טעם וצבע - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על טעם וצבע - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
3

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על טעם וצבע

אורטל ויוני-תמונה
אורטל ויוני
יאמי
4
14/01/2011

חברים טובים שלנו שהתחתנו השנה, הפכו עולמות כדי להביא את טעם וצבע למקום בו התחתנו למרות שהאולם לא נוהג לעבוד איתם (שהרי לכל אולם יש את ה"קבועים" שלו). בסוף הם הצליחו. בהתחלה לא... נו למה הם כ"כ רצו אותם, הרי אוכל זה אוכל לא? אז זהו, שלא! האירוע היה מדהים וקסום, הבשר היה איכותי ונימוח, הרגיש כמו מנה שעשו במיוחד בשבילך במסעדה, לפי רמת הצלייה שרצית. ממש לא הרגיש כמו קיטרינג שחוץ ממך עוד 500 איש אכלו בו! אפילו הפירה שהיה מעורבב תפו"א-ובטטות היה מפתיע ומרגש! לא זול בכלל אבל אם האורחים שלכם יודעים להעריך אוכל טוב... שווה את זה לגמרי!

הוספת תגובה
אורית ושי-תמונה
אורית ושי
מעולים!
5
31/10/2010

מעבר לאוכל המדהים, ולנראות והפרזנטציה של המנות, מעבר לכל אלו יש תפעול ברמה הגבוהה ביותר, התמודדות עם משברים ומצבי לחץ, ואנשי מקצוע שלא מן העולם הזה שרוצים לתת את הטוב ביותר! לא... התפשר. לקחת רק את טעם וצבע.

הוספת תגובה