נועם סלח צילום אירועים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

נועם סלח צילום אירועים

052-8344374
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

נועם סלח צילום אירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לנועם סלח צילום אירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

נועם סלח צילום אירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

42 חוות דעת על נועם סלח צילום אירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
danakira90-תמונה
danakira90
מאכזב
2
30/05/2022

אני כותבת את התגובה כמעט כשנה לאחר החתונה כיוון שרק עכשיו קיבלתי את הדברים ומרגישה בנוח לכתוב. בתחילת התהליך אכן היה מדובר בבחור מאד נחמד ואדיב, רק בדיעבד אפשר להבין מיהו בעל... צוע - שקיבלנו את תמונות החתונה התאכזבנו לגלות שכמעט ואין לנו תמונות משותפות, לי ככלה יש תמונה אחת לבד של כל הגוף וגם היא מהגב, אלה דברים שאנחנו ביום חתונתנו לא שמים אליהם לב ולא מודעים אליהם, רק בדיבעד הבנו את הליקוי החמור בתוצאה והחוסר בתמונות רלוונטיות שאכן שיקפו את יומינו. העבודה עם קורין הגרפיקאית של נועם הייתה לא נעימה ולא סדירה, תהליך שהיה אמור לקחת מספר ימים הפך לחודשים- ממש היינו צריכים לעבוד בלרדוף אחריה לקבל תשובות ומענה, חוסר יחס של נועם לסיטואציה, סך הכל - מאכזב מאד. מהרגע שתמה החתונה והכסף שולם כך גם השירות התדרדר ושורה תחתונה אנחנו לא מרוצים מהתמונות ועברה כמעט שנה עד שקיבלנו את האלבומים. ממליצה למצוא צוות אחר והגון יותר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ravit shilo-תמונה
ravit shilo
על איכות לא מתפשרים
5
23/09/2014

אם אתם מתלבטים- עצרו!! הגעתם לצוות הכי מקצועי שאתם יכולים למצוא, את ההכרות עם מיקי ונועם התחלתי בחתונה של אח שלי לפני כשנתיים (ב-29.8.2012) שם התחלתי להכיר ולראות את המקצועיות,... אנטילגנציה שבכל תמונה, האומנות, החדשנות. אז הבנתי עוד שתי דברים: 1.שמשמה אני אכיר את בעלי כאשר מיקי ונועם מתעדים לא רק את רגעי האושר שלהם גם את רגעי ההכרות שלנו. (למישהו יש תיעוד של ההכרות הראשונה?! לי יש!) 2. שהם יהיו הצלמים שלנו בחתונה!! אז מיקי ונועם היקרים, על המקצועיות, האנושיות, האומנות, על מי שאתם! תודה! ומי שבאמת רוצה לעצמו תמונות איכותיות שלא ימאס לו אף פעם להסתכל , תמונות שמדברות בעד עצמם, תעשו לכם טובה ותפסיקו להתלבט! אין עליכם צוות מדהים! ומקווה שאזכה להמשיך את המסורת איתכם באירועים העתידיים :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעין ניאזוב-תמונה
מעין ניאזוב
מיקי ונועם צילום=שלמות
5
15/09/2014

הגעתי לנועם לאחר שראיתי במקרה קליפ מדהים שהם עשו,נפגשנו וישר נהיה קליק, אין ספק שזה הבחירה הכי טובה שיכולה להיות. מעבר לזה שהוא עשה את עבודתו בצורה מקצועית הוא אדם סבלני ואכפתי... היה חשוב לו גם הדברים הקטנים. אדם אמין ואחראי ונותן הרגשה נעימה הפך את היום ליותר מושלם ממה שהוא היה בנוסף צוות הצילום היה מקצועי. תודה לנועם המדהים ולצוות המושלם אני וגל מודים לכם=]

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
litalital-תמונה
litalital
ה-צלמים!
4.8
08/07/2014

טוב באמת שראיתי המוןןן צלמים, לחלקם לא התחברתי מבחינת הצילום אצל השאר לא התחברתי למחיר המופרז זה היה באמת מייאש. אבל אז מצאתי את מיקי ונועם, ראיתי כמה קליפים וממש אהבתי התחלנו... ת לברר וגילינו שגם את המחיר די אהבנו. בקיצור ולעניין הם שני צלמים מוכשרים בטירוף הם אנרגטיים כמו החברים הכי טובים על הרחבה והכי חשוב זה שהם פשוט כיפיים! מעבירים את היום הזה בצורה הכי שמחה וקלילה שיש. יש להם רעיונות מקוריים ומיוחדים גם לתמונות וגם לוידאו וזה יוצא מהמםם! הם נשארו איתנו וזרמו איתנו בכל מה שרצינו, פשוט מושלמים. ממליצים בחום לכל מי שמתלבט.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sapir-תמונה
Sapir
הכי טובים שיש!
5
08/07/2014

הגעתי לנועם ומיקי דרך חברה טובה וישר מהשיחה הראשונה שלי עם נועם ידעתי שמצאנו את אלה שילוו אותנו ביום הכי מרגש שלנו. ההתנהלות שלי היתה מהיום הראשון עם נועם שהיה פשוט מקסים, אדיב... אכפתי! מיקי הגיע לצלם אותי במלון ביום החתונה והיה פשוט אלוף! לא היה על תקן הצלם אלא היה שם מעל ומעבר ותמך בכל שאלה וחשש. העבודה של שניהם יחד במהלך האירוע היתה כ"כ כיפית, האווירה המדהימה שהם מקנים, הרגוע, השמחה, הם יזרקו על הרצפה או על צוק כדי לתפוס את התמונה הכי טובה. שבועיים אחכ ואני לא מצליחה לבחור תמונות כי יש כל כך הרבה תמונות טובות. חייב לעבוד איתם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים