גליה להב- Galia Lahav - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גליה להב- Galia Lahav

053-4363069
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

גליה להב- Galia Lahav

גליה להב- Galia Lahav - שמלות כלה

רוצה להרגיש כמו כוכבת בחתונה שלך? גליה להב, מעצבת שמלות כלה וערב שעיצבה את השמלות לתכנית "רוקדים עם כוכבים", מזמינה אותך לסטודיו שלה. בסטודיו של גליה תוכלי לבחור את השמלה שלך, זו שתמיד חלמת עליה, שמלת הכלה המושלמת שבה תחשפי את הכוכבת הזוהרת שנמצאת בתוכך. גליה להב מוכרת בארץ ובעולם בזכות העיצובים שלה, שמקרינים יוקרה, אלגנטיות ומודרניות, כאלה שאפשר למצוא רק בשמלות כלה וערב. השמלות של גליה ייחודיות ומציגות סגנון עדכני. השילוב בין התפירה העילית והבדים היוקרתיים המיובאים מאירופה, מוליד שמלות כלה וערב שהן לא פחות ממושלמות ומיועדות לכלות - ולנשים בכלל - שיודעות להעריך את השלמות שבהן.

כתבו עלינו

15.02.2022

הטרנדים שיובילו את קולקציות שמלות הכלה ב-2022

שמלות חתונה קלאסיות יגיעו עם טוויסט, שרוולי אוף דה שולדר יעניקו לוק נסיכותי, המחוכים יחזרו בגרסה מעודנת ואפילו טרנד שמלות הכלה הצנועות לא יעזוב אותנו

08.02.2022

שמלות ערב צנועות 2022, יש דבר כזה?

מתברר כי שמלות ערב צנועות בתחילת שנת 2022, יכולות להיות פאשניסטיות לא פחות מאחיותיהן החושפניות. ככה זה, כשצנוע הופך לטרנד ואת – לבלתי נשכחת.

עוד כתבות

סרטונים

(1/2) קולקציית גאלה של גליה להב

גליה להב- Galia Lahav - חוות דעת

דירוג גולשים

4
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

31 חוות דעת על גליה להב- Galia Lahav

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אור-תמונה
אור
מושלם!!!
5
29/08/2017

כשקיבלתי את ההצעת נישואין שלי ראיתי תמונה של שמלה באחד מן המגזינים היותר נחשבים בעולם!!! מיד ידעתי שזו תהיה השמלת כלה שלייי!!! ב1.1.17 נכנסתי אל גליה להב ושם קיבלה אותי רינה...... ין לי עוד מילים להודות לגליה להב לצוות ולרינה!!! התחתנתי ב23.8 עם 2 שמלות מדהימות מגליה להב!!! היחס היה מושלם לאורך כל הדרך ותמיד קיבלו אותי בזרועות פתוחות!!! למי שרוצה שילוב של בדים מסחררים!!! הוט קוטור ויופייי זה רק אצל גליה להב!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן-תמונה
קרן
יחס גועלי שרות זול
2
10/02/2014

(אני לא זוכרת את היום המדוייק) נכנסתי לחנות בתל אביב לחפש שמלה, נרגשת חייכנית וטובת לב. איך שנכנסתי העובדת נגשה אלינו כאילו היא עושה טובה, לא חייכה ופשוט נבחה לכיווני... ". "לכי". כמו לכלב שנותנים לו פקודות.. (כנראה שכחו שזה אירוע מרגש), (אגב, היה לגמרי נראה כמו הלך הרוח של המקום ולא רק בחורה אקראית שהתנהגה כך...) כל החוויה הייתה נוראית על גבול המשפיל, לא יוקרתית בעליל, חוויה של שוק. אם את נרגשת מהאירוע שלך ולא בא לך שיתנהגו אלייך כאילו הם משלמים לך ולא ההפך.. ועוד מחיר לא שפוי... פשוט תוותרי. הייתי נותנת 0 כוכבים אבל התפירה איכותית ולכן נתתי 2. לא ממליצה!

הוספת תגובה
INBARASSARAF-תמונה
INBARASSARAF
חתונה 2013
5
22/06/2013

אין לי מילים להודות לכם על חווית חתונה מושלמת!!! לא יכולתי לבקש צוות יותר מקצועי, חם ותומך. הגשמתם לי חלום ומעבר....כל בקשה קטנה שלי הייתה בשבילכם משמעותית ובגלל זה יום חתונתי... ה מושלם . תודה לצוות העובדים לענבל שלוותה אותי כל הדרך אוהבת אותך מהלב לויקי וצוות התופרות על המקצועיות שלכן אתן #1 על הסבלנות והרגישות כלפי. תודה על הכל נשיקות ענבר אסרף\נגאוקר (נפגש שוב בחתונה של אחותי)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענת עמוס-תמונה
ענת עמוס
גליה להב- סניף אשדוד
4.8
11/06/2013

פשוט חוויה מושלמת. תודה על השירות המדהים והיחס של צוות העובדים החם והלבבי. מדובר בצוות מקצועי ביותר (במיוחד ויקי התופרת המקסימה), עם סבלנות אין קץ ורצון טוב להקשיב לכל גחמה של... כל כלה. גם חשוב לציין שהעיצוב, איכות הבדים, התפירה ורמת הגימור נעשו ברמה גבוהה מאוד! בזכותכם הרגשתי פשוט כמו נסיכה וקיבלתי המון מחמאות על השמלה! מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביה רני סרור -תמונה
אביה רני סרור
:)
5
22/05/2013

אני רוצה להודות ולהמליץ בחום על הצוות המדהים של גליה להב סניף אשדוד, לויקי התופרת מס 1 אין מילים על המקצועיות הטוב טעם הסובלנות והיחס אין כמוך בעולם !!! לענבל ואורטל המהממות... ל פגישה אתכן הייתה פשוט חוויה ולכל הצוות שפשוט כל מילה נוספת מיותרת אני רוצה להודות לכולכן ולהמליץ לכל הכלות לא להתלבט לרגע להגיע לגליה להב ולקבל את השירות והיחס הכי טוב שיש , וכמובן שלא יהיה לכן ספק שתצאו הכלות הכי יפות שתוכלו להיות . וכמובן לריקי מסס המקסימה והצוות המדהים תודה רבה על הכל ממליצה בחום !!! אוהבת את כולכם ומודה לכם שבזכות כולכם הייתי הכלה הכי יפה, ומרוצה שיכולה להיות :) אביה (רני) סרור !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה