ריבה-אושידה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
054-6228335
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לריבה-אושידה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ריבה-אושידה - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על ריבה-אושידה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נטע ואור-תמונה
נטע ואור
אושידה- מספר אחת!
5
21/12/2011

אין כמו אושידה בהתאמת הבגד לאישיות הנסיכה. המראה שווה אלף מילים. אין סוף של מלבישות כלה, אך אושידה יש רק אחת!!! טביעת העין והמקצוענות !!!! החום והיחס הסופר אישי !!! כל אלו עושים... את ההבדל.!!!

הוספת תגובה
אילת ואלמוג-תמונה
אילת ואלמוג
מניו יורק לכיכר המדינה והרווח כולו שלנו !!!
5
10/07/2011

אין על ריבה בעולם כולו.. האישה, האישיות, היחס והשמלה - וואו! כבר מהכניסה הראשונה לסטודיו בכיכר המדינה אפשר להרגיש את הייחוד והשוני משאר הסלונים. אני כלה מאוד יסודית והייתי ב- 12... (!!!) סלוני כלה, כולל אושידה בדיזינגוף, בכל רמות העיצוב והמחיר וריבה פשוט שבתה אותי בקסמיה כבר מהרגע הראשון. בכל מדידה נהניתי, המקצועיות, היחס האישי והקשר הנהדר עם שאר צוות התופרות (קטרינה בעיקר!) - הכל היה פשוט מושלם! הכי חשוב היה שביום החתונה הרגשתי הכי יפה בעולם והפידבקים שקיבלתי על השמלה עדיין ממשיכים לזרום בהמוניהם... ריבה נתנה לי הרגשה שהשמלה נולדה והוכנה בשבילי ופשוט חיכתה ליום שבו אתחתן ואין לי מספיק מילים כדי לתאר את האושר העילאי הזה וכדי להודות לה! בקיצור - אם אתן רוצות להתבלט תפסיקו להתלבט ופשוט סעו לריבה, היא כבר תעשה את השאר... מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה תודה ושוב - תודה! אוהבת, אילת וגם החתן שהלסת שלו היתה על הרצפה - אלמוג :)

הוספת תגובה
sivpeleg-תמונה
sivpeleg
פשוט אין לי מילים
5
11/04/2011

טוב אני לא אוביקטיבית כי בכל זאת, זאת השמלה שלי אבל אם מישהי מחפשת משהו כובש, שיקי ומהמם בטרוף, משהו שיגרום לה באמת להרגיש נסיכה שתלך רק לריבה, הכל מדהים מהיחס, העיצוב, התופרות... המדהימות וכמובן המלביש המהמם יחזקאל. המחיר אומנת טיפה יקר אבל היה שווה כל שקל אם בחרת להזמין שמלה אצל ריבה את יכולה לישון בשקט כי מהממת את תיהיי

הוספת תגובה
אפרת ובו-תמונה
אפרת ובו
ריבה - האישה והאגדה
5
28/03/2011

פשוט תענוג אחד גדול! החל מרגע ההגעה לבוטיק של ריבה, תצוגת השמלות המרהיבות ביופיין, בחירת שמלה בסיוע וייעוץ של ה-מעצבת על - ריבה, ועוד, ועוד. את שמלת הכלה שלי תיכננתי לקנות... , משום שרציתי שמלה שונה, שמלה שלא רואים בכל חנות, שמלה אחרת. לריבה הגעתי ומייד הבנתי - אין צורך ליסוע כ"כ רחוק, כאשר במרכז ת"א נמצאת השמלה שמאימה עבורי. ריבה והצוות מעניקים חוויה אחרת בתהליך בחירת השמלה, ובכלל. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום על ריבה אושידה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה! בהצלחה! אפרת.

הוספת תגובה
שרון -תמונה
שרון
ריבה אושידה - מדהימה
5
10/03/2011

וואו, היה מדהים. תודה רבה לריבה אושידה ולצוות הנהדר שאתה: יחזקל, אמיתי וצוות התופרות. לא תמאינו אבל יש לריבה אושידה חנות חדשה בכיכר המדינה בת"א. זו בעצם אושידה האמיתית (בקרתי... זינגוף והבנתי שריבה המעצבת כבר לא שם). השמלה מדהימה, ייחודית, סקסית וקלאסית. ראוי לציין במיוחד את תודעת השירות והאירוח המקסים שקבלתי אצלם (אפילו בזמן ההמתנה הפנו אותי למעלע בכיכר לקפה על חשבונם). לאחר מדידה שנייה גיליתי שאני בהריון, הודעתי על זה לאושידה, והופתעתי לטובה, בצעו תיקונים בשמלה והתאמתה לבטן ולציצים שגודלים ללא תוספת מחיר! תודה רבה לכל צוות ריב אושידה בכיכר המדינה.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים