קייטרינג קסם הקרמל - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קייטרינג קסם הקרמל - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על קייטרינג קסם הקרמל

Mark Yagudayev-תמונה
Mark Yagudayev
מצויינים!
5
06/04/2013

התחתנו בארקה ב-.24.2.2013 ויצא לנו לבחור בין שני הקייטרינגים שהארקה עובד איתם. שניהם טובים אבל קסם הקרמל היה מיוחד - הפילה בקר - רך כמו חמאה והקינוחים גובלים בגורמה. לא מפסיקים... קבל מחמאות מהאורחים חודש אחרי. המון תודה לניר על הענות לבקשותינו ולתמיכה לאורך כל השלבים. ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Dan Greenberg-תמונה
Dan Greenberg
מעולים!!!
5
18/03/2013

התחתנו ב 3/3 בארקה וקסם הקרמל הם אחד משני קיטרינגים שהמקום עובד איתם. החל מהטלפונים לתיאם פגישה ועד האוכל באירוע הכל היה מעולה. יחס חמים ורציני, התחשבות בטעמים של המשפחות שבאו... עימות. פשוט היה תענוג לעבוד איתם. והאוכל באירוע היה מדהים. והקינוחים פשוט להתעלף.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שי -תמונה
שי
אמינות ומקצועיות בשילוב אוכל ברמה גבוהה ביותר
5
23/02/2013

קסם הקרמל היה הקטרינג בחתונה שלי. ברצוני לשבח את הנהלת הקטרינג אשר מסייע ומלווה את הזוג בכל תהליך בחירת הפריט בלי לחץ לדחוף אוכל ותוספות מיותרות. הקטרינג מעולה טעים טרי ובשפע ... והיווה בחתונתי את אחד מעמודי התווך להצלחתה..ממנות הפתיחה למנות העיקריות ועד לקינוחים המשובחים. ממליץ בחום לכל זוג שמתחתן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גל-תמונה
גל
חוויה קולינרית
5
08/12/2012

קייטרינג מעולה! מגוון רחב של מנות מכל הסוגים והצבעים! יחס אישי של מנהל המכירות הבעלים והשף כולם אנשים נפלאים שמוכנים לתת הכל למען האירוע שלכם. ליוו אותנו לאורך כל התהליך והיו... נים לכל שטות הכי קטנה שביקשנו. האוכל באירוע היה טעים לפחות כמו בטעימות אם לא יותר וגם צוות המלצרים מנוסה ומקצועי.

הוספת תגובה
אפרת ויואב-תמונה
אפרת ויואב
המלצה חמה לקייטרינג קסם הקרמל!
5
01/12/2012

התחתנו ב-24.9.2012 בגן תפוז עם קסם הקרמל. רצינו אירוע בסגנון קצת שונה מהרגיל - אירוע "פארטי"/ צלחת-מזלג. הגענו לקסם הקרמל ופגשנו את ניר שנתן לנו תחושה שהכל אפשרי והביע הרבה... ת, מוטיבציה וגמישות. ידענו שבקייטרינג יעשו הכל כדי שנהיה מרוצים ואכן כך היה. נעיד על עצמנו שאנחנו "לקוחות מאתגרים" הצבנו הרבה דרישות מהתחלה ועד לרגע האחרון... החל מהגעה למספר רב של טעימות בכדי שנטעם הכל, ממשיך בהתאמה של המנות לבקשתנו בצורת העיצוב ועד לפלחי לימון לצד הדג ומלח ופלפל גרוס ליד כל עמדה. אנחנו חייבים לציין שלקסם הקרמל יש צוות רציני ביותר, שכולל את הבעלים המשותפים של הקייטרינג ניר ותום, שף מוכשר, 2 מנהלי אירוע שדאגו שהכל יתקתק ודאגו גם לנו באופן אישי שנשתה ונאכל וכל המלצרים היו חבר'ה איכותיים מאוד ונחמדים (נראה שממש בחרו אותם אחד אחד ....) המנות הראשונות היו מעולות – שילוב של הגשה מרשימה וטעמים טובים. בחרנו סביצ'ה שהוגש בכוסות מרטיני, קרפצ'יו בשר וקרפצ'יו דג, קבב על חצילים ועוד... המנות "העיקריות" הוגשו באופן מיוחד על צלחות קטנות ומעוצבות. כולם השתגעו מהקינוחים האישיים הטעימים. האורחים שלנו מאוד התלהבו מסגנון האירוע, מצורת ההגשה וכמובן מהטעמים!!! אנחנו היינו מאוד מרוצים ושמחים להמליץ!

הוספת תגובה
יאנה ודקל-תמונה
יאנה ודקל
קסם הקרמל- קסם של אירוע
5
22/11/2012

התחתנו בארקה בנמל ת"א באוקטובר 2012, בבחירה בין שתי חברות קייטרינג בחרנו בקסם הקרמל, נהנינו מכל רגע ורגע במהלך החתונה וכמובן לא פחות חשוב מכל השלבים שלפני, הגענו עם ההורים... ת וההורים שחשבו שכבר ראו וטעמו כל דבר בתחום החתונות היו בהלם ממגוון הטעמים והחידושים, צורות ההגשה המדהימות, היה ממש קשה לבחור מהתפריט אך למזלינו ישבנו עם ניר, הבעלים של הקייטרינג וסמכנו עליו בעיניים עצומות בהכוונה שלו, הוא התאים את האוכל לאורחים שלנו, את הסלטים לעיקריות, המליץ על הקינוחים, היה זמין לנו בכל רגע למענה על שאלות, אפילו היו גמישים איתנו כשרצינו לשנות מנה בתפריט, פשוט הרגשנו שאנחנו בידיים טובות!!! ואכן כך זה היה, התגובות המעולות הגיעו כבר במהלך הארוע, במהלך הארוע ניגשו אלינו ואמרו שבהחלט זה האוכל הטעים ביותר שאכלו אי פעם בארועים, אם מהקבלת פנים מהעמדות המקוריות כמו סינטה עם הום-פרייז ועמדת חומוס מדהימה עם שלל תוספות, האוכל במגשי המסתובבים, המנות העיקריות הגדולות, סלטים עשירים ולחמים טריים, וכמובן.. הקינוחים!!! מבחר עצום של קינוחים שמעולם לא מוגשים בחתונות, שוקולדים עשירים, קרם ברולה, ופל בלגי, מקרונים(בתוספת), פירות טריים, שפע של טעמים, ולאחר כל זה יצאו עמדות האפטר פארטי האכן מקוריות, בחרנו בשתי עמדות עמדת שווארמה עשירה בלאפה מגולגלת ועמדת ג'חנון שלא הפסיק לקבל מחמאות. על כל זה מונצח חיים השף המדהים שדואג באופן אישי שכל המנות יהיו מושלמות. כמו כן מנהלי הארוע אורי וניב שדאגו שהכל יתקתק, דאגו ללוחות זמנים באופן מושלם והפתיע אותי מאוד גם הדאגה שלהם לנו הזוג, דאגו שנאכל ונשתה במהלך הארוע. המלצרים היו סופר מקצועיים, מתוקתקים בהופעה שלהם, מלצרים בוגרים ולא ילדים. לסיכום, מכל הבחירות הקשות שיש לזוג להחליט, זו אחת הבחירות הקלות, ממליצה בחום, לא תתאכזבו!!! יאנה ודקל.

הוספת תגובה
Reut Goldschmiedt-תמונה
Reut Goldschmiedt
חתונה בגפן
5
09/09/2012

אוכל מעולה- גם מבחינת הכמות וגם מבחינת האיכות. אפילו הקינוחים היו מעולים! ניר ייעץ לנו מה בדיוק לבחור- גם מבחינת הגיוון וגם מבחינת הנראות. ספק שמאוד נעים לעבוד אתו. מומלץ בחום!

הוספת תגובה
Nessli Ann-תמונה
Nessli Ann
חתונה ב תפוז 28.8.12
5
31/08/2012

לפני כל הקישקושים- מומלץ בחווווום!!!!!!!!!!! למען האמת התלבטנו מאד בין קסם הקרמל לבין הקייטרינג הנוסף שהגן מספק, אך לאחר הטעימות לא היה צל של ספק שזה הקייטרינג שאנחנו רוצים... ה שלנו! השירות היה מדהים, האוכל היה מעולה, בסטנדרט מאד גבוה, ובנוסף היו מאד פתוחים לשמוע כל דבר, לעשות שינויים, להוסיף/ להוריד/ להחליף.. זה לא מובן מאילו.. מעבר לאוכל הליווי והיחס של ניר ורונית היו מדהימים, הם עזרו לנו כל כך מעבר לשירות שהיו אמורים לתת והיו שם להרגיע אותנו בקשר לכל דבר שקשור לחתונה. לכל אורך הדרך כאשר נתקלנו בקשיים מגופים אחרים ניר וגם מורן המנהל אירועים היו שם להרגיע ולעזור, וכך כל פעם מחדש שמחנו על בחירתינו בקסם הקרמל. ביום החתונה אפילו לא טרחנו לעשות סיבוב לבדוק שהכל כמו שצריך כי ידענו שאפשר לסמוך עליהם! גם הביקורות מהאורחים שלנו מעולות! אנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים מאנשים שמספרים לנו כמה היה טעים, וכמה המלצרים היו אדיבים... אז לקסם הקרמל- תודה! ולמי שמתלבט- אל תחשבו פעמיים!

