ירון ברכה בצלאל - שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ירון ברכה בצלאל - שמלות כלה וערב - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על ירון ברכה בצלאל - שמלות כלה וערב

אולגה ולירון-תמונה
אולגה ולירון
ירון המדהים..מה כבר יש לומר?
5
25/10/2012

ירון היה המעצב הראשון שראיתי במהלך החיפושים אחר השמלה המושלמת. בעצם הוא זה שגם התחברתי אליו מהרגע הראשון והיחיד שהבין אותי ,וזה כמובן שתפר לי את שמלת חלומותיי! מעבר להיותו מעצב... גול מדובר בבחור עם יחסי אנוש מדהימים,נשמה טובה,חייכן אדיב וקשוב לכל הצרכים! הצבתי לו אתגר לא פשוט בשמלה והוא התמודד עם זה בצורה יוצאת דופן. השמלה הייתה בול כמו שרציתי,לא הפסקתי לקבל מחמאות! לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר,מעצב מוכשר יותר ויחס כזה במקום אחר... תודה ענקית גם לאינס שתופרת אצלו את השמלות. בנות-אני בהחלט ממליצה, בלי שום ספק , לבחור בירון כי אני לא מכירה עוד מישהו עם לב וידיי זהב כמו שיש לבחור הזה!!

הוספת תגובה
טלי  ודני-תמונה
טלי ודני
מעצב נדיר!
5
18/08/2012

ירון הוא המעצב הראשון שהגעתי אליו. עשיתי סקר יסודי ואחרי שהתרשמתי מהקולקציה באינטרנט ומהביקורות הגעתי אליו לסטודיו הנעים. פגשתי בחור מקסים, צנוע וכזה שנעים להיות לידו. הוא שאל... ת עלי ועל החתונה וישר הבין את הכיוון וכך את השמלה הראשונה שמדדתי פשוט לא יכלתי להוריד וזו השמלה שבחרתי. תהליך המדידות היה כל כך נעים שחבל לי שהוא נגמר. השמלה נתפרה מאפס בהתאם לכל סנטימטר בגוף שלי וכל אחד שראה אותה אמר שהיא בדיוק אני. שמלה קלאסית ועוצרת נשימה.

הוספת תגובה
Merav Bouganim Sholder-תמונה
Merav Bouganim Sholder
שמלה נדירה ועדינה
5
09/07/2012

ירון ברכה בצלאל המהמם, השמלה הראשונה שמדדתי! מיד ידעתי שזה בדיוק מה שחיפשתי. נדיר למצוא את מה שאתה רוצה בדקה הראשונה. ועוד יותר נדיר לעבוד עם בן אדם שכולו נשמה טובה, רגוע... בחתונה לא הפסיקו לשאול מי המעצב! ואמרו שהשמלה פשוט נסיכה עדינה ויפה. הרגשתי על גג העולם - וזה באמת בזכותך. תודה רבה !!! מירב בוגנים

הוספת תגובה
תמר ויגאל-תמונה
תמר ויגאל
ירון ברכה בצלאל
5
24/06/2012

לירון הגעתי אחרי הרבה חיפושים. בשונה ממעצבים אחרים ירון נמצא בחנות ולכן אפשר להתייעץ ולשאול שאלות ישירות אותו וכך להבין יותר מהר מה אפשרי ומה לא. ירון לא מקובע אלא גמיש ומאפשר... עשות שינויים בשמלות, התוצאה היא שהשמלות מתאימות לכלות שונות בעלות אופי ומבנה גוף שונה. ההרגשה שלי אצלו הייתה שחשוב לו שהשמלה תהייה יפה עליי ולא רק לעשות שמלה יפה וזה לדעתי כל ההבדל. השמלה ישבה עליי בצורה מושלמת התפירה מדויקת ויש הקפדה על כל הפרטים. ירון הקשיב לבקשותיי וכך גרם לי לסמוך עליו ולהרגיש חלק מהתהליך של בניית השמלה. ירון אדם מקסים, עדין, מקצועי, סובלני ונעים מה שגרם לכול התהליך להיות כייף. כל חיי חלמתי על הרגע בו אלבש שמלת כלה בזכות ירון החלומות הפכו למציאות. השמלה הייתה מדהימה וגרמה לי להרגיש יפה במיוחד בה. העדינות, המינימליסטיות, הפרטים הקטנים והאיכות שלה יצרו תוצאה יפיפייה. לא הפסקתי לקבל מחמאות ואני שמחה כל פעם מחדש לראות את התמונות. ממליצה בחום!

הוספת תגובה
קרן ואפי-תמונה
קרן ואפי
ירון ברכה בצלאל
5
17/12/2011

אין לתאר במילים, חוויה מרהיבה ויוצאת דופן. העיצובים של ירון מיוחדים, נקיים, עדינים, שהופכים כל כלה לנסיכה. ירון הוא איש מתוק, שאינו דומה באופיו למעצב שמלות כלה סטנדרטי. הוא... , אדיב, סובלני, נעים, חשובה לו דעת הכלה, ובכל מדידה ומדידה הוא לא ישחרר עד שכל הפינישים מושלמים. את המדידות הוא קבע לי, לא הייתי צריכה לעשות כלום. והכל בשעות שהיו נוחות לי. הנתינה של ירון היא אינסופית, הוא יקדיש לך את כל הזמן ואת לא תצאי מהסטודיו עד שחיוכך יתפרס מאוזן לאוזן. השימלה שלי יצאה פשוט מדהימה, אני חושבת שהאורחים זוכרים יותר את השימלה מאשר את הכלה. היא הייתה כה קלאסית, ויחד עם זאת שיקית ומגניבה. אז אם חברה שלך מתחתנת, שכנה, או את תעלי עכשיו על מונית וטוסי לראות את העיצובים, זה יחסוך לך זמן כי אחרי שתכנסי לא תרצי לראות אף מעצב אחר, באחריות :))))))

הוספת תגובה
דיקלה -תמונה
דיקלה
כזה מעצב לא פוגשים כל יום!!!
5
02/11/2011

טוב, אני אתחיל בזה שירון עיצב לי שמלת ערב לחתונה של אחי. את ירון הכרתי לאחר יאוש שאין סיכוי שאני מוצאת שמלת ערב מיוחדת כמו שרציתי... ברגע שנכנסתי לסטודיו ה ת א ה ב ת י! ! ! קיבל... אותי בן אדם מדהים, מקסים עם נשמה ענקית. ולקח לי בדיוק שניה לשים את היד על שמלה ולקחת אותה. מהר מאוד הבנתי שזכיתי להכיר מעצב מהמם ובן אדם שאין כמוהו, שמעצב שמלות ברמה אחרת, יותר קלילות, יותר נוחות, והכי מיוחדות שיש! ביום הארוע הרגשתי הכי מיוחדת שאפשר וזכיתי למחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל... :את נראת כמו נסיכה שיצאה מסרט של דיסני" תודה תודה תודה לך ירון על הכל, ואין ספק שנתראה ביום שבוא אבחר שמלת כלה! ולכן בנות... אל תהססו לרגע, פשוט תכנסו לסטודיו ותבינו על מה כולנו מדברות כאן. ירוני... אין עליך!!!!!

הוספת תגובה
גל ואסף-תמונה
גל ואסף
הרבה מעבר לשמלה
5
17/10/2011

בנות יקרות בחירת שמלת כלה היא הבחירה הכי לא פשוטה בארגון החתונה. כולנו רוצות להיות מיוחדות וייחודיות... בינינו כל החתונות נראות אותו דבר אבל רק השמלה היא זאת שמבדילה אותנו אחת... שנייה.... (הרי על מה מדברים בסוף אם לא "איזה יפה הייתה הכלה ראית אותה?") הסטודיו של ירון ברח' פרישמן היה הסטודיו הראשון שביקרתי בו, ירון כבר מההתחלה קיבל אותי עם חיוך ענק (דבר שהוא לא מובן מעליו ביחס לשאר המעצבים), מדדתי שתי שמלות וכשהתבוננתי במראה נפתחו עיניי במין הבנה זהו מצאתי, אך בכל זאת אמרתי לירון שאני רוצה לבחון עוד אופציות... ובאמת בדקתי, אך שום דבר לא התקרב ליחס לאיכות ולייחודיות שמצאתי אצל ירון. הדבר המדהים ביותר אצל ירון שאין אצל מעצבים אחרים הוא העובדה שאיכפת לו מאוד מדעתך ומרצונותיך.. ובסופו של דבר עיצבנו יחד שמלה שלא קיימת כלל בקולקציה, מה שמחזיר אותי לעניין הייחודיות. השמלה המדהימה נתפרת מ-0 לפי מידותייך ורצונותייך עם טאצ'ים שאפשר למצוא רק אצל ירון וזה בהבטחה.. מדידות של שמלת כלה הן דבר אינטימי מאוד ולפעמים לא נוח, אך ירון נותן לך תמיד את ההרגשה שאת הדבר המושלם ביותר שנכנס עליו לסטודיו ולא בצביעות כי באמת ככה הוא מרגיש כלפי הכלות שלו וככה הוא גם מוציא אותן בסוף..... מושלמות..... והדובדבן שבקצפת זה העובדה שהשמלה נשארת אצלך... יכול להיות יותר טוב מזה. ממליצה בחום..... לכו תבדקו!!! מדידות לא עולות כסף......

הוספת תגובה
מיכל ואייל-תמונה
מיכל ואייל
ירון הברכה בצלאל - המעצב המושלם של השמלת כלה שלי
5
17/10/2011

התחתנתי ב- 11.10.11 בשמלת החלומות שלי, בשמלה שירון ברכה בצלאל תפר לי :) ה"רומן" שלי עם ירון התחיל במקרה, חזרתי מיואשת מדיזינגוף ופתאום קלטתי את החנות שלו ונכנסתי, בשנייה שנכנסתי... הייתה לי הרגשה שזה זה. הגעתי ללא פגישה וירון בחיוך מקסים קיבל אותי וישר התחלנו למדוד...מהר מאוד, סגרתי! כמו כל אחת גם אני דמיינתי את עצמי מאז שאני ילדה איך תיראה השמלת כלה שלי...ואני גאה לומר שהגשמתי את הפנטזיה שלי :) השמלה שלבשתי הייתה מושלמת, יפה ברמה שאין לתאר, הלוואי ויכלתי לכתוב רגש כי זה היה מסביר הכל. ירון בעצמו, בן אדם מדהים, אין דברים כמוהו, קשה לתאר אותו במילים, הוא נשמה טהורה, מתחשב, אכפתי, דואג, מצחיק וכמובן מוכשר ברמות מטורפות!כל מדידה הייתה חוויה, הצחוקים, החיוכים, הבדיחות...היה פשוט כיף! איזה באסה שאי אפשר להתחתן שוב ושוב...רק בכדי שאוכל לעבור את כל המדידות מהתחלה וללבוש את השמלה! בקיצור, כל מי שמחפשת שמלה מיוחדת / קלאסית / מושלמת, שמלה שלא רואים בכל מקום, שמלה שתגרום לכולם להגיד: וואוווווו, כל מי שמחפשת את השמלת כלה הכי יפה שיש שתלך לירון ברכה בצלאל! ירון - אני מתה עליך!

הוספת תגובה
מיטל ושחר-תמונה
מיטל ושחר
ירון ברכה בצלאל - מעצב מיוחד במינו
5
16/10/2011

מדובר במעצב מיוחד במינו, עם כישרון מדהים ומסירות למוצר שלו. כבר מהמפגש הראשון איתו הרגשתי את הכימיה וההבנה שהוא זה שיעצב לי את שמלת החלומות שתמיד חלמתי עליה. הוא מיד הבין את... נות שלי וזה גם מה שהנחה אותו בכל התהליך. הוא תמיד קשוב לצרכים ופתוח לשינויים תוך כדי התהליך, אך עם זאת יודע מתי ״להתעקש״ כשבטוח במשהו לטובתי (וכמובן שהוא צדק) הכל נעשה בדיוק ושלמות שראויים להערצה, כל מפגש ומדידה היו כיפיים והיוו תחושת יצירה משותפת שהובילה לשמלה המיוחדת שלי. האנרגיות והאוירה שירון משרה הן של רוגע וביטחון וכל חשש בדרך ובתקופה המתוחה שלפני החתונה נמוג בזכותו. שוב, מדובר במעצב מדהים, עם קולקציה מהממת ואישיות מהממת הרבה יותר, ובזכותו זכיתי בשמלה שתמיד דמיינתי שתהיה לי, פשוט מושלמת, פשוט "אני" וצעדתי איתה בגאווה

הוספת תגובה
galchen8-תמונה
galchen8
אין כמוהו
5
16/10/2011

מדהים מדהים מדהים!! קודם כל הוא בן אדם מקסים וסבלני שאוהב לעזור להבין את הכיוון שלך ואת טעמך ולנסות להתאים את השמלה אלייך ואל מה שחלמת.. ואם את לא בטוחה בנוגע לדברים מסוימים כמו... שהיה במקרה שלי הוא היה כל כך סבלני ונעים וחשב איתי ביחד מה יתאים לי ומה יחמיא לי יותר, והביע את דעתו הכנה. הוא היה המעצב הראשון שהגעתי אליו כשהתחלתי במסע החיפושים, והשמלה שבחרתי בה הייתה גם השמלה הראשונה שמדדתי, באותו רגע החלטתי שאני רוצה את השמלה הזו ולא מעניינות אותי שמלות נוספות!!! ואני שמחה מאוד על כך.. חווית המדידות הייתה כיפית ונעימה וחיכיתי כל פעם מחדש להגיע אליו למדידה, לראות את קלואי המתוקה שמקבלת בחום את אורחיה :) וכמובן לראות כמה קסומה ומרגשת הייתה השמלה שלי וכמה אהבה הוא שם בעשייתה. השמלה כמובן הייתה מושלמת ומאוד לטעמי נקייה ועם זאת כלתית ומיוחדת והרגשתי איתה נסיכה.. הייתה נוחה מאוד וקיבלתי המון מחמאות עליה.. חבל שזו שמלה של פעם בחיים.. :) בקיצור ירון אדם מדהים גם אישיותית שזה חשוב מאוד! וגם מקצועית! ואני ממליצה עליו בחום רב!

הוספת תגובה