אפ סייד בר - שירותי בר: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
09-7602439
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שירותי בר, משקאות אלכוהוליים

  • כמה מוזמנים
  • +50-1000

קצת על העסק

איך מגיעים לאפ סייד בר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אפ סייד בר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על אפ סייד בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נעמה-תמונה
נעמה
המלצה על שירותי הבר אפסייד! נעמה ויוסי 27.2.13
5
05/03/2013

התחתנו בעדן על המים ואפסייד נתנו לנו את שירותי הבר. השירות היה מקצועי, אדיב ומהיר. הם העניקו לכל אורח במהירות את שרצה. היו קשובים לרצונות שלנו בדבר חלוקת המשקאות לאורך הערב... נו קנינו לבד. והכי חשוב מאד אמינים! בסוף הערב בקבוקי השתייה החריפה שנשארה ממה שקנינו חיכתה לנו לצד הבקבוקים שנגמרו, על מנת שנראה בדיוק מה הלך ומה נגמר! שירותי הבר היו הפתעה לטובה. הם חילקו במהלך הערב צ'יסרים למרות שהיו מחוייבים כלל לכך בחוזה מולנו. ממליצים בחום! עשו מעל ומעבר!! נעמה ויוסי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אודי-תמונה
אודי
מעולה
5
02/10/2012

התחתנו ב19.7.2012 בעדן על המים. אפסייד הם בר הבית שם, אבל בגלל ששנינו עבדנו בתחום (קייטרינג) כמה שנים טובות, הכרנו אותם טוב ושמחנו שאנחנו עושים את האירוע איתם ולא בר אחר. כל... דים מאוד מקצועיים, אדיבים ומוסיפים לכיף של האירוע.

הוספת תגובה
Mickey Kashkash-תמונה
Mickey Kashkash
המלצה חמה על Up Side Bar (אפ-סייד-בר)
5
14/09/2012

התחתנו ב-1.8.12 ב"עדן על המים", ושירותי הבר שסיפקה חברת "אפ סייד בר" היו פשוט מעולים. השירות אדיב ויעיל והצוות מקצועי ואמין. הדוגמאות הטובות ביותר שאנחנו יכולים לתת על טיבו של... ירות הם שהאורחים מעולם לא היו צריכים להמתין יותר מחצי דקה כדי שמי מהברמנים יספק לו שירות, ושבסופו של הערב קיבלנו בחזרה את כל הבקבוקים שנותרו מאלה שהוספנו לחבילת הבר הבסיסית. מעבר לזה בחרנו להוסיף שירות של בר אקטבי יחד עם קרטבים ושאר פינוקים לרוקדים ברחבה, וזה פשוט הקפיץ את הכל בכמה רמות. לסיום אציין גם את שירן - אשת המכירות של הבר שהיתה מקצועית אדיבה ובעיקר עניינית. שירן הבינה מיד מה אנחנו רוצים ודאגה ליישם זאת. בקיצור - לא יכולנו לבחור בר טוב יותר. מומלץ!

הוספת תגובה
סיון ואבי-תמונה
סיון ואבי
למי שרוצה שירות מעולה בראש שקט!
5
04/09/2012

בקצרה ולעניין! השירות נדיר, שירן שליוותה אותנו הייתה מקסימה, מקצועית ורצינית! אחרי מחשבות לקנות את האלכוהול לבד על מנת להוזיל עליות, הבנו שדווקא דרך אפ-סייד ניתן לשלב חבילת... ול רצויה במחירים שווים לכל נפש. שירן הצליחה לבנות את החבילה שהתאימה לנו ולאורחנו, ובערב האירוע לא היה חסר דבר. ממליצה בחום על שירותי בר לרחבה-הדבר שידרג את המסיבה בכמה מונים!!

הוספת תגובה
אחיעד ורעות-תמונה
אחיעד ורעות
כל הכבוד
5
17/06/2012

אחד הדברים המלחיצים לפני חתונה הוא הבר. קשה לפקוח. נפגשנו עם יניב ולאחר שיחה של חצי שעה הבנו עם מי יש לנו עסק... יניב מכיר את כל השטיקים שקיימים בשוק והוא כבר שמע את כל הסיפורים.... הוא הרגיע אותנו ונתן לנו כמה אפשרויות ע"מ שנרגיש יותר בטוחים. ובאמת הרגשנו יותר רגועים. קיימות הרבה חברות שנותנות שירותי בר לאירועים, אבל כמה מהם קיימות כבר יותר מעשור (אני זוכר אותם עוד מחתונתו של בן דוד שלי בשנת 2000)?! כיום אנחנו נמצאים כשבועיים לאחר האירוע ואנחנו מאוד מרוצים (וגם בדקנו עם החברים השתיינים) משירותי הבר ומהאלכוהול עצמו. אז מי שמעוניין להוריד מעצמו דאגה לקראת אירוע שיוצר הרבה דאגות- אפ סייד בר הוא הספק עבורכם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים