סלון כלות דואט - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סלון כלות דואט - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על סלון כלות דואט

רינת וחביב-תמונה
רינת וחביב
מדהים
5
04/12/2012

סלון כלות מדהים עם צוות נהדר שליווה אותי לכל אורך הדרך. אלה מעצבת השמלות המדהימה תפרה לי שתי שמלות שנראו בדיוק כמו בחלום, הקשיבה לכל הלחצים והשיגעונות שלי והייתה פשוט מדהימה כאשת... מקצוע וכאדם. תהילה ודודו היו מעל ומעבר לכל אורך הדרך, האיפור והשיער ביום החתונה היו בדיוק כמו שרציתי עדינים ויפים. בכל פעם שהגעתי למדידה הרגשתי בבית, הצוות נהדר, המקום לכשעצמו משדר חמימות ולחלוטין אינו המוני. ביום החתונה הרגשתי בדיוק כמו מלכה היחס של הצוות היה מדהים והתוצאה הייתה מדהימה הם לחלוטין הפכו אותי לכלה שתמיד חלמתי. תודה רבה רבה על הכל, מומלץ בחום ואהבה.

הוספת תגובה
Rachel Ruslana Leybovich-תמונה
Rachel Ruslana Leybovich
חוויה מדהימה
5
04/12/2012

הסלון עם העיצוב הכי מדהים שראיתי בצפון . יחס מאד אישי חם סובלני ומדהים . חוויה מדהימה נעימה אנשי הצוות מקצועים מאד . מממליצה בחום .

הוספת תגובה
תמר כהן-תמונה
תמר כהן
חוויה נפלאה
5
04/12/2012

אחרי כל הצעקות והוויכוחים עם בן זוגי על החתונה הייתי בורחת לסלון כלות דואט, שם חיכו לי תהילה, אלה וכל הצוות עם חבילה של טישו. רגעי הנחת היחידים שהיו לי במהלך כל התקופה הזאת היו... דואט כאשר הייתי מודדת את השמלה המושלמת שעיצבו במיוחד בשבילי. אני ממליצה מכל הלב לכל הכלות המיוחדות והבעתיות (כמוני) להתכונן ליום המיוחד בחייהם בדואט. עם צוות של מקצוענים, נחמדים, קשובים וסובלניים אתם לא תצטערו... תודה על חוויה מדהימה!

הוספת תגובה
אבישג ואייל-תמונה
אבישג ואייל
מעולה!!!!!
5
12/08/2012

יחס אישי מכל הצוות של דואט. הרבה בידור ורוגע במשך כל הדרך לחתונה, ללא לחץ משום צד. ביום החתונה ליווי אישי ושקט מרגיע ומצויין, חייבת להדגיש שלא רק לי בתור כלה אלא גם למלוות שלי... יבלו יחס חם ואוהב. מוזיקת רקע רגועה. סלון שנותן מה שמגיע לכל כלה שרוצה להיות מלכה (ויותר ממלכה) ביום הזה. לעומת סלונים אחרים, שבהם יש מעל 3 כלות ומוזיקת רקע רועשת וגם מספרה בתוך הסלון, בדואט אין את זה וזוכרים את השם של כולם!!! אם את רוצה איכות זה המקום!

הוספת תגובה