יעלה - שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יעלה - שמלות כלה וערב - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
4
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על יעלה - שמלות כלה וערב

Shani Yehuda-תמונה
Shani Yehuda
ממליצה בחום!!!!
5
25/05/2012

הגעתי ליעלה לאחר שראיתי את היחס והשירות המצויינים כשליוויתי חברות אחרות שהתחתנו ועשו שמלה אצל "יעלה", חיפשתי בעוד מקומות רק כדי לדעת שראיתי עוד דברים אבל חזרתי ליעלה מהר מאוד ושם... מצאתי את השמה המושלמת. אתי מקסימה אמיתית, מקצועית ואכפתית, כל התהליך היה חוויה אחת גדולה בזכות השירות האדיב והיחס החם. התוצאה הייתה מדהימה ואני מאושרת! ממליצה בחום לכל כלה שמחפשת יחס חם, אכפתי ומקצועי ושמלה מושלמת!

הוספת תגובה
רותם ואור-תמונה
רותם ואור
אין דברים כאלה!
5
26/04/2012

כשהתחלתי לחפש שמלות זה היה המקום הראשון שנכנסתי אליו. למרות שמצאתי שתי שמלות מהממות שאהבתי, החלטתי להסתובב בעוד חנויות, אבל בסוף חזרתי ל-יעלה כמו גדולה. המקצועיות, החיוך, האהבה... השמלות המהממות שכנעו אותי! אתי מקסימה, אדיבה, קשובה ופשוט מקצועית! יצא לי לראות עוד כלות אחרות במקום, והיחס לכולן זהה. אני רוצה להודות לאתי שגרמה ליום המאושר בחיי להיות כזה מוצלח. וגם כל יום של מדידה להפוך לחגיגה של כיף!

הוספת תגובה
רחלי ונמרוד-תמונה
רחלי ונמרוד
סטודיו יעלה
5
09/04/2012

אחת הבחירות הטובות ביותר שלי בכל תכנון החתונה היתה ללא ספק יעלה.. משלב בחירת השמלה ועד לשלב הסופי אתי (בעלת המקום) היתה איתי לכל אורך הדרך, הקשיבה, יעצה ותמיד עם חיוך. מעבר... ת המדהימות ולצוות המקצועי, היחס הוא הכי אישי שיש. ממליצה בחום (לכל חברותיי כבר המלצתי אישית)!!!

הוספת תגובה
גלית ואייל-תמונה
גלית ואייל
סלון כלות זה ממש פאסה ...
5
29/06/2011

אחרי שש שנים הגיעה הצעת הנישואים ואיתה כמובן החששות הטבעיים - איפה מתחילים??? לא היה לי מושג כמה זמן לפני צריך לסגור ואיזו שמלת כלה אני רוצה...אז התחלתי לחפש סלון כלות בהמלצת... רות- הסלון הראשון שנכנסתי אליו היה גם האחרון - שממנו הבנתי שאני ממש לא רוצה שיתייחסו אליי כאל עוד כלה, ובמיוחד לא רציתי להרגיש " שמדביקים" לי שמלת כלה שבכלל לא מחמיאה לי... ליעלה הגעתי דרך חברה שתפרה שם שמלה, בידיעה שאת כל שירותי שאיפור- שיער אני אצטך להשלים לבד. אני מודה שזה קצת ביאס אותי כשחשבתי על זה... אבל כשנכסנתי ליעלה , קיבלה אותי אתי המקסימה שישבה והקשיבה לחששות שלי ולאני מאמין שלי, ואני מודה שזו היתה אהבה ממבט ראשון...בלי הרבה השתהות- היא פצחה בסשן מדידות עם מגוון שמלות תוך הפגנת מקצועיות יוצאת דופן. הכיוון היה תפירת שמלה שהתאהבתי בה ממבט ראשון- ואחרי שקיבלתי את הצעת המחיר החלטתי ששם אני נשארת. היא ליוותה אותי במקצועיות רבה, כל מדידה בוצעה בזמן בלי עיכובים. ובזכות כך שהיתה מישהי מקצועית כמו אתי שדאגה לוודא שהשמלה תתאים לי בול, קיבלתי שמלה עדינה ומהממת- אפילו לא יכולתי לדמיין כמה היא תחמיא לי ברגע האמת. גרפתי מחמאות אין סוף ביום החתונה, ואפילו בעלי הגיע אחרי החתונה להודות לאתי באופן אישי על יצירת המופת. תודה רבה על כל הסבלנות והיחס המצקועי והמסור שאינו מבוטל בכלל...

הוספת תגובה
שירי ואלרן-תמונה
שירי ואלרן
החויה שלי
5
06/12/2010

כשהתחלתי לחפש לי את שמלת הכלה סטודיו יעלה היה הראשון שנכנסתי אליו והאחרון. מרגע שפגשתי את אתי ואפגן ידעתי שהגעתי למקום הנכון. היעילות , הנעימות והיכולת להוציא שמלה שהיתה קיימת רק... בדמיון שלי ולהפוך אותה למציאות הפכו את חווית השמלה לאחת החוויות הטובות בתכנון החתונה. השמלה יצאה חלומית והתגובות היו בהתאם. אני ממליצה בחום על חוויה של פעם בחיים .

הוספת תגובה