יונו YONO קיסריה - גני אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

יונו YONO קיסריה

04-6801801
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 150-700

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

יונו YONO קיסריה

יונו YONO קיסריה - גני אירועים

לא חייבים להיות קיסר כדי להגיע אל המקום המושלם כשמחפשים גני אירועים ואולמות. מתחם יונו YONO הוא שילוב קלאסי של גן אירועים אורבני ואולם עץ מודרני המוקם בפארק העסקים קיסריה ונגיש מכל הכבישים הראשיים. במתחם יונו, באזור הממזג מורשת עתיקה ואווירה של עיר תוססת ומודרנית, תמצאו אולם וגן מעוצבים ומצוידים במערכות מולטימדיה חדישות. הצוות המיומן של יונו ילווה אתכם יד ביד לכל אורך הדרך – מרגע קבלת ההחלטה והתכנונים ועד לסיום האירוע המרגש. לכם נותר רק להתרגש, לאהוב, ולצאת מאושרים לדרככם החדשה.

אירועים עסקיים

הכי מתאים לאירוע עסקי! העבר והווה, הקלאסי והמודרני, הבפנים והבחוץ – כל העולמות מתמזגים במתחם יונו בקיסריה, בגן האורבני או באולם החדשני עם המערכות הטכנולוגיות המתקדמות והליווי המקצועי לאירוע האולטימטיבי שלך.

כתבו עלינו

08.11.2018

יונו קיסריה מציגים: פנטזיה של חתונה

המקום שיגשים לכם את כל החלומות, גם את אלה שחששתם להגיד בקול

סרטונים

מה הופך את אולם אירועים יונו קיסריה למוביל בישראל?

יונו YONO קיסריה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על יונו YONO קיסריה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
המקום המושלם לחתונה המושלמת
5
18/11/2019

גן ואולם נפלאים, שירות חם ולבבי, האורחים נהנו ולא הפסיקו לשבח את האוכל והאווירה. לא יכלנו לבחור טוב יותר מה YONO

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
reut-תמונה
reut
חתונה
5
26/10/2019

רצינו לשתף בחוויה המטורפת שלנו, ביום חמישי האחרון 24/10/19 התחתנו. בחרנו להתחתן באולם הyono שבקיסריה. מהפגישה הראשונה עם בעל האולם, רפי גוטמן, ועד לרגע האחרון הרגשנו את היחס החם... האוהב וההבנה. כל מה שביקשנו וחלמנו עליו התממש! כל דקה ביום שחיפשנו תשובה לשאלה, רפי היה זמין ותמיד נינוח ונעים לשמוע מה על ליבנו וכן למצוא פתרון לכל דבר באופן שבו חשנו שהוא מאוד מקצועי ואינו שוכח את היחס האישי. צוות המקום ומנהליו נתנו לנו תחושת משפחתיות, דאגו לכל פרט ולו הקטן ביותר, ורצו לעשות הכל כדי שהאירוע שלנו יהיה המושלם ביותר. החל משרית ששאלה ביררה התייעצה ושמחה בשמחתנו עד למלצרים שחייכו לאורך כל הערב, אחד אחד ברך אותנו במזל טוב, דבר שאינו מובן מאליו ונתנו שירות מעל למצופה. מנהל האירוע, נוי, היה אוזן קשבת לבקשות שלנו, הרגיע, הצחיק והתנהל בצורה הכי מקצועית שניתן. בנוגע לאוכל, החל מהטעימות ועד לאירוע עצמו מהמנות הראשונות ועד לקינוחים, כל מנה שיצאה לאורחים הייתה טעימה מאוד ומוגשת בצורה אסתטית! כל האורחים שהשתתפו באירוע שלנו ללא יוצא מן הכלל פרגנו בצורה יוצאת דופן על האוכל ובמיוחד על המה העיקרית שהייתה סטייק פיל עם כבד אווז. (במקומות רבים שהיינו כאורחים, סטייקים לא יוצאים במידת העשייה הנכונה. ביונו כל סטייק וסטייק יצא בדיוק כמו שצריך). בנוגע לעיצוב, לקחנו את אורטל מאודם עיצובים אשר עובדת עם היונו. אורטל הינה אישה חייכנית מלאת השראה ויצירתית. אורטל דאגה לשביל הכניסה לאולם, הגן בחוץ, החופה המשגעת, ובמיוחד לעיצוב השולחנות היוקרתי שתפס כל עין ועליו שמענו מחמאות רבות. העיצוב שראינו בעת האירוע היה כמה רמות מכל למצופה וממה שחשבנו שנקבל. המחיר ששילמנו ביחס לתנאים שקיבלנו ולתחושה שיצאנו איתה משתלמת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גולש-תמונה
גולש
מושלם
5
05/05/2019

מושלם, אירוע בלתי נשכח, אוכל מעולה,מקום יפייפה.. האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דוד בן חיים-תמונה
דוד בן חיים
כדאי
4
16/04/2019

הוזמנתי לכנס מקצועי בפארק התעשייה קיסריה באולם אירועים בשם "יונו". חנייה חופשית. אוכל טעים ביותר. שירות טוב.

איכות
שירות
הוספת תגובה
Tamar-תמונה
Tamar
התחתנו ביונו והיה מושלם! מומלץ בחום
5
29/07/2018

התלבטנו בין 2-3 מקומות והחלטנו בסוף לסגור ביונו, אנחנו כמעט שבוע אחרי החתונה ואנחנו ממליצים על המקום. האנושיות, היחס (היינו שם פעמיים לפני האירוע והאכילו אותנו ונתנו לנו לשתות... כל באהבה וביחס חם ביותר), השירות, האוכל (אנשים עדיין מדברים על השפע והטעם), האווירה ובכלל. אם אתם מתכננים להתחתן בסביבה, רק שם!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה