נעמה ניומן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על נעמה ניומן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

71 חוות דעת על נעמה ניומן

Gilat-תמונה
Gilat
שמלה איפור ושיער לחתונה
5
14/12/2015

מהרגע הראשון שהגעתי לנעמה היה פשוט מושלם!! נעמה מכניסה לאווירה כיפית וביתית ונותנת להרגיש בנוח. היה לה סבלנות לכל דבר ששאלתי וביקשתי וכמובן שנעניתי תמיד בצורה מקצועית שתהיה... ות רצוני. ביום החתונה הגעתי עם חברותיי והיתה אווירה נעימה ורגועה יחד עם המסרקת המקסימה, האיפור והשמלה של נעמה ושאר העוזרות שנמצאות שם שגם הן תמיד מפרגנות ואוהבות, יצאתי מרוצה מאווווד! כולם החמיאו והתלהבו והרגשתי יפה ומיוחדת כמו שדמיינתי!! תודה רבה לנעמה, שרה וכל הצוות המקסים! ממליצה בחום לכל כלה!! ובלי לשכוח את המחיר האטרקטיבי שבאמת לא חושבת שהייתי מוצאת במקום אחר..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
naomi-תמונה
naomi
מושלם...
4.8
06/11/2015

הגעתי לסטודיו של נעמה ממש במקרה, ולא חשבתי שכל כך איהנה מתהליך ההכנה לחתונה... נעמה ידעה תמיד מה הכי מתאים לי ומה אני אוהבת מבלי שהייתי צריכה להסביר שום דבר, וביום של החתונה,... ר למקצועיות ולזה שהאיפור והשיער היו מושלמים- היא ידעה בדיוק מה להגיד לכלה קצת לחוצה כדי להרגיע אותה ולעשות לה טוב. :) כמובן, השמלה הייתה מהממת ולא הפסקתי לקבל מחמאות עליה ועל האיפור והשיער לאורך כל החתונה, ועד היום.. אסור לשכוח את העוזרות המקסימות שנמצאות תמיד בסטודיו ורק גורמות לךל הרגיש עוד יותר נסיכה! תודה על הכל!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi-תמונה
Adi
החתונה של עדי ורוני
4.8
01/11/2015

כשהגעתי לנעמה, מיד נוצר בנינו חיבור. הוקסמתי מהאופי הכובש שלה, מהאווירה הנעימה וממבחר השמלות הכ"כ יפות ומיוחדות. נעמה קלטה מיד את הרצונות שלי ובמקצועיות רבה עזרה לי לבחור שמלה... דהימה ששיקפה אותי ואת אופי האירוע, שמלה שקצרה אינספור מחמאות! בנוסף, בסטודיו של נעמה יש יתרון גדול בריכוז כל ה"חבילה" במקום אחד - שמלה, איפור ועיצוב שיער והכל באווירה רגועה ונינוחה, היא מחזיקה צוות מקצועי ואדיב וישנה התייחסות לכל כלה וכלה כולל המלוות. מהמפגש הראשון ועד היום המאושר, לאורך כל התהליך זכיתי לחוויה כיפית ומרגשת. אני מודה לנעמה על שאפשרה לי להגשים חלום ולצעוד לחופה בדיוק כמו שדמיינתי לעצמי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Moran-תמונה
Moran
חתונה מהאגדות :)
5
24/10/2015

אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה שהיתה לי אצל נעמה אבל בכל זאת :). מהרגע הראשון שהגעתי לנעמה ידעתי שהגעתי למקום הנכון ומצאתי את שמלת החלומות שלי. נעמה היתה שם בכל שלבי התפירה... וההכנה בכדי לענות על כל שאלה ובקשה שהיתה לי ובזכותה הגשמתי חלום. ביום החתונה כל שלבי ההכנה עברו ברוגע בשלווה ובלי לחץ בכלל החל מהשיער המדהים לאיפור הנסיכי ועד להגשמת החלום שלי השמלה ;) נעמה היקרה תודה מקרב לב על השירות המדהים ועל שעשיתי לי את היום המאושר בחיי למושלם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiran-תמונה
Shiran
שלמות
5
11/10/2015

אל נעמה הגעתי לאחר המלצות חמות של חברות. מהרגע הראשון זיהיתי מקצועיות וידעתי שאני במקום הנכון. הגעתי לנעמה לאיפור ניסיון ויצאתי מרוצה ורגועה שביום החתונה שלי אהיה בדיוק כפי... ני רוצה- וכך היה!!! האיפור היה עדין ומיוחד בדיוק כפי שחלמתי! והכי חשוב- החזיק כל הערב!!!!!!!!!!!!! לגבי השיער, הגעתי עם תמונה מוכנה מראש- קיבלתי מלא מחמאות מנעמה שלגמרי אהבה וחיזקה אותי! שרה המקסימה, שהייתה אחראית על השיער, הצליחה בענק!!! התסרוקת הייתה בדיוק כפי שרציתי והחזיקה לי כל הערב!!!!!!!!! לאורך כל היום היחס היה חם ומחבק, חברותיי הצטרפו אלי והייתה אווירה מושלמת!!! תודה רבה לצוות מהקסים של נעמה ניומן! אוהבת, שירן לוי :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
keren-תמונה
keren
שלמות!
4.8
15/09/2015

