דאבל קייטרינג - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

דאבל קייטרינג

054-6788441
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • קייטרינג

  • כמה מוזמנים
  • 50-550

  • סוג הקייטרינג
  • בשרי

  • כשרות
  • כשר

  • סגנון הגשה
  • פינגר פוד, בופה

דאבל קייטרינג

קצת על העסק

איך מגיעים לדאבל קייטרינג

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דאבל קייטרינג - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על דאבל קייטרינג

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נופר ואור-תמונה
נופר ואור
חתונה נופר ואור
5
25/05/2014

את החתונה שלנו החלטנו לעשות בביתה של נופר, בחצר במושב עולש. לאחר שהתחלנו לחפש שירותי קייטרינג, קיבלנו המלצה חמה על קייטרינג דאבל קיי ואילאיל (בעלת הקייטרינג). אילאיל ליוותה אותנו... מהרגע הראשון בהכנות החתונה והייתה לצידנו לאורך כל הדרך. במהלך החתונה הכל התנהל בצורה מושלמת מהפרט הקטן ביותר ועד לגדול ביותר. צוות המלצרים היה אדיב ומקצועי, האוכל היה פשוט מעולה והכל עבד מעולה בדיוק כפי שתכננו. לאחר האירוע קיבלנו אינספור מחמאות על כל התנהלות האירוע, העיצוב, האוכל והאווירה. היה פשוט תענוג לעבוד עם אילאיל ועם צוות העובדים שלה שהפכו את אירוע החתונה שלנו למושלם! מעבר לשירותי הקייטרינג, אילאיל קישרה אותנו עם ספקים נוספים ולקחה אחריות על כל ההתנהלות והעבודה איתם. במהלך כל ההכנות הרגשנו תחושת נינוחות ורוגע מפני שידענו שאנו נמצאים בידיים טובות ועובדים עם אנשים שניתן לסמוך עליהם שייתנו את המרב. המיוחד בקייטרינג דאבל קיי הוא ראשית האוכל היוצא דופן - אוכל פשוט, טרי וטעים ביותר! עבודה עם אנשים נעימים ואדיבים באווירה שמחה וטובה.. ואילאיל - זכינו לבנות את האירוע המיוחד שלנו עם אישה מדהימה שנותנת את כל כולה בכדי שהחתונה תהיה מושלמת ככל שניתן!! בקיצור.. תודה לכולכם !! היה תנענוג!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אלה ובר-תמונה
אלה ובר
עשו לנו את החתונה!
5
27/05/2013

החלטנו לארגן חתונת שטח, שדורשת כמובן הרבה מאוד הכנות ועבודה. קייטרינג דאבל קיי - אילאיל ונעמה, ליוו אותנו מקביעת התאריך ועד הערב שלנו שהיה פשוט מושלם. דאבל קיי הפיקו לנו את כל... תונה - החל מקישור בינינו לבין כלל הספקים, דרך יצירה וחשיבה משותפת על הקונספט של האירוע ועד העיצוב, ההקמה והניהול בערב החתונה. האוכל היה מצויין, אנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות מדהימות על האיכות, על כמויות האוכל שהיו ברוחב לב ובשפע ועל השירות המקסים של המלצרים. מה שחשוב בעינינו יותר מהכל הוא תהליך הארגון וההפקה של החתונה. בזכות החבר'ה של דאבל קיי ובמיוחד אילאיל ונעמה, נהנינו מהדרך כולה, יצרנו ביחד ועבדנו ביחד - אירוע שכולו נעשה באהבה. הצוות קשוב, סבלני ויצירתי בטירוף. ואגב - לא פחות חשוב, המחיר הוגן ושפוי. בקיצור, מדובר באנשים שעושים מתוך אהבה למקצוע ולא מתוך מסחור. ממליצים בחום גדול.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אנסטסיה וסיון-תמונה
אנסטסיה וסיון
לאירוע המושלם...
5
09/09/2012

לאותם אלה שמבינים באוכל ויודעים מה הוא בשר טוב באמת, זה ללא שום ספק הקייטרינג בשבילכם. בדאבל קיי תמצאו תפריט גורמה עשיר ומאוד איכותי ללא פשרות שיתאים לכל אחד. אכלתי בהמון מסעדות... עלית ברחבי העולם, וקשה מאוד להגיש אוכל מרשים לכמות אנשים גדולה, אבל דאבל קיי הפתיעו גם אותי, ביצירתיות, במגוון, בטעמים. האורחים תמיד יזכרו אם היה להם באמת טעים באירוע שלכם, עם דאבל קיי הצלחה זו מובטחת בוודאות. האורחים שלנו התלהבו מאוד ודיברו על ההנאה הקולינרית שלהם בחתונה הרבה אחרי שהאירוע נגמר. בנוסף, קיבלנו הרבה מעבר לאוכל מן הצוות המסור והמקסים שבהחלט עושה את העבודה שלו בהמון אהבה. אז, התאהבנו גם אנחנו ולבטח נשתף איתם פעולה בשמחות נוספות... מרוצים, מסופקים וממליצים בחום רב, סיון ואנסטסיה.

הוספת תגובה
liv וeyal-תמונה
liv וeyal
אנשים מקסימים וקייטרינג מעולה !!!
5
04/09/2012

דבר ראשון האוכל היי מצויין !!! ואנחנו ממשיכים לקבל מחמאות עליו עד היום. דבר שני , התחתנו בגינה של ביתנו ולכן זה לא היה אירוע קל להפקה, נעזרנו בדאבל קיי בעיצוב והפקה של האירוע... בתשלום נוסף) והם אפשרו לנו להסיר כל דאגה מעל לבנו והפיקו אירוע מקסים, ביתי ומושקע גם בפרטים הקטנים. אם אתם מחפשים קייטרינג ייחודי שיהיה קשוב לרצונותיכם אז אלה האנשים הנכונים ממליצים בחום !!! תודה רבה, ליב ואייל .

הוספת תגובה
אורי ושי-תמונה
אורי ושי
ללקק את האצבעות
5
18/09/2011

התחתנו בדשא של האורווה בקיבוץ בספטמבר 2011. דאבל קיי ראנץ' היו הקייטרינג שלנו ואין מילים בפינו לתאר כמה מדהים היה. האוכל היה טעים מאוד מאוד וברמה מאוד גבוהה, לא הפסקנו לקבל על... וכל מחמאות. כולם אמרו כמה שזה לא אוכל חתונות סתמי סטנדרטי אלא ממש ממש אוכל טוב. המלצרים היו חמודים וחייכנים ועשו את עבודתם מעל ומעבר. אילאיל ונעמה המנהלות שהן חמודות בכל רמ"ח איבריהן הסתובבו כל האירוע ודאגו שהכל מתקתק. הם עמדו בכל מה שסיכמנו אתו ואף מעבר. מומלץ מכל הלב הקיבה והאהבה!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים