לימור בן יוסף - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לימור בן יוסף - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על לימור בן יוסף

מורן-תמונה
מורן
סלון הכלות מספר 1
5
08/11/2016

שלום לכל הכלות אשר טקם מצאו את האחת שלהן אולי את האחד כן אבל אחת כמו לימור הן בטוח לא הכירו הסטודיו של לימור הוא סטודיו מדהים עם אווירה ביתית שמהרגע הראשון שנכנסתי אליו ידעתי... געתי הביתה! אני ממליצה לכול מי שעדיין לא מצארה את הסלון שלה ללכת ולהתרשם כי בוודאות אין מצב שתתאכזבי! אני קיבלתי את היחס הכי חם, האדיב, מקצועי ושירותי שיש בשוק! אז בנות באמת שהכי מומלץ מומלץ מומלץ!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אינה-תמונה
אינה
פשוט מושלם !!! אינה וטל 6.1.16
5
11/01/2016

אני אתחיל בזה שאומר שפשוט חובה להגיע ולהתנסות במקום המדהים הזה! צוות שלם של תותחים!!!!! פשוט ככה ... ולימור- זו פשוט מעצבת שנותנת את כל כולה כדי שכל כלה תיצא מהסלון שלה לא פחות... ממושלמת! איזה דיוק, איזו השקעה, איזה יחס אישי , פשוט שלמות ! מחיר לכל כיס ששווה כל אגורה , והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני ממליצה לכל אחת ואחת להגיע ולנסות ובטוחה שתיצאו משם רק מרוצות !!! הייתה פשוט חוויה מדהימה !!! תודה תודה תודה !!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shachar-תמונה
Shachar
החתונה של שחר וליאור
5
15/06/2014

וואו וואו וואו אין לי מילים לתאר את הסטודיו של לימוראת הנעימות את השירות המחיר הסביר בהחלט הכל הכל היה מושלם. אני הכי מודה ללימור המקסימה ולצוות המקסים שלה: סימה, קלודין, יפה,... יל, וגילי המקסים אני מודה לכם שהפכתם אותי לנסיכה מהאגדות ביום המאושר בחיי תודה לכם מכל הלב ושתצליחו........אמן אוהבת אותכם שחר עדות גוטמנוביץ'

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי שלום-תמונה
עדי שלום
המעצבת המושלמת ליום המושלם שלך!
5
21/01/2014

אחרי שכבר קניתי שמלה במקום אחר - ולא הייתי מרוצה בלשון המעטה (יצאתי בוכה), הגעתי אל לימור. המלאכית הזאת הכינה לי שמלה חדשה דנדשה מהנייליונים (אפילו הדוגמנית עוד לא לבשה אותה... לוג 2014) תוך 3 שעות!! היא ראתה שאני במצוקה, ישבה איתי עד שמצאנו את השמלה המושלמת ויומיים למחרת השמלה כבר היתה מוכנה. השירות ברמה גבוהה מאוד, הבדים איכותיים, העובדים מסבירי פנים והכי חשוב - יש לה מבחר ענק של שמלות איכותיות ונקיות, היא קשובה לרצון הלקוחה ואין סיכוי שיצאה ממנה כלה לא מרוצה!! היא אפילו השאילה לי מחטב כדי שלא אצטרך לקנות בעצמי. בגלל שהשמלה בצבע מיוחד היא תפרה לי הינומה חדשה לגמרי שתתאים כמו שאני רוצה, האורך ובצבע. לימורי - הצלת אותי!! אין עלייך!! מאחלת לכל הכלות להיות אצלך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meital Hadar-תמונה
Meital Hadar
המלצה חמה ביותר!!
5
20/12/2012

טוב את הרומן שלי עם לימור התחלתי לפני כ-10 שנים עוד בבר מצווה של אחי הקטן. תמיד ידעתי כי ביום חתונתי אני באה אליה לאיפור ולשיער וכמובן שלא התחרטתי לשנייה - היום הזה היה מדהים... זה התחיל בארוחת בוקר משגעת והמשיך כמובן בשיער שלא יכולתי לדמיין אפילו ובאיפור מדהים שכמובן שניהם החזיקו גם בבוקר שאחרי. לימור והצוות היו פשוט מדהימים אחד אחד והתגובות היו בהתאם המחמאות לא הפסיקו במהלך הערב ובטלפונים שאחריי. ממליצה בחום על לימור אשת מקצוע מדהימה ובן אדם מדהים!!

הוספת תגובה
רביד וליאור-תמונה
רביד וליאור
סטודיו לכלות- לימור בן יוסף
5
21/11/2012

אני התאהבתי בלימור מהרגע הראשון, כבר מהפגישה הראשונה שלי היא קלטה את הסגנון שלי ובנתה לי את שמלת חלומותיי. לאורך כל הדרך הרגשתי שיש לי על מי לסמוך, הרגשתי בנוח להתקשר אליה... עץ איתה. ביום החתונה הרגשתי כמו נסיכה, דאגו לכל פרט, אייל האלוף סירק אותי, ועם האיפור של לימור נשארתי בסוף הערב בדיוק כמו שיצאתי מהסלון כלות בשתיים וחצי בצהריים. כל הצוות מקצועי וחם. ללימור יש מטרה אחת- להגשים חלום, ושלי הוגשם מעבר לכל הצפיות. נהנתי מכל רגע!

הוספת תגובה
Ira Yoavi-תמונה
Ira Yoavi
תודה ללימור והצוות
5
27/10/2012

זה פשוט היה יום כיף אחד גדול. ביליתי את כל הבוקר-צהריים בסטודיו שם טיפלו בי כמו שצריך האיפור והתסרוקת יצאו מעולים ועברו תיקונים בסבלנות יתרה עד שהתרציתי. המחמאות שגרפתי היו... !! לימור וכל הצוות - מקצוענים ברמות אחרות. פשוט היה לי כיף!!!!!

הוספת תגובה
שרון וסרחיו-תמונה
שרון וסרחיו
שרון ברקאי קורנטי
5
14/10/2012

הסטודיו הזה יש רק אחד!! איך שהגעתי לשם הבנתי שמדובר ברמה גבוה של צוות מעולה ולימור פשוט מדהימה היא מנהלת את הצוות בצורה יוצאת מהכלל, היא דואגת שכל אחד ידע לעשות הכול, דבר כזה לא... ראיתי בחיים שלי! האיפור, השיער וציפורניים הכול היה מושלם, לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה.... ממש פינקו אותי ביום הכי חשוב לי בחיים ויצאתי מרוצה ברמות! הרגשתי ממש בנוח שם כאילו אני בבית וכולם היו ממש אדיבים ונחמדים וראו שהם יודעים בדיוק מה הם עושים! לכל המתלבטות- הסלון הזה בהחלט מתאים ליום המיוחד שלכן והמחיר נוח, בהצלחה ותודה לכל הצוות!!

הוספת תגובה
מירי-תמונה
מירי
המקום המושלם ליום המושלם!
5
16/08/2012

טוב אין לי מילים לתאר את גודל החוויה!!! נתחיל עם לימור עצמה שהיא מדהימה ברמות! היא מחזיקה סניף ברמה גבוהה מאוד! הצוות בסלון כלות הוא מושלם! כבר באיפור שיער ניסיון ראיתי שמדובר... צוות מקצועי ללא כל ספק! מהצעד הראשון שעשיתי בבוקר החתונה לסלון הרגשתי כמו מלכה! הלבישו אותו בחלוק סטן לבן הכינו לי קפה וכל רגע נתנו לי להרגיש כמלה! הגעתי עם שתי מלוות שלא תיארו לעצמן איזה כיף יהיה להן!!! פינקו אותנו ויצאנו שלושתינו מרוצות ברמה מטורפת... רגע השיא היה במפגש חתן כלה... כל הצוות הגיע לראות והייתה מוזיקה מדהימה! שלמות!!!!!

הוספת תגובה
אלונה ואושרי-תמונה
אלונה ואושרי
19.6.2012 חתונת השנה
4
04/07/2012

לימור בן יוסף?? מספר אחת בעיצובים!! הגיעה חדשה לכפר סבא לבנות מאיזור השרון וגוש דן היא המאפרת בשבילך היא האישה שצריכה להיות עם הכלה ביום החשוב שלה!! יש לה גישה... נה. ממליצה עליה בחום רב!!

הוספת תגובה