לילה ג'אפה - קייטרינג ובר: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על לילה ג'אפה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על לילה ג'אפה

דידי-תמונה
דידי
במילה אחת וואו
5
26/03/2015

וואו איזה חלום של מקום. קודם כל, למישהי כמוני שמאוהבת בנופים האלה של יפו ועוד מקבלת כבונוס מקום שמשקיף לים, אי אפשר לבקש יותר. השאלה שאני שואלת את עצמי תמיד בחתונות זה האם עוד... ים זאת חתונה שתחרט בזיכרון או שזאת עוד חתונה מאותו ה"סטאנץ'". ואכן זאת בהחלט חתונה ייחודית שזוכרים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Tzippy-תמונה
Tzippy
כשזזה זה זה!
5
15/03/2015

כולנו חולמות על יום החתונה, ובוא נודה יום אחרי שאנחנו מקבלות הצעת נישואין כבר אנחנו מתיישבות על המחשב ועושות רשימות אין סופיות של מקומות, ספקים, שמלות כלה, טבעות וכו' וכו'. עם יד... על הלב, ראיתי הרבה מקומות, ואני חושבת שזו היתה החלטה מצויינת לראות כמה וכמה מקומות, כי כשהגעתי לחמאם הבנתי מאוד מהר שזה זה. אחרי לא מעט גנים, ואולמות אירועים, אחד יפה אחד פחות היה משהו בחמאם שגרם לי לרצות להישאר. אני עד עכשיו מתקשה להסביר מה היה הדבר הזה, אבל אני חושבת שמשהו באווירה, משהו בהיכל העתיק הזה, משהו באנרגיות, בנוסטלגיה, ברוחניות של המקום גרם לי לעצור הכל ולהבין שפה אני מתחתנת. קשה להעביר במילים את המקום המיוחד הזה, צריך ללכת ולספוג מהאווירה. החתונה עצמה היתה מוצלחת מאוד וכאן אני רוצה לציין את קארין וחיים שהם באמת אנשים מיוחדים שלא מתרגשים משום כלה מטורללת. לפני כל בקשה שלי חשבתי פעמיים אם להגיד או לא שמא יחשבו שאני נודניקית אבל הם קיבלו הכל בהבנה ונתנו מעצמם הרבה יותר מאשר מנהלי אירוע ומקום צריכים להיות, זה כמו אמא ואבא שתמיד מחבקים ולא משנה איזה ציון הבאת הביתה. מילה באמת אחרונה על האוכל. הרבה שילובים מעניינים וסגנונות. לא אוכל סטנדרטי ומשעמם של חתונות. מגוון מגוון ומגוון.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יפעת-תמונה
יפעת
מקום מקסים ורומנטי שהאורחים לא מפסיקים לשבח!
5
21/05/2013

הגענו אל אולם החמאם אחרי שהחלטנו שאנחנו, תל אביבים שכמותינו, לא רוצים שאורחינו יצטרכו GPS כדי להגיע אל החתונה שלנו. בחרנו בחמאם אחרי שביקרנו גם באולמות האחרים שסמוכים לו. בחרנו... חמאם בזכות אדיבות רועי, איש המכירות שקיבל את פנינו, בזכות יופי המקום ובעיקר בזכות המחיר, שהיה הטוב ביותר מבין האולמות באיזור. האולם עצמו נמצא במבנה יפואי יפיפה ומחולק ל-2 חללים, כך שיכולנו להפריד בין המשפחה וה"מבוגרים", שלא ששים לשמוע מוזיקה רועשת, לבין החבר'ה הצעירים, שהושבנו קרוב לרחבת הריקודים. צוות האולם, מרועי איש המכירות, דרך אורית מנהלת האירוע ועד ישראל DJ הבית, היה אדיב ויעיל בצורה מדהימה. הם עזרו לנו לאורך כל הדרך עם רעיונות לשיפורים, רעיונות לעיצוב וכו' (אפילו שלא עשינו את העיצוב דרכם) והיו תמיד זמינים לשאלות ובקשות שלנו. החמאם שופץ מעט בין יום חתימת החוזה בינינו לבין יום החתונה והותקן בו גשר תאורה חדש ומשוכלל. בעקרון, שדרוג לגשר התאורה הזה הוא בתוספת תשלום, אך לנו הוא הוצע בשליש המחיר, מכיוון שהחוזה בינינו נחתם לפני שהגשר הותקן. במהלך החתונה וגם אחריה קבלנו תגובות נהדרות לגבי האולם מאורחים רבים שאמרו כמה המקום יפה וכמה הוא שונה מכל האולמות השבלוניים שכולנו מוזמנים אליהם בד"כ. לסיכום, אולם החמאם והצוות שלו שיחקו חלק גדול מאד בהפיכת האירוע שלנו להצלחה הכבירה שהוא היה ועל כך תודתנו נתונה להם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה