סיטרוס אירועים - אולמות אירועים וחינה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

סיטרוס אירועים

053-6111766
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, עסקי, קטן ואינטימי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 200-700

  • מחיר למנה
  • 300 עד 450 ₪

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

סיטרוס אירועים

קצת על העסק

  • 053-6111766

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • אבן יהודה

מצאתם טעות? ספרו לנו!
WantSpecialServiceHow-ManyWhere;

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

סיטרוס אירועים - חינה

סיטרוס מציגים: סטנדרט חדש של אירוע - תחשבו בגדול, תחשבו על הכל ותדעו שאצלנו תוכלו להגשים את זה! מתחם אירועים ענק (6 דונם) הכולל גן מעוצב ואולם אירועים רחב ידיים. מתכננים לחגוג חינה רבת מוזמנים - סיטרוס זה המקום (רק תבחרו טוב טוב כי יש גם חתונה באופק).

  • אני רוצה...
  • אולם לחינה

כתבו עלינו

12.06.2019

עניין של טעם: הקונספט הקולינרי שישדרג לך את החתונה

גן האירועים סיטרוס משיק קונספט קולינרי חדש שהאורחים שלכם לא ישכחו. אז ישבנו לשיחה עם השף קולין גילון שהסביר לנו על ההשראה לקונספט הייחודי ועל מה הוא לעולם לא יהיה מוכן להתפשר

23.05.2017

4 גני אירועים לחתונה באזור השרון

גני אירועים באזור הכי IN בארץ - חלק 3 ואחרון

עוד כתבות

סיטרוס אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על סיטרוס אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Sansimonil-תמונה
Sansimonil
היה מושלם המון בזכות מנהל האירוע ניר המ-ה-מ-ם!!!!
5
21/12/2015

שמי סנדרה וב-13.12.15 התחתנתי עם גבריאל בזסיטרוס. אני מבלגיה הוא מאיטליה והיה לנו חשוב שהאורחים שלנו מחו"ל (70% מהקהל) ירגישו שהמדינה השתדרגה והגיע לרמות של אירופה- גם מבחינה... ות השירות וגם מבחינת המראה האלגנטי ללא מסכים ענקיים ובועות סבון מיותרים. בביקור הראשון נדלקנו על המקום אבל אם שאני מזכירה דירה עליי לאהוב את בעל הדירה על כמה וכמה בחתונה עליי להתחבר לאנשים שמאחורי האולם המתוקתק- הרי זה יום חשוב ואשקיע שנה של שכר דירה בערב אחד :-) נפגשנו עם הצוות ותמיד עם חיוך וקפה ענו על כל השאלותץ בשלב הפגישה הלוגיסטית עברנו לטיפולו של ניר. כאשר ישראלי אומר לך אין בעיה, שמוח עליי ואל תדאג אתה יודע שמצבך לא טוב- אבל מהפה של ניר זה היה ההכי מרגיעת ההכי אמין ונרגענוץ אכן דאג לנו לפני תוך כדי ואחרי האירוע. ראה את הפרטים ההכי קטנים וניהל את האירוע - לא השגיח- ניהל!!! המיקוענות איתה הוא דאג לערב החשוב בחיינו הרגיש שהוא בן משפחה. אז כן האוכל טעיםםםם, הסאונד מושלםםם, הצוות מקצועי, העיצוב לפנים... אבל ניר הוא אוצר של ממש!!!! שבוע עבר והטלפונים ממשיכים להתקבל מכל האולם, האורחים אוקסמו מכל המרכיבים של החתונה- ואנחנו החתן והכלה בכזה מקום מושלם לא היה לנו מקום לדאגה וישבנו עם האורחים, ואחלנו, ורקדנו, וצוורנו זיכרונות מושלמים לכל החיים. ממליצים המוווון!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מוקי-תמונה
מוקי
סיטרוס חוויה מעולם אחר
5
26/08/2015

בתאריך 20.8.15 בני התחתן בגן אירועים סיטרוס, עד היום אני מקבל פידבקים מפרגנים, האולם היה מהמם. כל הברים תפקדו מעולה וקצרו שבחים מהאורחים. ניר נחום מנהל האירועים שהכרנו ביום... ה לאחר שמנהל האירועים שנקבע לנו חלה, ליווה אותנו מרגע שהגענו והיה איתנו לכל אורך החתונה, איש מקצוען רגוע משרה אווירה נעימה שמח , האיש הזה יודע ומכיר כל בעיה עוד לפני שקרתה, מזהה את הבעיה ופותר אותה עוד לפני שמישהו שם לב. ניר חששנו לפני יום החתונה אך הוכחת לנו במעשים מהי חשיבות המושג מנהל אירועים. הדי ג'יי איתי גאלו הרים את האירוע לגבהים שאני לא הכרתי. השף עמד ופיקח אישית על הוצאת המנות, וכל בקשה או גחמה של האורחים, טופלה מיידית בחיוך . לסיום כמו שהגדירו חלק מהאורחים חוויה מעולם אחר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חוות דעת-תמונה
חוות דעת
ביקורת על הסיטרוס
2.8
01/11/2014

כמה דברים על הסיטרוס.. 1) אוכל מעולה!!!! שף (שלומי) מקצועי ונחמד מאוד 2) שירות מלצרים לאורחים סבבה בתור זוג ממש לא נהנו לתכנן את החתונה: - מחיר המנה שלנו כלל בין היתר סחר של... לצרים, 2 רב מלצרים ברמנים - בזמן שאני (הכלה!!) רוקדת עם החברים שלי ברחבת הריקודים- אחד מרב המלצרים החוצפן בא אלי ושואל אותי מה עם טיפים למלצרים- טיפים זה לא חובה (ברור שהכנתי מעטפה מראש)ורשום בחוזה שהמנה כוללת את שכרם. יצאתי מרחבת הריקודים כשאני הכלה- והבאתי להם מעטפה, הרגשתי מבוכה גדולה שעוצרים אותי בזמן השמחה שלי, ועוד שואלים אותי כמה כסף שמת? הרגשתי כל כך רע על ה 1800 שח ששמתי והוספתי עוד 200 ש"ח 3) דרך אגב חברים טובים של החתן באו שעה לפני האירוע ושאלו כמה מלצים אם הם מקבלים את הטיפים שהחתן והכלה מביאים לרב המלצרים- התשובה היא לא! 4) טעות שעשינו סיכמנו עם הצוות את כל האוכל של האנשים יארזו לנו בחמגשיות כי התחייבנו על מספר אנשים מראש ויצא ש 30 מנות היינו צריכים לקבל. תנחשו מה הזמנתי פיצה בסוף הערב כי אפילו פרגית מסכנה לא ארזו לנו. אף אחד לא מפספס 30 חמגשיות עם סלטים בשר דגים קינוחים ותוספות.. תאמינו לי עבדתי במלצרות באירועים 4 שנים.. בקיצור הם אמרו כמה ימים האחרי האירוע שהם ארזו ושמו את החמגשיות ליד האימהות - אמא של החתן הלכה איזה שעה לפני סיום האירוע כי היא גרה רחוק ואמא שלי פולניה שלא שתתה וכבבר חיתנה 2 בנות אז 30 מנות היא בטוח לא פספסה.זה ברור שחתן וכלה לא אמורים להתעסק עם זה ביום החתונה גם לא ההורים בשביל זה שילמנו כסף לשירות 5) I- PLAN התוכנה לא מדוייקת, הרבה אנשים התלוננו שלא היה להם סידור הושבה או שפתאום ראינו אותם יושבים בשולחן לא קשור דבר שהקשה על חלוקת אלכהל אקסטרה שקנינו לשולחנות

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hila-תמונה
Hila
המלצה חמה על סיטרוס!
4
17/07/2014

התחתנו בסיטרוס ב-29.5 היה לנו יום מופלא, מרגש וקסום וחתונה מלאת אנרגיות טובות :) האולם משלב באופן אידיאלי בין חוץ יפהפה (לקבלת פנים וחופה) לפנים אורבאני צרפתי ושיקי - זה בדיוק מה... שחיפשנו וכלל לא היה פשוט למצוא. אדגיש, שחיפשנו מראש מקום ברמה גבוהה והיינו נכונים לשלם יותר מהממוצע. קיבלנו מחמאות על עיצוב המקום והאורחים הרגישו באחוזה בטוסקנה . הקייטרינג - השף שלומי בן שושן מספק רמת אוכל יוצאת דופן באיכותה ובטעמה. יצאנו מהטעימות בתחושה שהעברנו ערב כייפי של 4 שעות במסעדת גורמה וביום עצמו התוצאה אף התעלתה על כך. עשרות הטלפונים שהגיעו אחרי האירוע דיברו על אוכל גורמה שלא נראה כמותו באירועים. מאז הספקתי להיות בסיטרוס באירוע נוסף כאורחת והזדמן לי לומר לשלומי אישית - שאני המעריצה מספר אחת, גם בגלל הכישרון הגדול וגם בגלל הצניעות והנעימות. הוא מסתובב בין האורחים, עם העין על כל מזנון ומלצר, הוא שם את לבו על הצלחת כדי שהחוויה תהיה מושלמת והוא מצליח בכך. ברנארד, מנהל האירוע שלנו - היה קשוב ומקצוען, סיפק פתרון מיידי לכל בעיה ושידר לנו הרבה ביטחון וניסיון. בזכותו הרגשנו ביום הזה בידיים טובות והכל תקתק לפי הלו"ז בצורה קלילה ומושלמת. מילה טובה חשוב לומר גם לבנות הצוות המקסימות - רותם ואביטל שהיו לצדנו לכל אורך הדרך ודאגו לפתור כל בעיה קטנה וגדולה בהרבה נעימות ואכפתיות. וכמה מילים על אורון, מנהל הבר - הוא התגלה כאיש מקסים, ישר והגון, עזר לנו בכל סוגיה וגם בסיום התהליך, היה זה שפנה אלינו ודאג להחזיר לנו גם את העלות שקוזזה וגם את הבקבוקים שנשארו, בהרבה יושר ושקיפות. בשבוע שלאחר האירוע קיבלנו עשרות טלפונים נדהמים מהאורחים, אז אנחנו בהחלט מרגישים שהבחירה הזו היתה הכי טובה שעשינו. מומלץ בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאיה ושלומי-תמונה
מאיה ושלומי
חתונה חלומית בסיטרוס
5
06/06/2014

אנחנו שבועיים אחרי החתונה שלנו, ועדיין לא מפסיקים לקבל טלפונים מאנשים המומים שנשבעים לנו שבחיים לא היו בחתונה כזו! הסיטרוס הוא פשוט בית והנוחות היא הדבר החשוב ביותר להרגשה של... ן והכלה ביום האירוע שלהם. הדאגה של הצוות לכל פרט אפשרי היא פשוט נדירה. כל מי שליווה אותנו בתהליך דאג שכל בקשה תבוצע על הצד הטוב ביותר, בהקפדה יתרה ובאהבה אמיתית! החתונה שלנו הייתה פשוט מושלמת ולא יכולנו לבקש יותר טוב מזה!!! אין ספק שהבחירה בסיטרוס הייתה הבחירה הכי מוצלחת שיכולנו לעשות (: תודה לבעלי האולם שנתנו ביד רחבה, לברנרד שניהל את האירוע במקצוענות מטורפת, לכל מי שהזיע במטבח והוציא את האוכל הכי טעים שיצא אי פעם באירוע, לרותם המדהימה, לאיתי ואנה המושלמים, וכל מי שאפשר להיתקל בו בסיטרוס! אוהבים אתכם מאוד!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים