איציק אמיר - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על איציק אמיר - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

23 חוות דעת על איציק אמיר

Eti-תמונה
Eti
number one
5
21/01/2015

מומלץ בחום , עבודה מקצועית שירות אדיב ומעולה יחס חם צוות מקצועי , קיבלתי המון מחמאות ותגובות חמות על השמלה והאיפור והתסרוקת מה שהפך את היום המיוחד שלי להצלחה גדולה. הכל... ת לעבודתו המקצועית של איציק אמיר. מומלץ בחום !!!!!!! מומלץ באהבה!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eden-תמונה
Eden
איציק אמיר התותח!!!!!
5
26/10/2014

כבר ברגע שהגעתי לסטודיו של איציק אמיר, ידעתי שזה המקום בו אצא עם שמלת הכלה שלי. בחור מהמם, שירותי,אדיב, קליל, עם המון הקשבה לרצונה של הכלה. אציין, כי השמלה שלי נתפרה בתפירה... , והשמלה יצאה בדיוק כמו שדמיינתי אותה!!!!! איציק עשה לי גם איפור ושיער..ועל זה אין מה לדבר בכלל! תודה רבה שהפכת אותי באמת למושלמת!!!!! ממליצה בחום רב!!!!!!!!! עדן מולוג'נוב

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יערה-תמונה
יערה
איציק אמיר- אין עליך.
4.5
10/07/2014

הגעתי אל איציק בהמלצת חברה שהתחתנה שלושה חודשים לפני. לא התאכזבתי, להפך. איציק התאים לי שמלה שהחמיאה לי מאוד וקלע בול למשאלת לבי. התסרוקת והאיפור היו מהממים וכל מי שראה אותי... א לי , הרגשתי כמו מלכה. איציק הוא מקצועי מאוד ויותר חשוב מזה סבלני מאוד ועומד בלוח הזמנים מעל למצופה. ביום החתונה האווירה בסטודיו הייתה מרגיעה מאוד ועזרה להפיג את הלחץ שבו הייתי . אני ממליצה לכן בחום על איציק אמיר - אין עליו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nadya-תמונה
Nadya
איציק אמיר
4.8
31/10/2013

חיפשתי שמלה מיוחדת ושונה, וזה בדיוק מה שמצאתי אצל איציק. העיצובים שלו ייחודיים ומתעלים בגדול על רוב המעצבים בארץ... רואים שהוא חושב מחוץ לקופסה, ומי שרוצה להיות הכי יפה והכי... דת - זה המקום ללכת אליו.. מעבר לשמלה, איציק איפר אותי ועשה לי תסרוקת.. הכל היה מושלם, מדוייק ומתוקתק.. והכי חשוב - מתאים בדיוק בשבילי! ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
חן-תמונה
חן
מעצב שמלות ואיפור שיער הכי טוב שיש!!
5
21/03/2013

אני רוצה לשתף אתכן בחוויה שהייתה לי עם איציק. את החתונה שלי ארגנתי תוך חודש כך ש 3 שבועות בלבד לפני החתונה נכנסתי לסטודיו של איציק ( לאחר שחברה ספרה לי עליו ) ברגע שאיציק ראה... תי הוא קלע בול לטעם שלי והביא לי למדוד שמלה בדיוק כמו שרציתי ... תוך כדי המדידה הוא הקשיב לכל מה שביקשתי או שאלתי וממש כאילו תפר אותה במיוחד עבורי מחדש... מרוב תחושת ביטחון החלטתי ללכת על כל החבילה ולעשות איפור ושיער אצל אמיר. לא היה צורך באיפור ושיער נסיון! הוא הוציא אותי מיליון דולר כאילו קרא את מחשבותיי וקלע לטעמי ולמה שמתאים לי. כמות המחמאות הייתה מטורפת!!! אני מודה על כך שהחלטתי ללכת על הכל אצלו ואומרת לכן שמדובר בכשרון אדיר ובאיש מקצוע שאין דבריח כאלה.... מבחינת המחיר חייבת לציין שהוא היה כל כך בסדר איתי ונתן לי מחיר מעולה בדיוק כפי שרציתי. על תחשבו פעמיים !!!!! הוא המעצב/ מאפר/ וסטייליסט בשבילכן (((-; מזל טוב שיהיה !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Liat-תמונה
Liat
שמלה מדהימה
4.8
17/03/2013

התחתנתי שבוע שעבר והייתי חייבת להיכנס לכאן ולהודות לאיציק אמיר על השמלה המעלפת שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות ! תודה על השירות המדהים ותודה על כל דבר הכי קטן שהוספת לי ביום החתונה... די להפוך את המראה ליותר ממושלם!! תודה לשלומית פדידה שעשתה לי שיער ואיפור הרגיעה ביום הלחוץ והשקיעה כמו שבחיים לא תיארתי לעצמי.. אני ממליצה בחום ללכת לנסות ולראות כמה חשוב שביום המשמעותי הזה יהיו לידך צוות מנצח, מרגיע, מפנק וכמובן מקצועי ביותר! תודהההה ליאת מהאירוע 12.3

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבל -תמונה
ענבל
שמלה מיוחדת במינה ויחס יוצא מן הכלל
5
11/11/2012

בחרתי אצל איציק שמלה מדהימה ביופיה שלא רואים כל יום. בחתונה כל אורח ששוחח איתי עצר לשאול מהיכן השמלה ושלא ראו מעולם כזו. השמלה באמת היתה מושלמת והרגשתי כמו נסיכה אמיתית! מעבר... לות המדהימות, איציק נותן יחס ושירות נפלאים, הוא מקסים ובעל אופי מרגיע. כל בקשה שהיתה לי נענתה והרגשתי שאין סיכוי שייתן לי לצאת ממנו כשאני לא מרוצה מדבר מה. מומלץ בחום :) ענבל חנם - חתונה מיום 8.11.12

הוספת תגובה
miss.hil-תמונה
miss.hil
איציק אמיר-רמה אחרת מכולם!
5
13/08/2012

הגעתי לאיציק אמיר ממש במקרה.באותו היום הייתי בדרכי למקום אחר כשלפתע החלטתי ללכת אליו בעקבות המלצה של חברה. באתי-נדלקתי! כל השמלות של איציק מ-ה-מ-מ-ו-ת!!!! התפירה, הבדים, היחס!!!... לי באופן אישי היה חשוב הבד ואצל איציק מצאתי בדים מעולים!!! היחס של איציק -אין מילים לתאר! ביום האירוע עצמו הוא עשה לי סטיילינג מטורף לצילומים- התמונות יצאו מהמם!!! תקשיבו טוב בנות: אין לכן מה ללכת לחפש במקומות אחרים! איציק אמיר-זה המקום לשמלת כלה! כל השאר פשוט לא משתווים לרמה שלו!!! ממליצה בחום!! איציק-אתה מלך!!!!!!

הוספת תגובה
Shani Shamir-תמונה
Shani Shamir
מעצב מוכשר!!!!
5
12/08/2012

הגיע הזמן לומר תודה למעצב המוכשר... לא הפסקתי לקצור מחמאות מהרגע שראו אותי - אפילו העובדים באולם טענו שראו הרבה כלות אבל לא עם שמלה יפה כמו שלי.השמלה המדהימה התאימה לי בדיוק,... מיאה ועשתה אותי נסיכה ממש! הכל היה בטוב טעם כולל האיפור והשיער. כמובן שהיחס מכל הצוות היה מדהים מההתחלה, לאורך כלל המדדיות ועד יום האירוע. אני ממליצה בחום לכל כלה שרוצה שמלה מושקעת, ממעצב שיודע לקלוט אותה ללכת לאיציק. אז תודה מכל הלב-שני 8.8.2012.

הוספת תגובה
Tal Ben David-תמונה
Tal Ben David
איציק אמיר
5
21/06/2012

ממליצה על איציק אמיר בחום!!!! עשיתי אצלו את השמלה ואת האיפור והשיער. הכל היה פשוט מושלם! השמלה מיוחדת במינה והאיפור והשיער היו מדהימים!! חשוב לי לציין שהיחס שלו מדהים ובכלל של כל... הצוות שלו, של אורלי המלבישה ושל ילנה התופרת המקסימה!!! איציק יודע להתאים לכל אחת את השמלה שתחמיא לה בצורה המושלמת ביותר! אחותי ואמא שלי גם התאפרו ועשו את התסרוקות אצלו ויצא מדהים!! בקיצור ממליצה בחום רב!!!

הוספת תגובה