תשרי בר אירועים - שירותי בר: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

תשרי בר אירועים

050-7576637
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שירותי בר

  • כמה מוזמנים
  • +50-1000

  • כשרות
  • כשר

תשרי בר אירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לתשרי בר אירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

תשרי בר אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על תשרי בר אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ori -תמונה
ori
שירות מעולה במחיר מעולה
5
22/05/2012

השירות היה מעולה, יזהר טיפל בכל בקשה ואף דאג להשכרת כוסות ולבאר קפה. המחיר היה ללא תחרות, הבארמנים היו כולם אדיבים ומחויכים וקיבלנו רק מחמאות על השירות והמגוון של הבאר.

הוספת תגובה
איילת -תמונה
איילת
הבר הכי טוב שיש
5
12/07/2011

מההתחלה היה לנו ברור שאנחנו הולכים להשקיע בבר. היו לנו הרבה צעירים בחתונה ומצד שני לא מעט אנשים מבוגרים חשובים, אנשי העולם הגדול שראו דבר או שניים בחיים ומבינים באיכות. יזהר,... צועיות ורגישות בנה לנו תפריט בר שהצליח לקלוע לכל קצוות האוכלוסיה. עד היום, כמעט חודש אחרי אנחנו עדיין מקבלים מחמאות על הבר. הבר מדהים ביופיו, כמות השתיה שהביא היתה מטורפת וכל אחד מצא את עצמו. אנחנו לא מבינים גדולים וסמכנו על יזהר בעיניים עצומות. היה כיף לעבוד מולו וכמובן מילה טובה על הברמנים החרוצים והיפים (פשוט כל מי שעובד שם חתיך בקטע אחר...)

הוספת תגובה
איה ואמיר-תמונה
איה ואמיר
מדהים!!!!
5
13/10/2010

יש לי כמה מילים קצרות לסכם את החוויה שלי עם תשרי שירותי בר ויזהר - אלגנטיות, אסטתיות, סבלנות, הקשבה, וכל זה תוך כדי שירות מדהים ומחמאות נפלאות מהאורחים. לא היה דבר שביקשנו ולא... יבלנו. ממליצים בחום!!! מעבר להכל - יזהר מדהים ודואג שהכל יראה וירגיש בהתאם!!! אמיר ואיה

הוספת תגובה
נטלי ועודד-תמונה
נטלי ועודד
בר תשרי-רק מחמאות
5
06/09/2010

רצינו להמליץ על בר תשרי וכמובן על יזהר שמנהל אותו- קיבלנו בארוע המון המון מחמאות על השירות ועל המשקאות הטעימים מאוד שהוגשו לאורחים! מעבר לזה, גם במהלך כל ההכנות לקראת החתונה יזהר... היה קשוב ואדיב מאוד לרצונות שלנו. קיבלנו יחס אישי וליזהר היתה תמיד נכונות ורצון לעזור ולבוא לקראתנו בכל מה שביקשנו. המון תודה ליזהר ולצוות ואנחנו ממש ממליצים בחום!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים