קו לבן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קו לבן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

24 חוות דעת על קו לבן

DANIELA-תמונה
DANIELA
קטי אישית בפני עצמה
5
02/05/2013

אני מאמינה בקטי והיא מקסימה האויירה שם מאד רגועה ונינוחה שזה הכי חשוב , הכי חשוב זה חיבור - מההתחלה שכך נתן לי להמשיך את התהליך ואני יודעת שאהיה מרוצה ללא ספק!!!!!! חשוב... ת להסתכל על הדברים הנכונים מקצועיות יושר ורצינות תמיד שאני מגיעה היא מקבלת אותי על השניה וזה מראה את הכל בעיניי !!!!!!! אז כל אלה שמחפשות מעצבת שמלות קטי תותחית !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעין-תמונה
מעין
אין לתאר!!!!!!!!
5
05/04/2013

אחרי שעברתי עם אמא שלי את כל דיזינגוף, הלוך חזור, קלטנו חנות קטנה, שקטה, נכנסנו.. האנרגיות היו טובות, קטי קבלה את פנינו בחייוך, הראתה לנו כמה דגמים וידעתי שאצלה אני עושה!! בחרתי... דגם קיים, אך עם נגיעות שרציתי להוסיף, כמו אבנים, חצאית הפתעה ועוד.. קטי זרמה איתי עד האבן האחרונה.. הבינה אותי ונתנה לי הרגשה של מלכה!! ממדידה למדידה התאהבתי בקטי ובעבודה שלה! ממליצה בחום על "קו לבן" של קטי, מבחינת יחס (מהמם!), איכות (מעולה!) ומחיר (מדהים!)..!! תודה לך קטי, שעשית אותי מלכה ליום אחד! כולם החמיאו, היה שיא הנח בשמלה (אני לא אחת שלובשת שמלות) ותודה שגרמת לי להרגיש הכי יפה בעולם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אחד-תמונה
אחד
המעצבת הכי מדהימה בארץ!!!
5
31/12/2012

מהרגע שנכנסתי אל סלון הכלות - ידעתי שמצאתי את האחת. קטי המקסימה עיצבה לי את שמלת החלומות, הנעימה את זמני בכל מדידה ומדידה, עשתה אותי מדהימה ביום נישואיי !!! קיבלתי כל כך הרבה... מאות על השמלה שנתנה לי מראה אצילי ומיוחד, ההינומה הארוכה שהדגישה את השמלה ונתנה לה הילה נוספת, השרוולון שנתפר במיוחד לשמלה וכמובן השרוולים הארוכים והמיוחדים לטקס החופה שלולא הם הייתי נכנסת בשל פשוט שהיה מכסה את השמלה במקום לפאר אותה. אני ממליצה לכולכן בחום לעשות את השמלה אצל קטי, ממליצה לכן ולכל חבריי ומכריי שביום החתונה כל כך נדהמו מהשמלה ולא הפסיקו לשאול אותי מהיכן היא ומי עיצבה - ואני בגאווה אומרת לכן שאין שום ספק שהיא מעצבת מדהימה!! קטי עשית לי ולבעלי את החתונה! לעולם לא נשכח אותך :) אוהבים: אירית ואלירן עמר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meital Hadar-תמונה
Meital Hadar
אם היה 10 כוכבים גם את זה הייתי נותנת....
5
20/12/2012

מהרגע שבעלי הציע לי נישואים ידעתי שאני רוצה את קטי מקו לבן ראיתי תמונה של שמלה שלה במודעה באחד מאתרי החתונות וחשבתי שאני לא אוכל לממן שמלה כזו אך כחודשיים-שלושה לפני החתונה... ליתי שחברה קרובה מכירה את המקום הלכתי לקטי ופשוט התאהבתי קטי בן אדם מ-ד-ה-י-ם ולמרות היותה מעצבת בחסד עליון ומיקומה בדיזינגוף תל אביב המחירים שפויים ביותר. השמלה יצאה הורסת לא הפסקתי לקבל מחמאות (בסוף זו לא הייתה השמלה המיוחלת אלא שמלה שהייתה איחוד של שתי שמלות שאהבתי במדידות - קטי פשוט זרמה איתי ושינתה עבורי את השמלה לגמרי). אני מאוהבת בשמלה ובקטי ממליצה עד אין סוף!!

הוספת תגובה
מיטל  ואריאל-תמונה
מיטל ואריאל
שמלה עם נשמה!
5
29/10/2012

מה אומר ומה אגיד?!? בא לי להתחתן שוב רק כדי לפגוש את קטי ואת העיצובים שלה שוב ושוב! התחתנו ב 25.10.12 התחלתי לחפש שמלה בסוף אוגוסט (אדישות שמאפיינת ג'ינג'יות)! שמלת יום הכלולות... שלי הייתה השמלה הראשונה שמדדתי! שמלה מוש-למת! עיצוב נקי, קסום, נסיכי! ממדידה למדידה הוספנו לשמלה המקורית עוד מיני נגיעות קטנות ומטריפות שהתאימו לאופי ולרצונות שלי! לא הייתי צריכה לומר הרבה. קטי ראתה אותי, הבינה אותי הייתה קשובה, מקצועית אנושית ומהממת!!! . היה לה חשוב שהכל יעמוד במקום - פרפקציוניסטית אמיתית! קטי לא מתפשרת על איכות ולרגע לא הרגשתי שהיא מנסה לחסוך - להפך! השמלה שלי גרפה מחמאות ואנשים עוד מתקשרים לדבר ולהחמיא לי עליה! המחיר הוגן והחוויה - של פעם בחיים! תודה קטי! אוהבת אותך מאד!

הוספת תגובה
נעמה ושגיא-תמונה
נעמה ושגיא
קטי- אין שווה לה..
5
16/10/2012

ממליצה, ממליצה ושוב ממליצה! שמלת הכלה שלי גרפה המון המון מחמאות! נדמה היה שאין אורח באולם שפספס אותה.... כולם, ללא יוצא מן הכלל, שבחו והללו את מעשה ידיה של קטי שהפכה אותי לנסיכה... מהאגדות. גם אחרי החתונה- השמלה הייתה הנושא הכי מדובר. ואכן, לא יכולתי לחלום על שמלה יותר יפה, חגיגית ומחמיאה מזאת. קווים נקיים, בדים נשפכים עם אהבה ומסירות אינסופית של קטי ושטיפלה בי כמו בבת. מעבר להיותה תופרת, קטי היא אישיות- אישה עם נשמה יתרה ולב ענק. קטי באה לקראתי במחיר אחרי שהסברתי לה שהסתבכתי עם קנייה של שמלת כלה לא מוצלחת באאוטלט. אני חייבת לה תודה ענקית על חווית חתונה נהדרת!

הוספת תגובה
אניה ועומרי-תמונה
אניה ועומרי
אניה ועומרי 09.10.12
5
15/10/2012

ואווווו !!!!!!!!! אין לי מילים להודות ולתאר כמה נהנתי מהתהליך, מהשלמה, מהסלון היפה , מהיחס, מהשרות והכי חשוב מהמעצבת המדהימה קטי!!!!!!!!! קטי, תפרת לי את שמלת החלומות שלי, יפה ,... עדינה ולא יכולתי לבקש שמלה מושלמת יותר! התהליך איתך היה מדהים, היית סבלנית, אכפתית, קשובה, משרהבטחון, מפרגנת וסופר מקצועית. קיבלתי אינסוף מחמאות על השמלה והכל בזכותך! שוב תודה ענקית לך על הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת , מוקירה ומעריכה מאוד, אניה

הוספת תגובה
הילה  ואבי-תמונה
הילה ואבי
קו לבן מקום מדהים לשמלת כלה
5
15/07/2012

מקום מדהים, קטן ואינטימי ומאוד מאוד איכותי קטי אישה מקסימה, רגישה, מקצועית מאוד, נעימה מאוד, מרגיעה והכי חשוב עושה עבודה מדהימה והתוצאות יפיפיות.

הוספת תגובה
shikmah-תמונה
shikmah
סטודיו קטן, נעים ואיכותי
5
25/03/2012

שוטטתי באינטרנט וסימנתי לי כמה מעצבים שהתחברתי לסגנון שלהם. קו לבן היה המקום השני שראיתי. אורטל קיבלה אותנו בנעימות ובחיוך וביקשה ממני להראות לה בקטלוג מה פחות או יותר הסגנון... י מתחברת אליו. היא הוציאה שתי שמלות שביקשתי למדוד ואחרי שמדדתי את שתיהן, קטי (המעצבת) צצה לה מאחור ושאלה אותי אם אני מעוניינת למדוד שמלה שלישית, שנראה לה שאני אוהב. כמובן שהסכמתי, והיא פגעה בול. מאותו הרגע, כל פגישה הייתה חוויה. קטי מדדה, תיקנה, המליצה, וקבעה מדידות כמה שרק צריך עד החתונה כדי שהשמלה תהיה מושלמת. קטי שמה לב לפרטים הכי קטנים (למשל, שתהיה לי לולאה בשובל כדי שאני אוכל להחזיק את השובל ואני לא אמעד עליו אם אחליט להשאיר אותו לריקודים, היא רקדה איתי בחנות כדי לבדוק שנוח לי, ובדקה אפילו מה קורה כשאני יושבת עם השמלה) ועשתה הכל בכייף גדול ובתחושת אכפתיות. עם השמלה קיבלתי גם הינומה ועליונית פרווה (החתונה הייתה בחורף). בחתונה קיבלתי מחמאות על השמלה "כמה שהיא קלאסית" ו"כמה שהיא מחמיאה" ורקדתי והשתוללתי עם השמלה והיה לי מאוד נוח. הסטודיו הוא קטן וההרגשה היא ביתית (לא כמו מקומות אחרים שביקרתי בהם בדיזינגוף) וגם המחירים לא בשמיים. בקיצור, מומלץ בחום.

הוספת תגובה
Keren-תמונה
Keren
השמלה שהפכה אותי לנסיכה :-)
5
17/01/2012

תודה רבה לקטי המדהימה מקו לבן בדיזינגוף 178 על שתפרת עבורי את השמלה מהחלומות. הכול התחיל לפני כחודשיים וחצי בסיבוב ראשון בדיזינגוף, לאחר מבט חטוף בכמה חלונות ראווה וקטלוגים... ים מבלי חשק למדוד אף שמלה כי הן פשוט לא נראו לי, ראיתי אותה או יותר נכון את אחותה... אתם בטח לא מבינים, אז אני אסביר... הייתי בצד השני של דיזינגוף כשראיתי חלון ראווה קטן ובו שמלה מדהימה, משכתי את גיסתי לעתיד אל מעבר החצייה ובהליכה מהירה לעבר החלום (אין כאן טעות כתיב ולא התכוונתי לרשום חלון), בחנות קיבלה את פני מוכרת לבבית בשם אורטל, הסתכלתי בקטלוגים המופלאים ובחרתי למדוד שתי שמלות את זו מהחלון ועוד אחת, המוכרת הביאה דווקא את השמלה לא מהחלון למדידה הראשונה, כנראה גורל, כי שמלה זו אשר מדדתי ראשונה הייתה גם שמלת הכלולות שלי לאחר שנתפרה לפי מידותיי ועם כמה שינויים קלים. קטי הייתה מדהימה לאורך כל הדרך, ואם את קוראת זאת עכשיו אז לא שכחתי ואני מבטיחה להביא לך תמונה לתלייה בחנות ברגע שאקבל אותם מהצלם :-) קרן רוזנבלום - אלוני

הוספת תגובה