הוספת תגובה
אורין ורותם-תמונה
אורין ורותם
רותם ואורין 26.8.12 "עלמה" אבן יהודה- המלצה חמה :)
5
29/08/2012

חוות דעתי באופן כללי: קודם כל, גילוי נאות- החתן עוסק בעצמו בארגון חתונות כבר יותר מ 5 שנים כאיש מכירות של אולם אירועים. עבד בכל תחום אפשרי הקשור לאירועים: מכוון חניה, מלצר, ברמן... ואפילו מאבטח (בקיצור- מבין באירועים) התחתנו בעלמה באבן יהודה. היו פרוסות בפנינו כל האופציות לבחירת קייטרינג כראות עיניינו. כמו ילדים טובים עשינו סקר שוק, ביקשנו המלצות, עשינו טעימות ולבסוף החלטנו לבחור בקסם הקרמל! חוות דעתנו טובה מאוד אפילו מצויינת. אם יש לכם התלבטות קבלו המלצתנו בחום איש הקשר שלי היה: רונית וניר אהבנו מאוד את השירות האדיב והרגיש, האדיבות, הגמישות, המיקום הנוח (הרצליה) וכמובן איכות האוכל שטעמנו באירועים לדוגמא ובטעימות עצמן. כמובן שיחסי אנוש אי אפשר להחליף ועל כך תודה לרונית המקסימה ולניר הנפלא ובכלל לכל הצוות שבא איתנו במגע לפני ובמהלך האירוע עד רמת המלצר. התגובות של האורחים באירוע שלנו היו נפלאות. כולם נהנו מהאוכל וציינו זאת בפנינו לאחר האירוע.

הוספת תגובה
עדי -תמונה
עדי
קייטרינג-קסם הקרמל
1
26/08/2012

אני ובן זוגי התחתנו ביולי 2012 בגן האירועים טרה בקיסריה והיינו מאוד מרוצים מגן האירועים ומצביקה ודוד שליוו אותנו לאורך כל הדרך, אך לצערנו מאוד התאכזבנו מחברת הקייטרינג-קסם הקרמל... אשר הינה חברת קייטרינג חיצונית לגן האירועים. בטעימות קיבלנו רושם מאוד טוב -הגישו לנו אוכל טעים וצורת ההגשה הייתה מרשימה והיינו מרוצים ובטוחים שאנחנו בידיים טובות ושהכל יתקתק כמו שצריך במהלך האירוע אך לצערנו לא כך היה. ראשית, סיכמנו איתם על חמישה סוגים שונים של מסתובבים בקבלת פנים והם כמעט ולא הורגשו. אנשים אמרו לנו כי כלל לא ראו שיש מסתובבים וגם הבודדים שכן נתקלו במלצרים קיבלו רק סוג אחד ולא נתקלו במגוון מסתובבים כפי שסוכם- ההמלצה שלנו היא לקחת עמדה נוספת במקום מסתובבים מכיוון שהם כלל לא מורגשים ואז הקבלת פנים נראית מאוד דלה. דבר נוסף, הובטח לנו שבאחת העמדות בקבלת פנים יהיה פטה כבד ומכיוון שהיה לי חשוב לוודא שהכל ישנו בדקתי בעצמי לפני שהאורחים הגיעו ונוכחתי לגלות שלא היה כלל פטה כבד-כשפניתי לאחראית מטעם הקייטרינג היא אמרה לנו כי תטפל בכך אך היא לא עשתה זאת. בנוסף, בקינוחים היו אמורים לצאת לרחבת הריקודים פרלינים ולא יצאו וזה מאוד מאוד מאכזב. כמו כן, לא בכל העמדות היו קינוחים אלא רוב הקינוחים היו בעמדה אחת בצד אחד של האולם ואילו בעמדה השנייה בצד השני של האולם היו רק 2 סוגים של קינוחים, כך שחצי מהאורחים חשבו שיש רק שני סוגים של קינוחים, ופשוט הרגשנו מרומים. גם לאחר האירוע שפנינו לחברת הקייטרינג וציינו את כל הדברים הללו הם אמרו שמבחינתם היה לנו אירוע מושלם, אבל העניין הוא שהם לא סיפקו דברים שסוכמו בחוזה ולא יצאו דברים שהיו אמורים לצאת. למרות כל זאת אנחנו רוצים לציין שהמנות העיקריות היו בסך הכל טעימות אבל לדעתנו האישית נעשה לנו עוול וחסכו עלינו בכל מיני דברים ודבר נוסף שמאוד מקומם הינו חוסר היחס לאחר האירוע - אמנם הציעו לנו פיצוי של ארגזים של פרלינים אך כשביקשנו פיצוי כספי-מכיוון שלא יצאו דברים שהובטחו ועם כל הכבוד אין לנו עכשיו מה לעשות עם הפרלינים אז הם כבר נעלמו ולא חזרו אלינו. המלצתנו האישית הינה לבדוק טוב טוב ולא לסמוך על מה שמבטיחים לכם.....

הוספת תגובה