התחתנתי ב29.6 כאשר ארגנתי את החתונה בתוך חודש. הייתי כל כך לחוצה למצוא את השמלה המושלמת בשבילי ואצל נעמה ניומן מצאתי! כבר מהטלפון הראשון, נעמה והצוות היו מקסימות, נעימות ורגועות... וממדידה למדידה כבר אפשר לומר שהפכנו למשפחה. נעמה גם איפרה אותי ואני חייבת לציין שהיא לא נחה עד שהייתי מרוצה ומחייכת. בקיצור, החיבור עם נעמה והצוות הוא נפלא, השירות והיחס נפלאים ובאמת שלא יכולתי לבקש יותר מזה! וכמובן שקיבלתי כ ל - כ ך הרבה מחמאות, שכבר לא נעים =)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יערה-תמונה
יערה
חוויה מדהימה
5
07/09/2015

כל מדידה היא חוויה בפני עצמה, כייף גדול לבוא כל פעם ולפגוש את הצוות המחייך. האיפור לחתונה לא זז מילימטר, והיה בדיוק מה שחלמתי עליו. השיער היה מדהים - והשמלה... כמה... תי לחתונה בדיוק כמו שדימיינתי את עצמי לפני שהתחלתי הכל.... הצוות מדהים ופשוט כייף להיות שם! נעמה נכנסה לי ללב הרבה יותר מ"מעצבת שמלות כלה", אלא ממש כחברה....

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mor-תמונה
Mor
נעמה והצוות שלה פשוט מדהימות!
5
06/09/2015

מהרגע הראשון החוויה אצל נעמה הייתה מצויינת! המקום מהמם, האווירה מעולה, השמלות מדהימות, המחיר הוגן ויצאתי פשוט בהרגשה מדהימה! האיכות של השמלה ועיצוב השיער היו ברמה גבוהה מאוד,... בלתי המון מחמאות והרגשתי נסיכה... נעמה והצוות שלה מקצועיות מאוד, אכפתיות, קשובות ויודעות להתאים כל דבר לכל כלה באופן ייחודי. היה פשוט מצוין, מומלץ לכולן!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
מומלצת בחום
5
05/09/2015

האמת שלא חשבתי שאסגור שמלה אצל נעמה מהסיבה הפשוטה שזה המקום הראשון אליו הלכתי אבל נעמה הייתה מקסימה וישר הבינה מה הסגנון אליו אני מתחברת. כך יצא שבחרתי בשמלה השנייה שמדדתי במקום... הראשון אליו הלכתי. בכל פעם שהגעתי לנעמה היא קיבלה אותי בחיבוק חם ושיחה מהנה. גם מיטל שעובדת עם נעמה מקסימה. אני מאוד מרוצה משמלת הכלה שלי. היא בדיוק הטעם שלי ונעמה הצרה אותה בדיוק במידה אז היא הייתה מאוד נוחה (מאוד חשוב). האיפור של נעמה היה מהמם והחזיק כל הערב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיכל ובועז-תמונה
מיכל ובועז
רק נעמה ניומן!
5
04/09/2015

מהרגע שנכנסתי לסטודיו של הרגשתי שהגעתי למקום. הסטודיו מלא באנרגיות חיוביות שאותם מפיצה נעמה. בסבלנות אין קץ, במקצועיות רבה ובתשומת לב לכל פרט נתפרה לי שמלה מדהימה שזכתה למחמאות... בות. נעמה הייתה קשובה לכל שינוי שרציתי לעשות בשמלה ובזכות הניסיון, היצירתיות והמקצועיות של נעמה הגענו לתוצאה הטובה, היפה והמחמיאה ביותר. האיפור היא עדין ומרשים והשיער היה בדיוק כמו שדמיינתי ואפילו יותר. מהפגישה הראשונה ועד ליום החתונה נעמה הייתה שם לאורך כל הדרך להקשיב, להמליץ ולפרגן והכול בחיוך ובאהבה. נעמה פשוט מלאה בקסם ויודעת איך לגרום לך להרגיש כאילו את הכלה הראשונה והיחידה שלה! ביום החתונה הגעתי לסטודיו רגועה בידיעה שהכול יתנהל כשורה ושיש לי על מי לסמוך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה