קנגורו Dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קנגורו Dj's - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

234 חוות דעת על קנגורו Dj's

דו-תמונה
דו
מסיבה טירוף! גבי טובי DJ ללא תחרות
5
02/11/2017

וואו, איזו מסיבה טירוף! אנחנו בחרנו בגבי טובי מקנגורו להיות ה – DJ שלנו. נתחיל מהדבר הכי חשוב – המוסיקה. פשוט מושלם!!! היה לנו אירוע קטן, 220 אורחים, והרחבה הייתה מפוצצת עד השעות... הקטנות של הלילה. גבי ידע לקרוא את הקהל, לשלב בין מוסיקה שאנחנו הזוג ממש אהבנו לבין מוסיקה שתחזיק את הקהל ברחבה. פשוט מושלם. מעבר למסיבה עצמה אי אפשר להתעלם מהשירות האישי שקיבלנו מגבי. גבי הגיע לפגישה איתנו כשכולו חיוך. עזר לנו מאוד לבחור שיר חופה ושיר שבירת כוס. קיבלנו יחס אישי וטוב. אנחנו ממליצים בחום, לנו זה ברור שנמליץ על גבי לכל החברים הקרובים שלנו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Revital-Gabay-תמונה
Revital-Gabay
א ל י פ ו ת
5
26/09/2017

אין מילה אחרת לתאר את מה שהיה בחתונה מבחינת מוזיקה. עילי הבין אותנו from day one ונצמד לכל מה שביקשנו. לא היה רגע בחתונה שמישהו לא מצא מה לרקוד, היה הכל מהכל. אנחנו לא מפסיקים... בל פידבקים חיוביים על כמה כיף ומיוחד היה. עילי עזר לנו בקבלת החלטות שלא הצלחנו להחליט לבד, והוביל את הערב בדיוק כפי שחלמנו. תודה תודה תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
morsho-תמונה
morsho
אין על גבי - מהרגע הראשון ועד לשעות הקטנות של הלילה!
5
19/09/2017

הגענו לקנגרו אחרי שראינו אותם בשני אירועים וקיבלנו המלצות עליהם מעוד מספר חברים. אין ספק שהחבר'ה שם יודעים את העבודה. מהפגישה הראשונה, גבי (וקיקה הכלבה החמודה!) קיבל אותנו ברוגע... ועזר לנו לעבור את כל השלבים של ההכנות לחתונה. גבי התאים את עצמו אלינו, ידע לכוון ולעזור ולהוריד מאיתנו החלטות שהוא הבין שפחות חשובות לנו. (יש לקנגרו מין אפליקציה כזו שעוזרת לזוגות לכוון את הדיג'יי ולבחור שירים לפלייליסט. לנו זה מאוד עזר והיה מאוד מאוד נוח). ובאירוע... מהרגע הראשון ועד לאמצע הלילה גבי לא הפסיק להלהיט את החברים והרחבה, ידע לשלב בין סגנונות ולהשאיר את כולם עם אנרגיות. גבי - תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Avia-תמונה
Avia
גבי המלך הבלתי מעורער!
5
20/08/2017

כבר בחתונה של אחי הגדול, לפני שנתיים, ידענו שגבי יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו. לאור העובדה הזו, וודאי ברור לכם שגבי היה הספק הראשון שסגרנו איתו, ובחרנו את תאריך החתונה שלנו לפי... כים שבהם הוא פנוי! גם בחתונה של אחי וגם בחתונה שלנו, המחמאות על המוזיקה לא איחרו להגיע. ובכמויות! כל כך נהנינו, רקדנו ללא הפסקה, עד שהתחננו לגבי שיפסיק לנגן כי אני הרגליים שלנו פצועות וכואבות מרוב ריקודים. מעבר למוזיקה המעולה שהוא ניגן, מדובר באדם שפשוט כייף לעבוד מולו ושכייף לשהות בחברתו. הכל היה כל כך קליל וזורם בזכותו. בלב שלם נאמר לכם שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, כי הוא קולט בדיוק איזה מן זוג אתם. מעבר לבקשות כלליות, לא העברנו לגבי רשימת שירים ב-כ-ל-ל! הוא קלע בול בכל השירים שבחר לנגן בחתונה שלנו, אין דבר מדהים מזה! בקיצור, אין אין אין על גבי מקנגורו, חסכו לכם חיפושים מיותרים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nofar-תמונה
Nofar
המלצה על גבי הדיג'י
5
28/06/2017

אנחנו התחתנו ב21.6.17 בחורשה ביגור, הייתה רחבה מאוד מעורבת - צעירים רוקדים ומבוגרים רוקדים. בחרנו את גבי מצוות קנגרו לתקלט אצלנו וזו הייתה פשוט בחירה מעולה. הוא ידע להרים את... ה ומצד שני גם להרגיע כשצריך ללכת לאוכל. ידע לערבב סגנונות בטוב טעם גם למבוגרים וגם לצעירים, קלט אותנו ואת מה שאנחנו אוהבים. הגיע מוקדם עשה בדיקות סאונד והיה לידנו לאורך כל התהליך. אנחנו ממליצים בחום על הצוות ועל גבי בפרט הוא פשוט די ג'י מעולה ומרגיע לקחת אותו כי אתה יודע שאתה בידיים טובות ומקצועיות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ido-תמונה
Ido
המלצה חמה על עילאיי (קנגורו)
5
27/05/2017

התחתנו בייקבי קיסריה לפני כחודשיים, כאשר עילאיי היה מופקד על המוסיקה באירוע. ההתנהלות מול עילאיי מעימה ונוחה, הספיקה פגישה ושיחה על מנת שהוא יקרא אותנו ויבין איזה סגנון אנחנו... שים. עילאיי הרקיד את כל הקהל לאורך כל האירוע, וקיבלנו שלל מחמאות לאחר האירוע ספציפית על המוסיקה והאווירה המעולה לאורך כל החתונה. היינו סופר מרוצים מהשירות, ההתנהלות לפני ותוך האירוע וממליצים בחום על שירותיו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hani-תמונה
Hani
מוזיקה מעולה שכל האורחים אהבו!
4.8
26/05/2017

דיג'יי עילי מקנגורו היה דיג'יי מעולה בחתונתנו! מוזיקה טובה ואיכותית שסיפקה את כלל האורחים, בכלל הגילאים. זה מה שהיה מאוד חשוב לנו בחתונה, שהיא לא תהפוך למסיבת צעירים בלבד, רצינו... לתת כבוד לאורחינו המבוגרים, וכולם יצאו מסופקים ונהנים! החל מתחילת האירוע הייתה מוזיקה אווירה מעולה, שהנעימה את זמן קבלת הפנים והאוכל, ולאחר מכן במסיבה! עיליי הקשיב לבקשותינו והיה ער לרצון האורחים וסגנונם. ממליצים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yoni-תמונה
Yoni
גבי טובי
5
14/05/2017

נתחיל מההתחלה, גבי היה הדיג'יי הראשון והיחיד שנפגשנו איתו, וזה בהחלט היה מספיק. מהרגע הראשון הרגשנו בנוח איתו ופשוט היה לנו כייף, אז פשוט לא הרגשנו צורך ללכת לבדוק עוד. קיבלנו... נו הרגשה שהוא קולט אותנו מאוד מהר, וקיבלנו ביטחון שהוא ידע כבר מה לעשות. לא טעינו. מעבר לכך שההתנהלות מולו הייתה נוחה, כייפית ונעימה, (לא רק בנושא מוזיקה לחתונה, הוא גם עזר לנו למצוא פתרונות לעוד בעיות שצצו לנו בעקבות שימוש במקרן וכו..) ברגע האמת הוא היה מעולה. קרא את הרחבה, ידע מה לשים, ידע להרקיד את כולם מצעירים ועד מבוגרים.. היה לנו כייף איתו, קיבלנו המון פידבקים טובים מחברים על המוזיקה, ופשוט היה מעולה. ממליץ בחום !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alon-תמונה
Alon
המוזיקה עשתה לנו את האירוע
5
06/04/2017

בערב הטעימות גבי הציג את עצמו, קיבלנו עליו המלצות והחלטנו ללכת אתו, האמת היא שלא החשבתי את המוזיקה כדבר הכי חשוב ומורכב בערב, מנגנים להיטים וכולם רוקדים מה יכול להיות מסובך בזה?... כמה שטעיתי! המוזיקה של גבי עשתה את הערב,זה מתחיל חודש וחצי לפני האירוע עם ססמה לאפליקציה ממנה ניתן לשמוע ולבחור את המוזיקה המתאימה לכל שלב של הערב, החל מרקע, הצעידה לחופה, שבירת הכוס וכמובן הריקודים, היכולת של גבי להתחבר לקהלים השונים, לאפשר לאלו שרוצים לרקוד בכל סגנון ליהנות מהמוזיקה שלהם, וגם מאלו שרוצים לשוחח בשולחן לא להיאלץ לצרוח רק כדי לנהל שיחה, כלתי שרה לקהל וגבי הכין את הבאלאנס מראש ובסוד ממני ומשאר האנשים כדי ששירתה תצלח , הערב זרם נפלא עד אחת לפנות בוקר השעה בה גבי נעל את האירוע בריקוד משותף לנו ולקהל שנותר על הרחבה ...לא לשכוח את המצגת שהוא דאג להקרין במומחיות ומקצועיות . האיש רגיש באופן יוצא דופן, מומחה בתפקידו ושווה כל שקל .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inna-תמונה
Inna
גבי טובי התותח!!!
4.5
19/03/2017

לגבי טובי מקנגורו הגענו בעקבות המלצה של חברים, שהיינו בארוע בו הוא תיקלט שאמרו שאם הם היו מתחתנים שוב הם בוודאות היו לוקחים אותו! גבי טובי פשוט תותח! הוא די ג'י עם שנים של נסיון... וטעם טוב במוסיקה, הוא יודע לקרוא את הקהל, הוא זרם עם כל השגעונות שלנו ועזר בבחירת השירים לחופה. היינו איתו בקשר לגביי ההתלבטויות שלנו במהלך ההכנות והוא תמיד שמח לעזור ולתרום לנו מהידע שלו . וכמובן שהאירוע היה טירוף... ממליצים מאד :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה