ואדים מרגולין - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ואדים מרגולין - שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

29 חוות דעת על ואדים מרגולין - שמלות כלה

Tsabar Ariel Moallem-תמונה
Tsabar Ariel Moallem
אין כמו ואדים!!!!
5
13/12/2014

ואדים היה המעצב החמישי שפגשתי, כבר בפגישה היה ברור לי שמדובר במעצב מוכשר, פדנט נעים ועם כל זה צנוע. הוא התאים לי את השמלה המושלמת וגם כאשר בחרתי אותה הוא הציע לי תיקונים אשר... ו אותה לעוד יותר מתאימה. הוא פתוח לשינויים, קשוב, יצירתי, והוא יגרום לכל כלה להרגיש מיוחדת. ממליצה עליו בחום! העיצובים שלו מהממים ויש מבחר מאוד גדול בנוסף לשירות המעולה והיחס הנעים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ritager-תמונה
ritager
ואדים מרגולין המקסים 3>
5
17/11/2014

ואדים הוא המעצב השלישי והאחרון שהכרתי. ברגע שנכנסתי אליו וניהלנו שיחה קצרצרה של כ 5 דקות הבנתי שמדובר במקצוען ואין לי מה לחפש עוד. אני חייבת להודות, לא הייתי כלה קלה במיוחד..... דים ידע להתמודד איתי להרגיע ולייעץ לי בכל. תמיד חשוב לו שכל תפר בשמלה לא יהיה פחות ממושלם, שיתאים לי, שיהיה לי נוח ושאני אצא מרוצה מהתוצאה. ואדים הצליח בגדול! השמלה היתה נוחה ויפייפיה, אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה המהממת שלי. תודה שגרמת לי להרגיש נסיכה ליום אחד. ממליצה בחום ובאהבה, ריטה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ami-תמונה
ami
מומלץ בחום !
5
23/10/2014

הגעתי לואדים אחרי שבדקתי מספר מעצבים, את השמלה הראשונה שואדים נתן לי למדוד בחרתי !!! ואדים ראה אותי ומיד ידע מה מתאים לי ...הייתי מרוצה מהמקצועיות, מהשירות, היחס האישי , הסבלנות... , הדיוק בעבודה ולא פחות חשוב מהתוצאה. קיבלתי אינספור מחמאות על השמלה. כמו כן ואדים ייעץ לי בכל דבר שהייתי צריכה בחירת הנעליים וסלון הכלות. ממליצה בחום בלי לחשוב פעמיים !!! ואדים תודה מיוחדת שבזכותך הייתי כלה מדהימה !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Morani-תמונה
Morani
הכי טוב שיש!
5
06/04/2014

אל ואדים הגעתי בתחילת החיפושים שלי אחר שמלת הכלה המושלמת ומיד ידעתי שאין צורך להמשיך לחפש! הסגנון הקלאסי, הנקי והפשוט שלו, אך עם זאת כל כך מרשים ומיוחד לא השאירו לי מקום... . בנועם ובאווירה רגועה שמשרה ביטחון ותחושה שהגעתי למקום הנכון, ואדים שמע בסבלנות את הרעיונות והבקשות שלי, נתן את חוות דעתו המקצועית וחשוב מכך - לא לחץ עליי בכלל לסגור באותו רגע אלא רק כאשר אהיה שלמה עם הבחירה. לאורך כל התהליך ואדים היה קשוב, נעים, רגוע ופשוט היה כיף לבוא לכל מדידה. כל מה שהנחה אותו זה אך ורק שאצא מרוצה! השמלה יצאה מקסימה ומעבר לכך, גם מאוד נוחה! ואדים המליץ לי גם על מקום לקנות נעליים, איפור ושיער ואפילו השאיל לי תכשיטים תואמים. לפני שיצאתי עם השמלה ואדים צייד אותי במספר הפלאפון האישי שלו והדגיש שבכל בעיה הכי קטנה אוכל לפנות אליו. כמובן שלא היה צורך בכך, השמלה הייתה מושלמת! אני לא אגזים אם אומר שואדים היה חלק חשוב ונכבד מהחתונה שלנו! לכל מי שמחפשת שמלה - לא לחשוב פעמיים, ואדים הוא הבחירה הכי חכמה וטובה שיש!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noasegal-תמונה
noasegal
אין בכלל על מה להתלבט
5
14/09/2013

מהרגע שנכנסתי לסלון כלות של ואדים הרגשתי שמדובר במקצוען אמיתי. הדגמים שלו מדהימים ומושקעים, וכשראיתי את הקטלוג שלו ראיתי שהעיצוב שלו הוא בדיוק הטעם שלי. השמלה הראשונה שמדדתי היא... השמלה שבסופו של דבר בחרתי, הוא ידע בדיוק מה להתאים לי. במהלך השבועות שואדים הכין את השמלה, הרגשתי את המקצועיות והאכפתיות של ואדים, הוא שם לב לכל פרט קטן, ויודע בדיוק מה יחמיא ומה יתאים. לפני שהגעתי לפגישה הראשונה אצל ואדים הלכתי לפגישה אצל מעצבת אחרת, שנתנה לי הרגשה ששום דבר לא יתאים או יחמיא לי, שבעצם צריך לעצב משהו ממש מיוחד כדי להסתיר את מה שצריך (ויש לי נתונים ממוצעים..) יצאתי ממנה בהרגשה נוראית, שלעולם לא אמצא שמלה שתתאים ותחמיא לי. מואדים יצאתי בהרגשה הפוכה, שלכל אחת יש שמלה שמתאימה לה, ובזכות הכשרון והמקצועיות שלו הייתה לי שמלה מדהימה וקיבלתי עליה המון המון מחמאות. מומלץ בחום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noa-תמונה
noa
מעצב מדהים! מומלץ בחום
5
21/01/2013

הגעתי לואדים אחרי שהייתי אצל מעצבים רבים אחרים בחיפושיי אחר שמלת כלה. ואדים היה כל כך מקצועי ונעים, הוא ישר ניסה להתאים משהו שיהיה מותאם לגוף שלי ולסגנון שחיפשתי. מעבר לכך... ת שלו מדהימות, הוא המשיך לחפש עד שמצא לי את השמלה המושלמת. יש לו עין חדה ומקצועית, ובכל התהליך ידעתי שאני יכולה לסמוך עליו לחלוטין. בזכותו, לא דאגתי לגבי השמלת כלה אפילו לרגע אחד. הוא גרם לי להרגיש נוח, ועשה לי את השמלה המושלמת לחתונה. מי שבוחרת בו, יכולה לדעת שהיא בידיים הטובות ביותר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אסיה וג'ו-תמונה
אסיה וג'ו
ואדים - האחד והיחיד!
5
04/11/2012

הגעתי אל ואדים אחרי שעברתי על כל האתרים של כל המעצבים ב'מתחתנים'. מה שאהבתי אצלו זה את העיצוב הנקי והלא מצועצע, ממש יכולתי לדמיין את עצמי באחד מהעיצובים שלו. אחרי הפגישה אצלו... תי באחת נוספת בלבד, וידעתי מיד שאין צורך בעוד ימי חיפושים והתלבטויות - ואדים הוא האחד! המפגש הראשון היה מדהים! יחס אישי, סבלנות, מצב רוח טוב ועין חדה לסגנון האישי של הכלה - כל אלה ועוד הרבה תכונות מקסימות של ואדים [אפילו אמא שלי התאהבה בו!] גרמו לי להתרגש עוד יותר לקראת כל אחד מהמפגשים הבאים. העיצובים של ואדים מדוייקים, עד לרמה של החרוזים ולחיתוך של התחרה לפי הצורות עליה, נקיים וקלילים. לא היה שינוי או תיקון שאני הצעתי והוא לא קיבל, ומנגד, גם לא היה תיקון שהוא הוסיף שלא היה בדיוק מה שהיה חסר כדי שהשמלה תהיה הכי יפה שיש. אפילו התכשיטים [שהוא מעצב בעצמו!!] נבחרו ע"י ואדים בהרף עין ובהתאמה מדויקת ללוק הכללי, הוא עד כדי כך קולט את הכלה! העבודה עם ואדים על השמלה הייתה חוויה מדהימה, שבכיף הייתי חוזרת עליה.. גם חודשיים אחרי החתונה לא מפסיקים להחמיא על השמלה ועל איך שנראיתי בחתונה. מבחינתי, זה אומר הכל! תודה רבה, ואדים!

הוספת תגובה
יפית ועמית-תמונה
יפית ועמית
מקצוען אמיתי!!!
5
13/10/2012

ואדים הוא מקצוען אמיתי ואמן אמיתי.. הגעתי אליו דרך המלצות שונות בפורומים, והוא היה הראשון בסבב שלי, לא ידעתי בכלל מה אני רוצה ואמרתי לו שיתן לי למדוד את מה שהוא חושב שמתאים לי,... אכן, כבר בשמלה הראשונה שמדדתי - התאהבתי! הלכתי אחר כך לעוד כמה מעצבים כדי להיות בטוחה, אבל זה היה בזבוז זמן, הייתי יכולה לסגור את השמלה הראשונה שמדדתי אצלו כבר באותו הרגע.. השמלה שלי נתפרה עבורי מההתחלה, והיו הרבה מדידות לאורך כל הדרך, ולכן הכל ישב והתאים בצורה מושלמת. ואדים הוא בן אדם אמיתי וכנה, צריך לפגוש אותו בשביל להבין, הוא לא מתייפייף, ולא נותן מחמאות ריקות, הוא מתכוון לכל מילה שהוא אומר ובדיוק בגלל זה סמכתי עליו במאה אחוז והקשבתי לכל ההמלצות שלו ואני הכי מרוצה בעולם! מיותר לציין שקיבלתי כל כך הרבה מחמאות, והייתי כל כך מאושרת ושמחה על הבחירה שלי. בקיצור, בן אדם עדין, אמיתי, שקט, מקצועי ושם לב לכל פרט ופרט ודואג שהכל יהיה מושלם... אני ממליצה בחום!!! אהבתי אצל הספק: שואדים בעצמו עורך את כל המדידות - לא פגשתי אף אחד אחר, רק אותו, הוא היחידי שנותן את השירות. שיש 6 מדידות (אולי אפילו יותר.. לא ספרתי) ולכן יכולתי להיות מעורבת בכל פרט ופרט בתהליך העיצוב. שהוא אומר רק את האמת, וכדאי להקשיב לו, הוא תמיד צודק :) שהפגישות נקבעות בצורה כזו שאת תמיד לבד במדידה ואין עוד בנות סביבך, הוא נותן לך את מלוא תשומת הלב במהלך המדידה. שהוא שם לב לכל הפרטים הקטנים שאפילו את לא שמה לב אליהם. שהשמלה הייתה נוחה ויכולתי להיות "אני" איתה.. שהוא נותן את כל האביזרים הנילווים - הינומה, בולרו, תכשיטים. שהוא פשוט בן אדם נחמד, אמיתי ומקסים!! ואדים - תודה ענקית על הכל!!!

הוספת תגובה
HY וN-תמונה
HY וN
אדם מקסים ושמלה מהממת
5
27/08/2012

ואדים היה המעצב הראשון שראיתי והיה לי ברור שאני אסגור אצלו. כדי להיות רגועה הלכתי לעוד שני מקומות שכבר קבעתי איתם מראש אבל לא היה ספק שאני חוזרת לואדים. ואדים הוא קודם כל בן אדם... מקסים, פרפקציוניסט בטירוף ומקצוען אמיתי. ואדים לא מתחנף, לא לוחץ לסגור ויודע תמיד לומר את הדבר הנכון כל המדידות היו מהנות ובסופו של דבר השמלה יצאה מושלמת. לאורך כל הדרך ידעתי שאני בידיים טובות ושאני יכולה לסמוך עליו גם בנוגע לדברים נוספים. ואדים גם התאים לי תכשיטים, הינומה ובולרו לחופה שהיו מושלמים. לסיכום כל השמלות של ואדים מהממות ומעבר לכך ואדים יודע להתאים לכל כלה את השמלה הכי מתאימה לה לגוף ולאישיות.

הוספת תגובה
סיגל  וחן-תמונה
סיגל וחן
ממליצה בחום על ואדים מרגולין
5
16/08/2012

נהנתי מאוד מהתהליך. ואדים הוא אדם מדהים, יש לו המון סבלנות, הוא היה קשוב לרעיונות שלי ועיצב לי שמלה מדהימה. מאוד מקצועי ומוכשר. קיבלתי המון מחמאות על השמלה אפילו מהמלצריות בגן... ירועים. השמלה הייתה תפורה בדיוק על הגוף וואדים הקפיד על כך עד הפרט הקטן ביותר.

הוספת תגובה