פפריקה מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 57 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פפריקה מוסיקה - עמוד 57

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

565 חוות דעת על פפריקה מוסיקה

ג ול-תמונה
ג ול
ירון ויצמן- מסיבת חתונה מטורפת!
5
16/10/2010

ירון היה הדי.ג'יי היחיד שראינו וכבר בפגישה הראשונה היה לנו ברור שזה זה! בתור זוג שמוסיקה אצלם זה אוויר לנשימה, היו לנו הרבה בקשות והוא התייחס לכולן ואפילו נתן עצות ששיפרו... צד אחד, היה יותר ביטוי ממה שציפינו לטעם האישי שלנו. מצד שני, ירון ידע לקרוא את סוגי הקהל שהיו (והיו הרבה) ולהתאים לכולם את המוסיקה שלהם, שהיא מאוד מגוונת. הרחבה הייתה מפוצצת עד השעות הקטנות, אנשים אמרו לנו "שלום" אבל היה להם כיף מדי בשביל ללכת :) אחרוני הרוקדים התיישבו רק כי ירון השמיע סלואו בסוף הערב. הוא עצמו בן אדם ממש מקסים וכיף לעבוד איתו, ולראות אותו מתקלט ונהנה בעצמו!

הוספת תגובה
מעיין-תמונה
מעיין
גיא פדרמן פפריקה
5
15/10/2010

מורן ומעיין, 04-10-2010: גיא פדרמן... תודה על ערב בלתי נשכח וואו וואו וואוו ושוב פעם ואואווווווו הבחירה בגיא פדרמן הייתה הבחירה המוצלחת ביותר שיכולנו לבחור לחתונה, רק שתדעו... בחרנו את גיא עוד לפני שבחרנו תאריך לחתונה... בזכות גיא הערב היה כל כך מושלם, אנחנו מזכירים לכם התחתנו ביום שני באמצע שבוע והמסיבה (חתונה) נמשכה עד 2:00 לפנות בוקר!!! גיא ידע לבחור את השירים הנכונים ברגעים המתאימים ביותר והרקיד כל אורח ואורח באולם. המחמאות על המוסיקה לא מפסיקות לזרום גם שבוע אחרי החתונה. גיא, תודה תודה תודה שעשית לנו אירוע מדהים ושמח והחזקת את כולם ברחבה על הרגליים. אוהבים המון וממליצים בחום מורן ומעיין

הוספת תגובה
יריב ולילך-תמונה
יריב ולילך
WOW!!! עובד הוא ה-DJ...
5
13/10/2010

יש דברים שעושים את ההבדל בין אירוע טוב לאירוע מעולה, ואין ספק שעובד עשה את ההבדל! כבר מהפגישה הראשונה לפני כמה חודשים ידענו שאנחנו בידיים טובות ובראש שקט שזה מאוד מאוד חשוב ביום... לחוץ שכזה. עובד מימש את כל הרצונות והשגעונות שלנו בצורה מושלמת, וקלע לטעם של האורחים בכל שיר/טראק שניגן.

הוספת תגובה
angela וצחי-תמונה
angela וצחי
אלי דאודאו כמוך יש רק אחד!!
5
11/10/2010

עוד לפני שהיה לנו אולם ידענו שאלי מפפריקה הוא הדיג'יי שלנו, קיבלנו המון המלצות ואפילו נכחנו בכמה אירועים שבהם הוא תיקלט ולא היה לנו ספק שהוא ילווה אותנו ביום הכי חשוב... גישה הראשונה נוצר חיבור, לא היינו צריכים להגיד הרבה והוא ישר הבין את הסגנון וזרם איתנו. הוא ליווה אותנו בכל התהליך של בחירת השירים עם המון סבלנות ותמיד עם חיוך. וכמובן אנחנו חייבים לפרגן לעדי על השירות המעולה שלה וגם על הקפה :). חבר'ה אין כמוכם, אלי, תודה שהפכת את החתונה שלנו למושלמת!!! אוהבים אותך, אנג'לה וצחי.

