דף הבית  ›  חוות-דעת ראשי  ›  חוות-דעת דפוס קונספט מבית היפר שלט
ציון 3.4 מתוך 5
(5 מדרגים)
פרטי העסק:
דפוס קונספט מבית היפר שלט
שטמפפר 59, פתח תקווה
טלפון 03-9045042
הזמנות
הוסף חוות-דעת
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
שרות מהיר מתחשב וזול
שרות מהיר מתחשב וזול, מבין עניין - מבין את הלקוח ונותן פתרונות מצויינים שמתאימים ללקוח
(01/08/2019)
באדיבות d.co.il
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
שרות מתחת לכל ביקורת
סיפקו לי מדבקות לרכב שלא נדבקות בכלל כי איכות המדבקה ירודה, אופן השיחה והיחס היה מחפיר העיקר ידעו לגבות סכום נכבד
(06/06/2019)
באדיבות d.co.il
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
קרא תגובות (1)
תגובת העסק
הדבקת את המדבקות בצורה לא תקינה ובאת צעקת על הבנות אצלינו בעסק ללא שום סיבה כל העסקה מדוברת על פרוטות דיברת בצורה לא נעימה וככה לא מתנהגים אנחנו נותים שירות ל35-40 לקוחות ביום שכמעט כולם מאה אחוז מרוצים בכל מצב נשמח לתת לך חדש אם יש בעיה בכיף (:
(11/06/2019)
דפוס קונספט מבית היפר שלט
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
תודה שהכרתי את קונספט
הזמננו הזמנות חתונה מיוחדות שקופות יצאנו אחרי עיצוב של מירב מנהלת הסטודיו שלהם עיצוב מושששש אודי עזר לנו במחיר ואין תוצאה כזו תודה רבה ממליץ
(22/05/2019)
באדיבות d.co.il
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
וואו מהיר הסמנתי מעטפות לעסק
הזמנתי מעטפות תוך שעה יצאתי עם העבודה והמחיר היה הכי זול מכל הבתי דפוס דפוס בחור בשם איתי דאג לי נפלא חמד של אדם
(22/05/2019)
באדיבות d.co.il
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
השרות הגרוע ביותר בו נתקלתי
פניתי לבית העסק למרות שראיתי המלצות שאינן מחמיאות בלשון המעטה ובגלל המחיר הסביר. תחילה (עד התשלום) קיבלתי יחס רגיל ונחמד ונאמר לי שהזמנתי תהיה מוכנה תוך כמה ימים בודדים. הגעתי לקחת את כרטיסי הביקור במועד שתואם, הם לא היו מוכנים ונאלצתי לחכות שיחתכו אותם (ניחא). לאחר מכן גיליתי שלא נעשתה להם כל למינציה, הודעתי לאחראי של המקום שענה לי בצורה בוטה ודוחה "שאין דבר כזה" ואני מדמיינת, הסברתי לו שהם נקרעים בקלות והוא התחיל לומר שאני קורעת את זה "חזק מדי" (לא ברור מה זה אומר). לאחר דין ודברים איתו, הכריח אותי להגיע לשם שוב להביא את הכרטיסים הפגומים בעודו אומר לי שאין מצב שלא בוצעה למינציה. כאשר הגעתי לשם, הוא כמובן ראה שאני צודקת ולא בוצעה למינציה כנדרש, בנוס, כל הלוגו היה מלא בנקודות שחורות ומרוח (שילמתי ממיטב כספי על תוספת צבע כסף שכידוע מייקר את הכרטיס). הוא הבטיח שיכינו לי כרטיסים חדשים מהר כולל פיצוי וכמות גדולה יותר. לאחר מכן החלה סאגה בלתי נגמרת, הכרטיסים לא היו מוכנים במשך שלושה שבועות, כל פעם שהתקשרתי להבין מה קורה עם זה, הבחור הזה צעק וניבל את פיו, אמר לי שהכסף שלי לא מעניין אותו ושזה לא מזיז לו, כשביקשתי (ובצדק) לקבל פיצוי על עוגמת הנפש והזמן הוא צרח ואמר שלא מגיע לי כלום, ביקשתי ביטול עסקה לא הסכים לבטל. בשורה תחתונה קיבלתי את הכרטיסים רק כ-3שבועות לאחר שהחזרתי אותם. המקסימום של הפיצוי שקיבלתי זה שליח שיביא לי הכרטיסים במקום שאגיע שוב, בנוסף ההטבעה בכסף יצאה עקומה, פעם כבר לא טרחתי להודיע לו. כל ההתנהלות מול המנהל הייתה נוראית ! קללות וצעקות וגם זה רק כשהיה עונה, רוב הזמן היה מסנן ואומר לי לקחת בקלות "זה כולה כרטיס". לסיכום לא מומלץ בעליל, עדיף לשלם כפול למקום אחר.
(02/05/2019)
באדיבות d.co.il
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
קרא תגובות (1)
תגובת העסק
כאשר ביקשת את הכרטיס ביקור קיבלת לא היית מרוצה, הכנו לך חדש והיה חגים ,במהלך התקופה שהכנו לך רק בגלל שצרחת עלינו קיבלת מענה כזה, אנחנו עסק שקיים המון שנים ונתקלנו בלקוחות "בעייתים" לקוחה מהסגנון הזה אף אחד לא היה רוצה תיהיו בטוחים ,איימה עלינו כמה פעמים שתכתוב חוות דעת אם לא נפצה אותה על הפיצוי שכבר הכנו חדשים והפסדנו את כל הכסף הכטיס יצא לה מהמם ומיוחד עם הבלטות פשוט בגלל שלא קיבלה הנחה נוספת העלתה את החוות דעת שלה והמירמור שלה לצערנו הרב אנחנו משקתים בממוצע 20-30 לקוחות ביום בעסק שלנו ועוד 100-150 לקוחות במענה טלפוני נשמח לתת שרות לכולם אנחנו לא סתם קיימים משנת 1995
(07/05/2019)
דפוס קונספט מבית היפר שלט