Diamonds Bars שירותי בר לאירועים - שירותי בר: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

Diamonds Bars שירותי בר לאירועים

053-9384734
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שירותי בר, עמדות קפה, משקאות אלכוהוליים

  • כמה מוזמנים
  • +50-1000

Diamonds Bars שירותי בר לאירועים

קצת על העסק

איך מגיעים לDiamonds Bars שירותי בר לאירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

15.09.2016

משקאות אלכוהוליים, בר פירות ויאללה בלאגן!

חתונה? כאן האלכוהול נכנס לתמונה

Diamonds Bars שירותי בר לאירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על Diamonds Bars שירותי בר לאירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נועה ברזני-תמונה
נועה ברזני
החתונה של ברק ונועה
5
12/07/2016

הגענו לדיימונדס בר דרך המלצות חמות של המון חברים ואין מה לומר, זו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו. לכל אורך הדרך צוות המנהלים היה איתנו בקשר ישיר, תמיד זמינים, יוזמים שיחות לדעת... כל בשליטה ועוזרים בכל דבר-גם בדברים שאין להם שום נגיעה לבר. ביום החתונה הכל היה מושלם! צוות הברמנים המקצועניים שהתמודדו עם ה-מ-ו-ן חברה צעירים צמאים, העיצוב, האווירה. החתונה הייתה שמחה ונמשכה עד השעות הקטנות של הלילה-עובדה שיש לזקוף לזכות הבר. אין ספק שקיבלנו שירות ללא דופי במחיר הוגן ושפוי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ran-תמונה
Ran
שירותי בר לחתונה- גל ורן
5
11/07/2016

התחתנו ב 1.6.16 ורצינו להמליץ על שירותי הבר הנפלאים של Diamonds Bars. עמית המדהים ליווה אותנו לאורך כל הדרך, ונתן שירות מצוין, אמין והוגן. הוא דאג ליצור אווירה קסומה עם בר כוסות... שמפנייה שקיבל את האורחים בכניסה. הבר ברחבה היה עשיר ומפנק, ואף אורח לא נשאר צלול בסוף הערב. היה שפע אלכוהול לאורך כל הערב, ללא הגבלה על כמות וללא פשרות על האיכות. עמית פינק אותנו בשלל מתוקים על הבר, מבחנות אלכוהול וקרטיבים מרעננים שהוגשו לרוקדים ברחבה. השירות היה מעל ומעבר למה שציפינו, והאורחים נשארו פעורי פה. תודה על ערב בלתי שנכח!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים