משתלות שפר - עיצוב אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9418471
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אטרקציות, עיצוב אירוע, מתנות לאורחים

  • האירוע
  • בר/בת מצווה, ברית/ה, חתונה, מסיבה, אירוע עסקי

  • עיצובים
  • פרחים, מרכזי שולחן

קצת על העסק

איך מגיעים למשתלות שפר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

משתלות שפר - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על משתלות שפר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אוש ומרדכי-תמונה
אוש ומרדכי
סידור שולחנות עם סחלבים- משתלות שפר
5
09/08/2012

הגעתי למשתלות שפר דרך פרסום במתחתנים, והשם היה זכור לי היטב מכיוון שכחובבת צמחים (וסחלבים בפרט), המשתלה ידועה ומוכרת לי היטב באיכות ובטיב הצמחיה (סחלב שקניתי מתנה לאמא שלי לפני... ארבע שנים עדיין במצב תקין! וכן עציצים שאני נוהגת לקנות בחנות הפרחים ליד הבית). הרעיון של סחלבים כמרכזי שולחן קסם לי הן בשל אהבתי הגדולה לסחלבים ובמיוחד שבסוף האירוע הסחלב נשאר איתך - ואפשר לתת אותם מתנה. (מעבר לכך, האקולוגיות של העניין). ואכן, הציפיות הגבוהות שלנו התממשו - קודם כל מנגה הנעימה, המקצועית והעניינית שטיפלה בכל דבר ועניין (יש לציין ששיגענו אותה די הרבה, כי לא ידענו אם נוכל להגיע ישירות למשתלה, תמיד היתה נעימה ואכפתית). היא גלתה אחריות וטפלה בכל הנושא של המשלוח והגעת הסחלבים לפרטי פרטים (עזרה בחירת הסחלבים, שמירתם, טיפול במשלוח וקשר מול אנשי הקשר במקום- במקרה שלנו מנהל האירועים ואבא של החתן). הגענו בסוף ישירות למשתלה- המשתלה מטופחת, נקיה ואסתטית (דבר שמאוד חשוב לי) ומראה משובב לב של המוני סחלבים בכל הצבעים (וצמחים אחרים) - מומלץ להגיע לשם להתרשם ולבחור :-)בחרנו כאמור בסחלבים במרכזי השולחן (בליווי כד קרמיקה לבן), וכשהגענו למקום נדהמנו מהיופי והאצילות שהקנו הסחלבים למקום. קבלנו מחמאות על עיצוב האירוע מהמון אנשים. לציין שהגיעו סחלבים באיכות מעולה (לא היה לי ספק אחר). הסחלבים היו כל כך מרשימים, שניסו "לסחוב" אותם. בסוף האירוע, חלקנו את הסחלבים (לא כולם..) לאנשים אהובים ויקרים. אין לי מילים לתאר את האור והשמחה בעיניים של אותם אלו שקיבלו את הסחלבים.

הוספת תגובה
Tehilla Ben Harosh Biran-תמונה
Tehilla Ben Harosh Biran
מומלץ בחום!
5
27/07/2012

התחתנו לא מזמן וידענו שסחלבים יהיו המוטיב המרכזי בעיצוב השולחנות. מבין כלל המשתלות שבקרנו בהם, בחרנו במשתלת שפר בגלל היחס החם, האכפתיות והמקצועיות הראויה לשבח. התוצאה היתה... , אין אורח שלא זוכר את הסחלבים המהממים שעיטרו את השולחנות. מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים