יעל אסרף - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יעל אסרף - שמלות כלה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על יעל אסרף - שמלות כלה

מורן קליקשטיין-תמונה
מורן קליקשטיין
מעצבת יצירתית מקצועית ומקסימה
5
03/06/2012

זו הייתה חוויה עבורי להגיע ליעל ולראות את המגוון היצירתי והעצום של שמלות הכלה שלה, כל אחת יותר יפה מהשניה! השמלות של יעל קלות, נוחות, מחטבות ומחמיאות מאוד! אני ממליצה בחום ומכל... הלב ללכת אל יעל אסרף, היא המעצבת המוכשרת ביותר שפגשתי, שאליה הגעתי מהמלצות מאוד חמות!

הוספת תגובה
טל  מתחתנים -תמונה
טל מתחתנים
מעצבת החלומות לשמלת חלומותיי
5
28/11/2011

אז כבר כתבתי תוך כדי המדידות שיעל היא המקום הכי רגוע, מקצועי ומדהים שיש ועכשיו, חודש כמעט אחרי החתונה, כשאני מסתכלת בתמונות אני רואה שעשיתי את הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות.... , את אדם מוכשר, לבבי, מקצועי ומדהים ולעד אזכור ואודה לך על שהפכת אותי לנסיכה אמיתית. השמלה התאימה בדיוק למבנה גופי ולמרות שהייתה עם מחוך- לא הרגשתי אותו בכלל!!! אין לי מילים להודות לך על האור שנתת לי והענקת לשמלה שלי תוך כדי תפירתה- התוצאות נראות בבירור בתמונות ובעיקר בחיוך שלי. תודה תודה תודה! טל 2.11.11

הוספת תגובה
מורן וגיא-תמונה
מורן וגיא
מדהימה!!
5
17/10/2011

יעל תפרה לי את שמלת החלומות שלא ידעתי שחלמתי עליה (-: תפרה לי שמלה מהממת ומיוחדת שלא הפסיקו להחמיא לי עליה. פשוט מקסימה ומקצועית וכל התהליך היה לי כיף מההתחלה!! ידעתי שאני אעשה... צלה את השמלה באותו מפגש ראשון ולמרות שהמשכתי להסתובב חזרתי אליה!! הייתה סבלנית לכל אורך הדרך גם כשהייתי רחוקה מלהיות החלטית (-: אני מאוד אהבתי את זה שהסטודיו נמצא בבית שלה וזה נתן לי הרגשה של אינטימיות ונוחות, מה שלא הרגשתי בסלוני הכלה והסטודיו של המעצבים בת"א... תמיד היה לה את כל הזמן בשבילי ואף פעם היא לא הלחיצה אותי להחליט או ניסתה לזרז את המדידה... בפעם הראשונה שהגעתי אליה עוד לא הייתי סגורה בכלל על מה אני רוצה ויעל הלבישה אותי בשמלה ופשוט מעליה התחילה לשים לי בדים וכאילו יצרה שמלה חדשה ויצרה לי כיוון בראש - הכיוון שבסוף הייתה השמלה שלי!!

הוספת תגובה
טל  מתחתנים -תמונה
טל מתחתנים
מדהימה עם סבלנות אין קץ
5
16/08/2011

קודם כל אני חייבת לציין שעוד לא קיבלתי את השמלה, היא אפילו עוד לא התחילה לתפור אותה, אבל הרגשתי צורך עז לפרגן לאישה המדהימה הזו. היא הייתה המקום השלישי שהגעתי אליו ואחרי שיטוטים... רבים נוספים ומיותרים חזרתי לאן שהאינטואיציה שלי כיוונה אותי מלכתחילה- ליעל. בפעם הראשונה שהגעתי אליה באתי ללא ציפיות כלל ונדהמתי מהמבחר שיכלה להראות לי. מכיוון שהייתי רק בתחילת החיפושים, רציתי לבדוק עוד מקומות למרות שדי ננעלתי על דגם מסויים אצלה (שלא התאפשר לי למדוד בגלל מידתו הקטנה). בסופו של דבר, אחרי שבועיים נוספים, שבתי אליה בידיעה ששם אני אסגור, במחשבה רק על האדם שהיא ושאת הדגם המושלם אמצע תוך כדי. חזרתי אליה בפעם השנייה, עם פמלייה מכובדת (אמא שלי, אמא שלו, חברה טובה ואחות) והיא נתנה לי למדוד כל מה שרציתי כאילו זאת הפעם הראשונה.. היינו אצלה שעתיים שעברו כמו דקות, כשבסבלנות אין קץ ובעדינות רבה ניסתה להתאים לי (מבלי ללחוץ עליי לסגור או משהו בסגנון) את הדגם שאני הכי אוהב.. כשראתה שאני מתבלבלת אפילו אמרה לפמלייה בחצי חיוך להיות רגע בשקט כדי שההחלטה תהיה שלי בלבד. מכיוון שהיה לי קשה לדמיין את הדגם עליו דיברנו (רציתי חיבור של אלמנטים מכמה שמלות) היא בשלב כלשהו פשוט עטפה אותי בבד נקי והתחילה ממש לחבר עליי את השמלה שחלמתי עליה .. אין מילים שיסבירו את רמת הסבלנות והיצירתיות של האישה המדהימה הזו, שעושה הכל בקור רוח וברור שהיא מונעת בלבד מאהבה למקצוע. ממליצה בחום על היחס, המקצועיות והשקט שתקבלי כשתגיעי אליה, ככה אני מרגישה :)

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
נעימה, מגוון שמלות
4
16/01/2011

ליעל יש סטודיו שממוקם בבית פרטי בכפר סבא. האווירה שהיא משרה נעימה וביתית. הסטודיו רחוק שנות אור מסגנון "דיזינגוף" ואווירת דיזינגוף - ומתאים במיוחד למי שמחפשת משהו קצת יותר רגוע... וקצת פחות נוצץ. יש לה מגוון שמלות כלה, חלקן יפות מאוד וחלקן לא . אני התרשמתי שהיא בעיקר זורמת עם הסגנון של מי שבאה אליה ( אני דווקא העדפתי לשמוע את דעת ה"מומחים" ) . בסופו של דבר לא סגרתי אצלה כי חיפשתי משהו פחות "פשוט" ויותר מתוחכם, אבל בסכ"ה המחירים שלה הוגנים והיחס נעים.

הוספת תגובה