גן אירועים win - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גן אירועים win

053-9369433
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, קטן ואינטימי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 200-800

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

גן אירועים win

גן אירועים win - גני אירועים

WIN – ווין אירועים מזמינים אתכם לחגוג אהבה ולהגשים חלום של אירוע בגן ואולם האירועים שלנו בעמק חפר שבשרון. המתחם הענק שלנו הנפרש על פני 6 דונמים! הינו מלאכת מחשבת של מיטב המפיקים והמעצבים בתחום. תתחילו בגן מרשים הכולל חופה חיצונית וקבלת. האולם כולל משחק עוצר נשימה בין סגנון כפרי למודרני ומספק לאורחים חוויה של בילוי ואירוח מפנק לאורך הערב כולו. לבסוף אך חשוב מכל כמובן שלא שכחנו את התפריט – תפריט שף עונתי המורכב ממיטב חומרי הגלם ומספק חווית פיוז'ן של מטבחים ברחבי העולם המותאמים לטעם הישראלי. וין – WIN אירועים, לפרטים נוספים ותיאום פגישה באולם, חייגו עכשיו.

אירועים עסקיים

צריכים מקום מתאים לאירוע עסקי? תנו לנו ב-Win לנצח על ההפקה שלכם. נשמח לעמוד לרשותכם ולבנות בשיתוף, סבלנות והמון ידע וניסיון את האירוע המתאים עם התפאורה, האוכל והקונספט לאירוע מנצח.

גן אירועים win - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על גן אירועים win

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
הדר-תמונה
הדר
הבחירה הכי טובה שיכולה להיות!!
5
03/07/2017

אולם מהמם, אוכל הכי טעים בעולם. צוות מקצועי ומקסים. יוסי אלבז המנהל הוא הכי מפנק, אחראי, מסודר ורגוע שיש. הכל הלך בצורה חלקה, טובה וכיפית. לא מפסיקים לקבל מחמאות גם אחרי... כל האורחים נהנו, היה אירוע מדהים!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם וחופי-תמונה
רותם וחופי
מי שרוצה חתונה מושלמת וחלומית שיתחתן רק בwin
4.8
01/05/2016

האירוע היה מושלם והכל בזכות הצוות הנפלא של WIN. הכל התנהל כמו שחלמנו! מהרמה של עיצוב האולם והשולחנות, עד לשירות של המלצרים ובהמשך לאוכל המדהיםםםם שהיה שאנחנו לא מפסיקים קבל עליו... מחמאות! האורחים לא מפסיקים לפרגן על בחירת המקום, הגן הקסום, החופה המרשימה ונראות האולם שפשוט עוצר נשימה. הצוות של WIN לא נח ותמיד יצא לעזרתנו עד שאנחנו היינו רגועים ומרוצים. אני יותר ממליצה על המקום המדהיםםםםם הזה והאנשים המקסימים שמנהלים אותו! תודה לWIN שהגשמתם לנו את החלום לעשות חתונה כזאת מושלמת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Genia-תמונה
Genia
חתונה ג'ניה ופבל 13.4.16
4.5
24/04/2016

התחתנו בWIN ב13.4.16. כבר מההתחלה קיבלנו יחס אישי מיוסי ומרועי ומשאר העובדים. רועי היה זמין לכל שאלה ובקשה במהלך כל התקופה שקדמה לחתונה. יוסי היה פשוט מקסים - הוא הקשיב לכל... ות שלנו ובא לקראתנו הרבה מעבר למה שהיה ניתן לצפות. ביום האירוע - הצוות דאג שהכול יהיה מתוקתק. האולם חדש ומהמם ועד עכשיו אנחנו מקבלים פידבקים על המקום המדהים. האוכל מעולה וברמה גבוהה מאוד. בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה שלנו בWIN.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רחלי-תמונה
רחלי
חוות דעת על המקום המוווושלם הזה!
5
09/11/2015

טוב אז ככה, התחתנו ב14/10, היינו החתונה הראשונה בגן אירועים, התרגשנו להגיע למקום חדש, משהו אחר לגמרי, היתי בהרבה אולמות, הרבה גני אירועים, אני גם מהאזור אז אין ספק ששבענו הכל. גן... כזה עוד לא ראיתי! חוץ מזה שהאורחים שלנו ממש התלהבו מהאוכל, העיצוב, המקום עצמו, האווירה, באמת שהכל היה מושלם, בעל האולם בא לקראתנו בהכל כולל הכל, כל מה שרצינו קיבלנו והוא נתן יותר מבלי לשאול אותנו, באמת פינקו אותנו. האוכל היה מושלם, מנות מושקעות עד הפרט האחרון, הם עשו לנו חתונת חלומות אין ספק, הכל היה מושלם, אפילו הדיג'יי והצלמים כל כך התלהבו שהם פשוט נהנו לעבוד. השירות באולם מספר אחד! איזה סבלנות, וכנות, והאיכות עד הפרט האחרון, הכל מושקע וחדש ומתוקתק, ויוקרתי, באמת שהמקום כל כך יפה ואין לי חסרונות לגביו. מאוד חששתי שנהיה החתונה הראשונה אבל מהר מאוד הבנתי שיש לנו עסק עם צוות של אלופים. ממליצה לכל הזוגות שרוצים להתחתן בראש שקט ובמקום מושלם, עם אוכל מושלם וצוות מושלם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה