שמעון דהאן - שמלות כלה וערב - שמלות כלה וערב: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

שמעון דהאן - שמלות כלה וערב

03-5229437
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

  • השירות
  • קנייה

שמעון דהאן - שמלות כלה וערב

קצת על העסק

איך מגיעים לשמעון דהאן - שמלות כלה וערב

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שמעון דהאן - שמלות כלה וערב - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על שמעון דהאן - שמלות כלה וערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
efratsol-תמונה
efratsol
איש מדהים!
5
17/03/2019

הגעתי לשימעון עם השושבינות אחרי יום מעיק של חיפוש שמלות. מיד מצאתי את השמלה המתאימה אצלו בסטודיו. המחיר היה מדהים!!! כל כך זולה שבמדידות השניות אמא שלי באה איתי ועיצבה את שמלת... ומותיה מאפס ביחד עם שמעון! שמעון כל כך סבלני, מוכשר, חייכן. איש נדיר, אדיב ונעים שקשה למצוא בזמנים המודרנים שלנו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danaap-תמונה
danaap
שירות מדהים ושמלות מושלמות!
5
05/01/2015

הגעתי לסטודיו של שמעון דהאן אחרי הרבה מעצבים וסלוני כלות שלא הצליחו לקלוע בול למה שחיפשתי. לשמעון סבלנות מדהימה, הוא היה פתוח לשינוי העיצובים לפי בקשותיי, בחירת הבדים נעשתה יחד... הוא היה קשוב לאורך כל הדרך. בצמוד אליי זכיתי להכיר את צליל המהממת שעזרה, דאגה וליוותה אותנו בכל הדרך. בסופו של דבר יצאתי עם שמלה מושלמת, בדיוק כמו שתיארתי וחלמתי! תודה רבה, אתם אלופים!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאלואופיר-תמונה
דניאלואופיר
2 שמלות- התגשמות כל החלומות!
5
05/05/2013

לפני שהגעתי לשמעון ויונה הייתי בעוד 2 מקומות, האחד באשדוד הרגיש לי כמו מפעל ייצור לכלות והשני בתל אביב הרגיש כאילו עושים לי טובה שמסתכלים עליי. ואז הבנתי שמה שחשוב לי זה המרקם... נושי, שיבינו אותי ושיתנו לי להרגיש נוח וכיף. בפעם הראשונה שהגעתי לשמעון ויונה הם הראשונים שנתנו לי למדוד שמלות! המקומות האחרים ישר "הלבישו" עליי כותונת שעתידה להיות שמלה. יונה ישר נתנה לי לבחור דגמים והלבישה אותי ונתנה לי תחושה של כלה- איזו הקלה! מיד ידעתי שפה אני הולכת לסגור! בגלל החיוך, בזכות היחס החם והמחבק ובעיקר בזכות התחושה שיצאתי איתה.. לכל אורך הדרך הקשיבו לי, להערות והארות שלי, לבקשות שלי, לפנטזיות שלי- שורה תחתונה- יצאו שמלות מושלמות!!! לא יכולתי לתאר כאלו תגובות! מה שנתפר באהבה חייב לצאת מושלם ואני חייבת להם תודה ענקית!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביטל -תמונה
אביטל
שמעון דהאן
5
07/11/2011

אל הסטודיו של שמעון הגעתי במקרה אחרי שמדדתי הרבה שמלות כלה בדיזינגוף. מיד כשנכנסתי ראיתי את השמלה וזו היתה אהבה ממבט ראשון. שמעון והצוות היו מקצועיים ומפרגנים ביותר ובכל הפעמים... שהגעתי נתנו לי להרגיש כמו מליון דולר, התחברו מאוד לסגנון שלי ונתנו לי יעוץ מעולה לגבי השלמת המראה. השמלה שלקחתי היתה נוחה ביותר בגלל שלא היה בה מחוך או אמצעים מסרבלים אחרים. ולמרות שלא היה בה מחוך, היא החמיאה לגזרתי וקצרה מחמאות מטורפות במהלך החתונה. בקיצור- מומלץ ביותר!

הוספת תגובה
Elena וNachum-תמונה
Elena וNachum
תודה על שמלה מדהימה
5
29/10/2011

לא תיארתי לעצמי שאני אשיג את השמלה שדמיינתי לעצמי בראש. הציעו לי לפנות לשמעון, וזו הייתה עצה מצוינת. השמלה הייתה יפה וישבה יפה על הגוף. לא חשבתי שאני אמצא שמלה כל כך יפה במחיר... ה טוב. כל האורחים התלהבו מהשמלה ואמרו שאני נראית בה מהמם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים