אודאון - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9365953
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

אודאון - אולמות אירועים

בלב השרון הירוק, שוכן לו אולם אירועים אודאון. זהו מקום לאנשים של אנשים, עצום אבל עם אווירה אינטימית ומקרבת, ועיצוב עוצר נשימה שמשלב בין מה שעכשווי לבין היסטוריה שמתעוררת לתחייה.
אודאון, ששופץ לאחרונה, נפרש לו על שטח עצום של 3,500 מ"ר. במקום מתחם קבלת פנים עם צמחייה עשירה, כניסה מפוארת עם עמודים רומים גבוהים, אזור יפהפה לעריכת חופה ואולם אירועים עם קירות שקופים בגובה 7 מטר. לרשותכם גם מרפסת סוויטה מדהימה, שמשקיפה למרכז קבלת הפנים, שבה תוכלו להתארגן משעות הבוקר.
אתם מוזמנים ליהנות מחוויית אירוח יוקרתית, על ידי צוות מקצועי שמלווה אתכם בכל צעד ושעל, באהבה ענקית ואינסופית.

כתבו עלינו

17.08.2022

"אודאון" בעמק חפר: לחגוג באולם אירועים, לארח במסעדה

עונת הקיץ וחודש אוגוסט באופן ספציפי, נחשבים לעמוסים ביותר בענף האירועים – לאורחים, לספקים ולעובדי המתחמים השונים. ובכל זאת, בין ייעוץ קולינרי לזוגות בערב הטעימות לבישול ארוחות חתונה, הצלחנו לתפוס לשיחה קצרה את שף קוליון גילון מ"אודאון", שנתן לנו טעימה מהחוויה הקולינרית הייחודית באולם, וגם חלק איתנו טיפ קטן עבורכם, הזוגות המאורסים, שכדאי לכם מאד לאמץ.

07.07.2022

להתחתן בארץ ולהרגיש באירופה – הכירו את גן האירועים אודאון

גן האירועים אודאון מציג 10 שנות ניסיון עם קולינריה ועיצוב אירופאיים לכל דבר, בדגשים על יוקרה, איכות ודיוק, זאת על מנת להציג סטנדרטים אחרים לגן אירועים מאלו שהכרנו.

עוד כתבות

אודאון - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על אודאון

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
אודאון
5
12/05/2019

מקום מושלם כמו באגדות, אוכל ברמה גבוהה, וצוות מנצח!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Arik-תמונה
Arik
אולם פצצה
4.8
14/08/2018

שירות אדיב , מקום נקי, ואולם מהמם

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ספיר-תמונה
ספיר
במילה אחת - מ ק צ ו ע י ו ת !!!!! הרמה הכי גבוהה שיש
5
08/08/2018

התחתנו ב17.5.18 לאורך כל הדרך השירות של שמעון ושחר שהיא נכס ! היה חלומי הרגשנו בבית תמיד יחס אישי חם ואוהב ! מהרגע הראשון שנכנסו לאולם היה לנו ברור שרק באודאון ! שורה תחתונה... וע היה אלוהי האוכל היה חלומי אפילו מנה אחת לא חזרה למטבח המנהל אירוע שלנו דדי שהוא מספר אחד בתחום דאג שכל הערב התנהל בדיוק כמו שחלמנו ! הסאונד של המקום הנקיון המלצרים האנשי צוות הכל הכל הכל מהפרטים הכי קטנים היו ברמה הכי גבוהה שיש ממליצה בחום מכל הלב ❤️

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Talia-תמונה
Talia
חתונה טליה ועוז
4.8
27/03/2018

היה לנו את האירוע הכי טוב שאפשר היה לבקש. הצוות היה שירותי ואדיב. כולם נדהמו מהאוכל והקינוחים והמאולם המפואר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maya-תמונה
Maya
מעבר לכל ציפייה..
5
27/03/2018

אז ככה... אנחנו אנשים מאוד פרפקציוניסטים שמעבר לנראות חשוב להם מאוד גם הדברים הקטנים כמו אווירה טובה,מקצועיות ובעיקר אנשים שבאמת אנושיים ורוצים לעזור לא רק כדי לעשות את העבודה... הם. אני יכולה להבטיח לכם שאתם בידיים הכי טובות שיש!! אם יש משהו אחד שבטוח לא נתחרט עליו זה בחירת המקום הזה. התמונות יוצאות הכי פוטוגניות שיש, התאורה מדהימה, הסגירת חורף הכי מיוחדת שראינו, הקינוחים המטורפים שאין אורח אחד שלא דיבר עליהם וכמובן האוכל שהוא בכמה וכמה רמות מעל הציפייה. אל תהססו ואל תדאגו מהאותיות הקטנות. תודה רבה לכל הצוות המדהים ולשמעון בעל האולם שהוא באמת מס' 1!! אוהבים מאוד, מאיה ונתנאל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה