מרינה קיי - Marina K - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מרינה קיי - Marina K - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על מרינה קיי - Marina K

אווה ומיכאל-תמונה
אווה ומיכאל
מומלץ ביותר!
5
12/06/2012

מרינה הייתה המעצבת הראשונה שהגעתי אליה. למרות שרציתי לבדוק גם אצל מעצבים אחרים, בפנים ידעתי שאני אחזור אליה בסופו של דבר. במהלך החיפושים הבנתי שאין מה להשוות את איכות ויופי... ת שלה לשום מעצב אחר (וראיתי הרבה). היא משתמשת בבדים יקרים ואיכותיים ביותר ובניגוד לאחרים שטוענים שהם תופרים שמלות חדשות, אבל בפועל ממחזרים את הבד - אפשר היה לראות בקלות שהבדים אצלה חדשים באמת. היא תפרה לי שמלה מדהימה שגרפה מחמאות לאורך כל האירוע. ולמרות המראה הכביכול כבד, השמלה הייתה נוחה מאוד והיה כיף לרקוד בה. לא רציתי להוריד אותה בסוף הערב וממש הצטערתי שצריך להחזיר אותה... המון המון תודה מרינה!

הוספת תגובה
שירי ויוני-תמונה
שירי ויוני
שמלת כלה גרועה
1
09/05/2012

שירות מלוקק אבל תוצאה סופית הכתפיות נופלות כל הזמן . המחוך לא יושב כמו שצריך על החזה ואז יש רווח בין החזה למחוך ורואים הכול. זה לא המקרה היחידי , יש לי חברה שהתחתנה חודש אחרי... גם לה ולאחותה ולאמא שלה היה פשלות גדולות יותר. לא לגשת לשם אפילו שהשירות נראה נחמד ,מקצועי ומלוקק התוצאה הסופית גרועה ביותר . יש תופרות יותר טובות היא לא היחידה בארץ.

הוספת תגובה
ליבי-תמונה
ליבי
ועוד כמה מילים חמות...
5
16/03/2012

מרינה ואולגה יקירות, אומנם כבר את כל מילות התודה וההערכה אמרתי לכן יום למחרת, אבל רציתי לפרגן לכן גם כאן וכמובן סורי שבאיחור. הגעתי לסלונה הקטן והביתי של מרינה קיי אחרי סבב מתיש... בסלונים בצפון עם תחושת בלבול אדירה. בניגוד לבנות אחרות, שהרבה פעמים שמעתי שידעו בדיוק איזו שמלת כלה הן רוצות, לי פשוט לא היה מושג. ידעתי מה אני לא רוצה בוודאות, אבל לא ידעתי מה אני כן רוצה ולא הצלחתי לדמיין את עצמי בשמלת הכלה שלי. היה לי ברור שזאת תהיה יצירה בעיצוב אישי מא' עד ת'. למזלי מרינה קיי הייתה שם בשביל לסייע לי ברגעים מלחיצים אלה ולקחת אותי דרך מסע יצירה משותף רק בדרך שיוצרת ותיקה ומנוסה זו יכלה לעשות. כמעצבת מרינה בצורה מאוד כנה וישירה התייחסה גם לגוף שלי ולמה יתאים לי יותר ויתאים לי פחות, בהיותה גם מקשיבה לרצונות והצרכים שלי. מיד כשנפגשנו קיבלתי את התחושה שאני בידיים מוכשרות להפליא ותחת עין מקצועית ופדנטית. הפרפקציוניזם שלי ושל מרינה התחברו מיד! וכך גם הייתה השמלה בסופו של התהליך הלא פשוט הזה (שלווה גם בלא מעט שיגועים שלי, תיקונים חוזרים ונשנים בגלל ירידה במשקל, חיבוטים וחיפושים אחרי תחרות ועוד), ביום המיועד השמלה התחברה אליי ואני אליה כמו כפפה ליד והשאר זה כבר סיפור אהבה והמון המון המון מחמאות! מרינה ואולגה, תודה לכם שוב על העבודה המדהימה והמרגשת, המקצועיות, הסבלנות, הכנות, התמיכה, החום והאוירה הביתית והנעימה! מקווה שנתראה או נשתמע שוב רק בשמחות בעתיד! שולחת שוב חיבוק גדול. ליבי (10.8.11).

הוספת תגובה
ענת -תמונה
ענת
מומלץ בחום!!
5
01/03/2012

מהרגע שפגשתי את מרינה ואולגה המקסימות ידעתי שזה זה. מהר מאוד הן קלטו אותי ואת הטעם שלי והצלחנו להרכיב ביחד את שמלת החלומות שלי, שנתפרה כמובן אישית עבורי. התפירה ברמה מאוד מאוד... והה (הכי טובה שראיתי באיזור) והיחס של שתיהן היה אישי, תומך ונפלא.. מרוב שהיה לי כיף ונוח בשמלה לא החלפתי אותה אפילו אחרי 3 שעות של ריקודים! הייתה לי חוויה נהדרת, קיבלתי המון מחמאות ואני ממליצה בחום.

הוספת תגובה
אילנה ואבישר-תמונה
אילנה ואבישר
Marina K
5
12/02/2012

בנות יקרות, המון המון תודה! השמלה הייתה מ-ה-מ-מ-ת!!! עשיתן עבודה מדהימה! אפילו לא חלמתי על כזה שמלה יפה.. בזכותכן הרגשתי באמת מלכה ביום המיוחד הזה!!! חבל שאי אפשר לעבור את זה... ב.. כי בהחלט הייתי רוצה עוד שמלה ולא אחת.. וכמובן שממליצה לכל חברותי המתחתנות :)

הוספת תגובה
מלי ומשה-תמונה
מלי ומשה
למרינה המקסימה תודה
5
12/01/2011

למרינה קצת באיחור אבל רציתי להגיד תודה. תודה על היחס החם, המקצועיות, הסבלנות והסובלנות, הרוגע, החיוך, וכמובן השמלה היפהפיה. את השמלה של מרינה ראיתי באתר שלה וחשבתי שהיא מקסימה.... היו קצת התלבטויות אבל מרגע שהחלטתי ללכת על מרינה ידעתי שאני בידיים טובות. למרות שהלחץ קצת משבש את ההגיון של כל כלה ותמיד יש דאגות מרינה נשארה רגועה לכל אורך הדרך, גם כששיגעתי אותה ושיניתי את השמלה שוב ושוב. כמובן שבסוף השמלה יצאה מקסימה, תפורה במקצועיות ועם דקדקנות ותשומת לב לפרטים שלא מוצאים בכל מקום. מרינה היא מעצבת מוכשרת עם קבלות והמחמאות לא הפסיקו לזרום. אז מרינה שוב תודה ואני מאחלת לך שנים רבות נוספות של עשיה פוריה, מאתגרת ומוצלחת. שתמשיכי להמציא וליצור עיצובים עדינים ומהממים כמו שאת יודעת לעשות. מלי, 6.9.2010

הוספת תגובה