמצאתי את השמלה שלי ואת המעצבת האולטימטיבית! מעבר לכך שגלי עובדת במקצועיות רבה היא גם מאוד חמה ותמיד תזרום איתך עם מה שאת רוצה. מעבר לעיצובים המדהימים שלה היא עובדת עם הבדים הכי איכותיים שראיתי וראיתי לא מעט שמלות. למי שחשוב לה, גם התפירה של השמלה היא איכותית ומדהימה וזה גם בזכות התופרת המדהימה שלה וולדה. מומלץ בחום עד היום אני מקבלת מחמאות על השמלה.

הוספת תגובה
שירי ואביעד-תמונה
שירי ואביעד
וואו!!!
5
29/08/2012

מאיפה התחיל? גלי... אשה משכמה ומעלה- קסם מהלך, מוכשרת בטירוף, רגישה, מתוקה אמיתית, כזו שפוגשים רק פעם בחיים! בואו נגיד שכבר מהרגע שנפגשנו אז היא פשוט כבשה אותי- התארחתי בסטודיו... לה (שהוא הורס אגב, להבדיל מסלוני כלות תעשייתיים...), היא הקשיבה וקלטה את הכיוון שלי מיד: השמלה הראשונה שמדדתי אצלה היא גם זו שלבשתי לחתונה, בלי הרהורים, בלי חרטות ובלי התלבטויות. כל כלה יודעת כמה קשה זה למצוא את השמלה האחת, גלי פשוט עושה את זה לקל יותר. התופרת שאיתה רדה מצחיקה מעבר לכך שהיא מקצועית מאד. גלי גם הציעה חצאית לכניסה ולצילומים... קיבלתי כל כך הרבה מחמאות שהספקתי לספור... הכי מומלצת בעולם!!! גיל יקרה (וגם רדה)- תודה... ונשיקות!!!

הוספת תגובה
לירון וגלמי-תמונה
לירון וגלמי
זכיתי בשמלת ה-שנה!
5
21/11/2011

אז ככה גלי מהממת, וולדה התופרת שלה הן צוות מנצח, נהנתי לעבוד איתן, בחרתי שמלה ב-10 דק' בערך ואף אחד ואחת לא הצליח להישאר אדיש. למרות שהאירוע שלנו היה מדהים השמלה הפכה להיות גולת... הכותרת של החתונה. אם באמת בא לך להיראות מדהים ולא מתאמץ באירוע שלך גלי קרטן זה המקום שלך....

הוספת תגובה
שני ודודו-תמונה
שני ודודו
סיגנון יחודי ומשובח
4
22/06/2011

הגעתי לגלי דרך האינטרנט אספתי לי מספר מעצבים שאגיע אליהם באותו היום לגלי הגעתי ראשונה מבין כולם ברגע שנכנסתי אליה כבר ראיתי את השמלה שאיתה אני רוצה להיתחתן לא עבר עשר דקות וכבר... סגרתי איתה וכול השאר כבר לא היו רלונטים גלי היתה מקסימה וקשובה היא הבינה בידיוק מה הסיגנון שלי וידעה מה להתאים לי..התחתנתי ב-14-06-2011 קיבלתי אין ספור מחמאות סיגנון הכי שיק'י שיש והכי עכשווי ..מעצבת צעירה וסופר מוכשרת ואין ספק שהיא תגיע רחוק

הוספת תגובה
מאיה ודני-תמונה
מאיה ודני
שמלת הכלה המדהימה והמחמיאה שלי :)
5
13/05/2011

הגעתי לגלי במקרה דרך האינטרנט בסוף יום החיפושים הראשון, קצת מותשת ולא ממש יודעת מה אני רוצה. בשמלה השניה פשוט הבנתי מיד שזו השמלה שלי! זו היתה שמלה קיימת וגלי רק התאימה לי את... מלה ע"י תיקונים (שלמעשה היו ממש כמו תפירת שמלה חדשה כי יש לי חזה גדול והיה צריך לתפור מחדש את כל החלק העליון) אך השמלה נראתה חדשה לחלוטין. לנה התופרת של גלי, חוצמזה שהיא ממש מתוקה ואישה טובה, היא מקצועית בטירוף וידעה בדיוק להגיד מה כדאי מה לא כדאי וכו'. למרות שלא שמעתי המלצות על גלי לפני מבנות שאני מכירה אישית, סמכתי עליה ועל לנה בעיניים עצומות וזה הוכיח את עצמו לגמרי!!! כמות המחמאות שקיבלתי עצומה!!! (כולל קרובים רחוקים וחברים של ההורים שהתקשרו במיוחד לשאול מי עשה לי את השמלה..!) השמלה היתה עם מחוך- אבל כמו שגלי הבטיחה, הוא היה ממש רך ונוח, ולמרות שהבאתי שמלה להחלפה, לא הורדתי את השמלה וקפצתי והשתוללתי עם השמלה כל הערב בלי להרגיש!!! ממליצה בחום!!!!

הוספת תגובה
עינת-תמונה
עינת
גלי פשוט מקסימה ומוכשרת
4
28/01/2011

גלי בחורה מקסימה. מיד כשהגענו קיבלה אותנו בצורה מאוד יפה. כבר מהמקום עצמו (בפנים) רואים את האסתטיקה המיוחדת שלה. השמלות עצמן מיוחדות ולא שגרתיות. יש בכל אחת איזה טוויסט שמייחד... תה. הסגנון הוא מחוכים אבל עדינים ובלי ריפוד במחוך. מתאים מאוד למי שמחפשת להתרחק מהסגנון הכלתי הקלאסי (אני דווקא חיפשתי משהו קלאסי יותר). בכל אופן המחירים לא גבוהים כמו בדיזינגוף. דבר אחד שלא אהבתי זה את הגישה למקום. אי אפשר לדעתי לעשות שם את המפגש וזה רק לקחת ממנה את השמלה ולהתארגן במקום אחר.

הוספת תגובה
dorit_3011-תמונה
dorit_3011
שמלה יפיפייה, יחס מצויין ומחיר הוגן
5
16/09/2010

לאחר חיפושים ממושכים אחר שמלת כלה שונה ויפה הגעתי לאתר של גלי. החוויה הייתה ממש מרעננת! עיצובים מיוחדים, לא שגרתיים ושבהחלט לא רואים בכל חתונה שנייה. רציתי שמלה שתתאים לי לגוף,... לתקציב וכמובן גם לאופי וזה בדיוק השילוב שמצאתי בשמלות של גלי. הגעתי אליה בלחץ של זמן מחו"ל והיא הרגיעה אותי והבטיחה שהכל יהיה מוכן בזמן ושלא נתפשר על שום דבר. היא בהחלט עמדה במילה שלה! גלי מוכשרת מאוד, פרפקציוניסטית מהשורה הראשונה, מקצועית, נעימה וסבלנית בדיוק ברמה שצריך להיות עם כלה ואף יותר.. העיצוב היה מדהים, הבדים איכותיים והכי חשובה הייתה העובדה שהיה לה אכפת שאצא מרוצה ואני מודה שלא קל לרצות אותי :) עד היום אני מקבלת מחמאות! אני ממליצה בחום וללא שום סייג! גלי - תודה רבה על הכל..

הוספת תגובה