12 Ballroom events - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-6130597
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 150-450

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

קצת על העסק

איך מגיעים ל12 Ballroom events

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

12 Ballroom events - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על 12 Ballroom events

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
אחד מהאולמות הטובים
5
02/09/2018

השירות היה. מצוין. כל מה שרציתי היה .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Aya-תמונה
Aya
לפעמים פשוט צריך להגיד תודה
5
15/11/2016

הרבה זמן חיפשנו מקום שיתאים לנו לחתונה, היינו בהרבה מקומות, חלקם היו ממש יפים וחלקם פחות אהבנו, לקאסיה הגענו אחרי המלצה של חברה, חיפשנו משהו באזור המרכז בשביל שהאורחים מהמרכז (... זה היה הרוב ) לא יצטרכו לנסוע רחוק, מהרגע שהגענו לסיבוב במקום משהו שם משך אותנו, אני עוד לא יודעת אם זה היה העיצוב המדהים באולם, או אולי זה היחס המעולה שקיבלנו, כמובן שלסגור זה לא היה פשוט, כי זה מלחיץ, אבל לבסוף החלטנו שזה המקום שבאמת מתאים לנו, חייבת להגיד שבכל התקופה מאז שסגרנו ועד החתונה קיבלנו מענה מהיר לכל שאלה, והיום אחרי שעבר כבר קצת זמן אני יכולה פשוט להגיד תודה, לא יכולתי לבקש חתונה יפה יותר,עדיין מסתכלת על תמונות ומתלהבת :) האוכל היה פשוט מושלם והאורחים ממש נהנו! אז תודה רבה לכם! ללא ספק יצא אירוע בדיוק כמו שחשבתי ואני כמובן אמליץ גם לחברות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מתי-תמונה
מתי
חתונה - אורית ומתי חרותי ,היה מדהים!
4.8
26/07/2015

אז ככה האירוע בקאסיה, חתונה שלנו מול כ 200 אורחים. 28.1.15 . החלטנו לבסוף לאחר בדיקה של עוד 5 אולמות ללכת על קאסיה רק לאחר שסגרנו ולאחר האירוע הבנו שהיה הרבה מעבר למה... ורחים היו המומים מרמת השירות, עד היום אנחנו מקבלים תגובות וריקושטים על השירות המצויין של המלצרים ומנהל האירוע. רצינו להודות לרומן המנהל של המקום על הסובלנות לדרישותינו. האולם עצמו חדש, יפייפה, נגיש לנכים (שהיה חשוב לנו מפאת אורחים שזקוקים לזה). לסיכום, ממש מומלץ בחום, המלצנו לקרובים שלנו והם בעצמם נכחו לגלות והתרשמו, מהאוכל הטעים בצורה יוצאת דופן והשירות יוצא הדופן. לכו בראש שקט דברו עם רומן בגובה העיניים, הוא האיש שלכם :) בהצלחה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Moran-תמונה
Moran
אל תחשבו פעמיים - אולם מקסים וצוות מדהים!
5
20/05/2015

הגענו לאולם בעקבות אירוע שאח שלי היה בו. הגענו בספקנות מסוימת כי כבר ראינו אולם אחר שאהבנו, אבל כשהגענו וראינו את יופי האולם, כבר התחלנו להתערער. כשדיברנו עם רומן (ותוך כדי אכלנו... קצת מהאוכל), כבר ידענו ששם זה ליגה אחרת, ולא התבדינו! הצוות שם פשוט מקצועי, יודע את העבודה ומשקיע בכל הפרטים הכי קטנים. האוכל היה טעים ברמות אחרות (את זה הבנו כבר מההתחלה), ומוגש בצורה יפה ומושקעת שעושה חשק - עד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות! הצוות המדהים ליווה אותנו לאורך כל הדרך ותמיד נתן הרגשה שאנחנו חשובים להם ושחשוב להם שהכל יהיה מושלם וכמו שחלמנו (גם אחרי סגירת העסקה - וזה חשוב). רומן המקסים תמיד ענה על כל השאלות שלנו בחיוך, גם שהצקנו וגם כשהיה בלחץ של זמן, ודאג שנהיה מרוצים מהכל. אלעד מנהל האירועים - פשוט מדהים! במשך כל האירוע התרוצץ ודאג שהכל יהיה מצוין, שכולם יהיו מרוצים, דאג לעזור עם סידורי הישיבה באולם, עבר בין שולחנות לוודא שהכל מתנהל כמו שצריך - פשוט דאג לנו לאירוע מושלם ובלי דאגות מצידנו - אפילו הביא לנו בקבוקי מים כשרקדנו ולא היה זמן אפילו לשתות! מהאוכל, לצוות הצ'ירס בר, למלצרים האדיבים, למוזיקה, לאווירה - הכל היה עשר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נינה-תמונה
נינה
ה-אירוע
4.8
27/01/2015

אנחנו הגענו לקסאיה בעקבות פרסום באינטרנט. קסם לנו המיקום, העיצוב החדיש והיוקרה. כשהגענו למקום אז הוכחנו לראות שהכל אכן כפי שהצטייר בפרסום. נוסף לזה, מאוד התרשמנו ממקצועיות ובקיות... של הצוות. הרגשנו דאגה ואכפתיות בליווי הצמוד, בהכוונה ובמתן עצות. בערב המיוחל חיכה לנו אולם מתוקתק ומצוחצח עם צוות זמין ואדיב. הארגון, השפע, היוקרה, הניקיון, השירות המעולה היו נושא השיחות למחרת כשהתחלנו לקבל תגובות האורחים. מה יותר מזה? תודה על האירוע הבלתי נשכח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים