דנה דנקנר מאפרת - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

דנה דנקנר מאפרת

052-7272727
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 500 עד 2000 ₪

דנה דנקנר מאפרת

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

דנה דנקנר מאפרת - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על דנה דנקנר מאפרת

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
korinatar-תמונה
korinatar
בדיוק מה שרציתי ביום החתונה
5
05/08/2019

דנה הייתה הראשונה שניסיתי לתאם איתה איפור לחתונה ולמזלי היא הייתה פנויה. לא יכולתי לבקש איפור יותר מדויק, מחמיא ועדיין משדר מראה טבעי זוהר! חשוב לי לציין שחששתי מעניין האיפור... חר ואינני מרבה להתאפר ביום יום, אך כל החששות נעלמו ברגע שהייתי אצלה בפגישה שלפני החתונה. התחתנתי בשישי צהריים והאיפור נראה מדהים מתחילת היום ב-8 בבוקר ועד סוף האירוע ב-5 בצהריים. דנה צריכה להיות הטלפון הראשון שלכן כשתנסו לסגור מאפרת לחתונה! ממליצה בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adikenett-תמונה
adikenett
המאפרת מספר 1!
5
15/05/2019

שסגרתי תאריך לחתונה. דנה הייתה הטלפון הראשון שלי, מאוד פחדתי להרגיש ״לא אני״. דנה אלופה באיפור שמצד אחד מדגיש את האזורים הטובים ומחמיא ומצד שני הכי טבעי וקליל. וככה בדיוק הרגשתי,... הייתי אני, אבל אני משודרגת :) נראתי מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה כאילו הרגע דנה יצאה ממני, לא מובן מאליו בכלל לחתונה בקיץ הישראלי. מעבר לכישרון האינסופי דנה משתמשת בחומרים הכי איכותיים שיש ואין לזה תחליף! חוץ מהטעם המשובח והסטייל היא הכי כיפית וזורמת והיא בדיוק הבאדם שתרצי לצידך ביום לחוץ שכזה. מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mayafog-תמונה
mayafog
גם ב3 בבוקר נראתי מדהים
5
27/07/2017

אחריי שהסתכלתי על העבודות שלה באינסטגרם ועקבתי אחריה הבנתי שאני רוצה שדנה תאפר אותי לחתונה. בפגישת היכרות שלי עימה פגשתי בחורה מדהימה ומאוד מקצועית . דיברנו על איזה מראה הייתי... צה והיא הביאה לי טיפים מה מתאים ביום קיצי וחמים. ביום של האירוע דנה הגיעה בזמן והייתה מאוד מקצועית ואפילו הרגיעה את הרוחות והלחצים שלי! היא איפרה אותי מדהים ברמה שהאיפור נשאר פיקס גם בשעות הקטנות של הלילה! אני מאוד מאושרת מהבחירה שלי בה! ואם הייתי מתחתנת שוב ללא ספק הייתי משתמשת רק בה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים