ZOE - זואי - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ZOE - זואי - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על ZOE - זואי

zadokl-תמונה
zadokl
פשוט מדהימה
5
10/01/2011

הגעתי לנוגה המעצבת אחרי שעשיתי את סיבוב דיזינגוף וראיתי עוד כמה מעצבות באיזור השרון. נוגה הייתה מקצועית, מקסימה, רגישה והכי חשוב- עיצבה עבורי את השימלה המדהימה שרציתי :) המחירים... מאוד הוגנים, לא מתפלצן והסלון מקסים ונעים בלב רעננה. במהלך המדידות פגשתי גם את אימה שעובדת איתה- אין ספק שמדובר במעצבות שיודעות את העבודה. נוגה בנתה את השמלה איתי ועם אימי - שהגיעה איתי לכל מדידה, בצעדים קטנים ומדודים, בכל עניין התייעצה ונתנה, כמובן, גם את חוות דעתה המקצועית. נוגה- תודה על שמלה מדהימה, על תמיכה ברגעי הלחץ ועל האיכפתיות. ממליצה לכל אחת לעבור את החוויה המרגשת הזאת בסלון זואי.

הוספת תגובה
ברוריה וחנן-תמונה
ברוריה וחנן
"לכי על זה מבלי להתלבט אפילו רגע"
5
24/11/2010

שירות מדהים, יחס חם ואישי, שלא לדבר על מיקצועיות מרשימה. הגעתי לנגה במקרה דרך אתר מתחתנים ומיד נוצרה בינינו כמיה, אפילו כבר משיחת הטלפון. נגה תמיד משרה אוירה נעימה, מפנקת, מועדדת... ונותנת תחושה (ובצדק) שניתן לסמוך עליה. אין לי מילים לתאר עד כמה הבחירה הייתה טובה, ולדעתי זה חלק ניכר מהחתונה, שכן זה המעצבת מלווה אותך מס' חודשים ואף ביום החתונה.

הוספת תגובה
רוית ושחר-תמונה
רוית ושחר
נגה ורחל אתן הכי הכי בעולם
5
16/11/2010

גם אני כמו כולם עשיתי את הסיבוב הידוע בדיזינגוף ורק כשהגעתי לנגה הבנתי שיחס ומקצועיות כמו אצלה לא אקבל בשום מקום אחר. גם נגה וגם רחל היו מקסימות , אנושיות ומקצועיות לאורך כל הדרך... מהפגישה הראשונה ועד ליום החתונה כאשר הגיעו להלביש אותי ופיזרו אנרגיות חיוביות ,חום ואהבה.. גם אמא שלי תפרה אצלהן את השמלה שלה ויצא מדהים היינו שותפות לכל אורך הדרך בעיצוב השמלות. ללא ספק הן אוהבות את המקצוע ומומחיות בתחום תודה תודה ושוב תודה רוית ורחל. תמונות נוספות יועלו בהמשך...

הוספת תגובה
רוית ושי-תמונה
רוית ושי
נגה המדהימה!!!!!
5
14/09/2010

לנגה הגעתי במקרה אחרי שהייתי במספר מעצבות וסלונים..... הגעתי לנגה עם דגם קיים שעצבתי אותו... ובשניות היא העמידה אותו על הדף ולאחר מכן השמלה עמדה לנגד עיני באופן הכי מושלם וקרוב... מה שרציתי... נגה היא ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחתונה, היא כ"כ נעימה, מתחשבת ומתוקה. בנוסף ביום החתונה התארגנתי אצלה וכ"כ נהנתי.... אני לא מתחרטת על הרגע שבחרתי בה ליום המאושר בחיי. בנוסף, דרך נגה הגעתי לאיציק הספר שהוציא מהשיער שלי את הטוב ביותר והמחמאות לא הפסיקו לרגע. כל המלצה או תמונה אפשר לקבל ממני במייל.... בנות אתן לא תתחרטו!!!!!!

הוספת תגובה
sinkisegal-תמונה
sinkisegal
נוגה פשוט קוסמת
5
05/09/2010

נוגה ברקמן פשוט קוסמת!!!! בזכות עבודתה הסופר מקצועית היא עיצבה ויצרה עבורי את שמלת הכלה שהיתה פשוט מהממת!!! השמלה היתה פשוט מושלמת, נוחה בטירוף ללא מחוך, ופשוט יפיפייה!!! סגנון... עבודתה של נוגה ממש היה לטעמי, והיה זה המקום השני שהגעתי אליו בחיפושי שמלת הכלה, ודרך מתחתנים ממש אהבתי את הקולקציה והגעתי אליה מקיבוץ ליד ירושלים עד אליה לרעננה- וזה בהחלט היה שווה כל רגע!!! נוגה ממש מקצועית ויודעת היטב את רזי המקצוע, היא ממש מקסימה והרגשתי נוח לצידה כבר מפגישתנו הראשונה, וזה מאד חשוב. היא ממש משקיעה ונותנת המון מעצמה משום שחשוב לה שאהיה מרוצה ולא סתם, היא עושה זאת מכל הלב. היא העניקה בכל מדידה יחס חם לי ולחברותיי שבאו עמי, זו היתה חויה אמיתית ונעימה ולא הרגיש כמו איזה שוק בשר. לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה :) אהבתי אצל נוגה את עבודתה המקצועית, והיותה פשוט אדם מקסים עם לב ענקי..עם שלווה ,רוגע וסבלנות אין סופית. השמלה פשוט היתה מהממת!!!

הוספת תגובה