הוספת תגובה
מורן ומורן-תמונה
מורן ומורן
ירון ויצמן מפפריקה,היית מדהים.....אין דברים כאלה!
5
10/10/2010

במהלך כל החתונה הרחבה הייתה מלאה! ירון ידע להתאים בדיוק את המוזיקה לכמות ולסגנון האנשים. האירוע הרבה מאוד בזכותו היה הצלחה...לא הפסיקו להחמיא לנו על הדיגי. ירון השקיע בטירוף וגרם... לאירוע להיות בלתי נשכח! תודה!!!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
Rita וRita-תמונה
Rita וRita
עובד המלך!!!
5
05/10/2010

טוב, דברים טובים רבים נכתבו על עובד יוסף האגדי, אבל עד שלא חווים אותו בלייב לא באמת מבינים במה מדובר. האיש פשוט גאון. מהרגע שפגשנו אותו היה ברור לנו שזה האיש. הוא היה סובלני... ב, בעל טעם מאוד מגוון (שזה עזר מאוד כי לבעלי היקר יש טעם מאוד מוזר במוזיקה). ביום של החתונה (שנערכה ביום ראשון) עובד פשוט לא רצה לתת לאנשים ללכת. העיתוי שלו לכל שיר היה מושלם והרחבה היתה מלאה באנשים בכל רגע נתון. בשעה 2 בלילה התחננו בפניו להפסיק!!! זה פשוט לא לתאר. עובר אנחנו מתים עליך!!! תודה רבה

הוספת תגובה
גלית-תמונה
גלית
גיא פדרמן ה-מ-ל-ך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
13/09/2010

אנחנו התחתנו בשמורתה ב 5.9.2010 ואומנם היו כל מיני סימני שאלה בקשר לנותני השירות שלנו אבל על אחד מהם אנחנו סמכנו בעיניים עצומות ! גיא פדרמן וכל הצוות של פפריקה הם פשוט מעולים,... קצוענים, גיא מוכשר ומתוק הכי מקסים בעולם...ביום ראשון האורחים רקדו עד 2.30 בבוקר...נראה לי שזה אומר הכל...הם קצת יותר יקרים אבל לדעתנו שווים כל שקל. למי שחשוב מסיבה כיפית - מומלץ בחום !!! אוהבים ומעריכים גלית ואבי שטיינברג

הוספת תגובה
ליאור ורויטל-תמונה
ליאור ורויטל
DJ גיא פדרמן המדהים!!
5
11/09/2010

הגענו לפפריקה ונפגשנו עם גיא, איש שירות מדהים, מקשיב, רושם וזוכר ושם דגש על כל מה שמסמל אותנו כזוג ובמיוחד סגנון המוסיקה. הרחבה הייתה מלאה כל רגע ואנשים לא הצליחו ללכת הביתה כי... ל פעם היה עוד איזשהוא שיר שהחזיק אותם רוקדים עוד ועוד... אנחנו ממליצים בחום על גיא ועל חברת פפריקה, קיבלנו יחס של מיליון דולר וגיא אף התקשר אלינו ביום לפני וביום אחרי החתונה!! אם אתם רוצים להיות בטוחים שהחלטתם נכון ושאנשים אכן יהנו- לכו על זה!!

הוספת תגובה
שרה ודורון-תמונה
שרה ודורון
פפריקה עשו את החתונה שלנו בלתי נשכחת!
5
04/09/2010

שמענו שמוזיקה זה אחד הדברים הכי חשובים בחתונה אבל רק אחרי שחווינו את זה הבנו! החתונה שלנו היתה אחת הארוכות ולא הרגשנו את זה בכלל! ירון היה מדהים מממפגש ההיכרות הראשון ועד שהחתונה... הסתיימה (אז הוא נתן לנו גם דיסק מתנה עם שירי החתונה). בקיצור- אין עליכם פפריקה!! היה מושלם!!!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
לירון ובלה-תמונה
לירון ובלה
פפריקה (עובד) - אין דברים כאלה
5
01/09/2010

חברה, אם אתם רוצים שיהיה לכם ערב פיצוץ - אין לכם אופציה אחרת. פפריקה - צוות מעולה, מוזיקה אדירה, חיבור לקהל, אהבה למקצוע ושיתוף פעולה מלא עם הזוג. 10 מתוך 10.

הוספת תגובה