Elgo Dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-6030288
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

קצת על העסק

איך מגיעים לElgo Dj's

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

Elgo Dj's - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על Elgo Dj's

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Yana-תמונה
Yana
חתונה שעד היום לא מפסיקיפ לדבר עליה!
5
05/03/2017

ללא ספק לא יכולנו לבקש די ג'י שהרים לנו את החתונה יותר מהאחד והיחיד אלעד גולן. היה קשוב בצורה מטורפת לקהל. נהנה לשתף איתי פעולה עם כל השגעונות שלי אם זה הברכת כלה ועד לכניסה... וחדת בחופה. עד היום לא מפסיקים לדבר על המסיבה המטורפת שנמשכה עד 3 לפנות בוקר שאף אחד לא רצה ללכת ממנה! הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה זה לבחור בך! אלעד אין לנו דרך להודות לך.. תודה תודה ושוב תודה נתראה רק בשמחות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
David-תמונה
David
מספר 1 בתחום!
5
20/02/2017

חייב לפרגן לדיג'יי התותח שהקפית את האירוע שלי.. היה לנו אירוע קטן ולא היה בנאדם שלא רקד. מעבר למקצועיות שלו מדובר בבנאדם אמין ונעים מאוד. התאים את עצמו לקהל בצורה מושלמת וללא ספק... הפך את האירוע לחגיגה גדולה. ממליצים בחוםםםם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים