דיג'יי רונן לביא - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דיג'יי רונן לביא - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על דיג'יי רונן לביא

Limor Arieli-תמונה
Limor Arieli
הוא עשה לנו את האירוע
5
18/11/2012

את רונן הכרנו בחתונתו של בן דודי. כבר באירוע ידעתי שהוא ורק הוא יהיה הדי גיי בחתונה שלי, וכך בדיוק היה. התחתנו ב 6.6.12 בהרמוניה בגן. כבר כשנפגשנו איתו לפני החתונה זכינו להכיר... ם מקצועי מאוד, אדיב, נחמד שיודע את עבודתו כמו שרק אדם מקצועי יודע. את השמח בחתונה אי אפשר לתאר. כל המוזיקה היתה לפי בקשתינו. הרבה מאוד אורחים שלי דיברו עליו. את הרגע הקסום שלי היה איתו, כשביקשתי ממנו בהתחלה שיר סלואו ורציתי שיוקרן הקליפ שלו ולא ניתן היה להשיג קליפ ולכן נאלצתי לותר על השיר. אבל רונן לא שכח ואת שיר הסיום של האירוע הוא השמיע את השיר שרציתי. פשוט הפתיע אותנו. הוא ממש מקסים ואני ממליצה עליו באהבה רבה!!

הוספת תגובה
Naama Finkelstein-תמונה
Naama Finkelstein
נעמה ורועי
5
22/10/2012

התחתנו במאי 2012 בנאות קדומים, והגענו לרונן דרך חברת איזיווד. רונן הוא מקצוען אמיתי שהצליח לקלוע לטעם של האורחים, גם הצעירים וגם המבוגרים, ובזכותו החתונה שלנו הייתה מסיבה מטורפת... וכיפית! השירות שקיבלנו היה נעים, הוא היה מאוד זמין אלינו ולקריזות שלנו :) וכמובן שבחתונה הוא שם את השירים שביקשנו במיוחד. מעבר לזה, רמת הסאונד הייתה מעולה (כך גם אמרו אורחי יודעי דבר בחתונה...). מרוצים מאוד מאוד וממליצים בחום!

הוספת תגובה
Einav Versano-תמונה
Einav Versano
רונן לביא- אין דברים כאלה!!!
5
18/10/2012

רונן היה הדי גיי שלנו בתאריך 11.10.2012 , הגענו לרונן דרך המלצה של חבר, אני כבר הייתי סגורה על די גיי אחר שרציתי מאד ובעלי רצה לשמוע עוד כמה... שהגענו לרונן (לפניו ראינו ארבעה... י גיי אחרים) הבנו שהגענו אל בעל מקצוע שמבין על מה הוא מדבר , כל מה שביקשנו הוא ישר הבין על מה אנחנו מדברים (גם שלא זכרנו את שם השיר הוא הבין אותנו והשמיע לנו) , הוא קלט את הסגנון שלנו ונתן את המלצותיו בהתאם כשהגענו לפגישת ההתאמה כשבועיים לפני החתונה הוא כיוון אותנו ובשיתוף מלא איתנו בנה ערב שלם... יכולנו להמשיך ולדבר איתו שעות כי הוא בן אדם פשוט זורם וחברותי בטירוף!!! ביום של החתונה הוא הגיע לפנינו וחיכה לנו באולם כבר מוכן עם המוסיקה, כל מה שביקשנו היה שם, התזמון היה מושלם, החברים ממש התלהבו משיתוף הפעולה והעזרה שלו בנושא סרטון ההפתעה שהכינו לו. עד עכשיו מהללים את המוסיקה והדי גיי שידע איך לפנות לכולם!! פשוט כל האורחים הצעירים והמבוגרים היו ברחבה.. אנחנו בעצמנו לא האמנו!!! רחבת הריקודים שלנו היתה מלאה בטירוף... גם בזמן האוכל ועד השעה שתיים בלילה (אנחנו חתכנו את הערב כי כבר היינו עייפים..), אם זה היה תלוי ברונן, המסיבה היתה נמשכת עד 4 בבוקר!! איש הקשר שלי היה: רונן לביא אהבתי אצל הספק: את ההבנה שלו, את זה שהוא עשה בדיוק מה שביקשנו ממנו!! לא אהבתי אצל הספק: שמרוב שרקדנו בטירוף לא הספקנו להגיד שלום לאורחים...

הוספת תגובה
ניאז ויוסף-תמונה
ניאז ויוסף
אלוףףף!!!!!!!
5
15/10/2012

התחתנו לפני פחות משבוע בהרמוניה בגן ורונן עשה לנו את כל החתונה!!! פשוט תותח! בלי קשר לזה שהוא אלוף בתחום שלו הוא גם בן אדם מקסים . הוא סיפק לנו אפקטים לחופה ולסלואו והוא היחיד... מכל הספקים שהיה מושלם :) לגבי המוזיקה לא היינו צריכים להדריך אותו מה מתאים לנו וכאלה הוא פשוט ידע לבד וקלע בול! ממליצים בחום ובאהבה כי הוא באמת מספר 1- מניסיון :)

הוספת תגובה
Nofar Biton-תמונה
Nofar Biton
אמן אמיתי
5
15/07/2012

התחתנו ב 27.06 בגני תצפית בהרצליה. נפגשנו עם רונן כמה חודשים לפני, וכבר בשיחת הטלפון הראשונה ידענו שהוא יהיה ראש המסיבה. נפגשנו אצלו במשרד וגילינו חבר חדש. רונן היה קשוב לכל... ות, תוך שמירה על הסטנדרט הגבוה שלו במקצועיות, בשלוה המיוחדת שלו ובאורך רוח מקסים, הוא משרה סביבו אוירה נינוחה ובטוחה. ידענו שיהיה כיף, לא טעינו. רונן הרקיד אותנו בטרוף עד שלוש לפנות בוקר, וגם כשהתחילו לסגור מסביב הוא לא ויתר, ובזכותו לא יצאנו לרגע מהמסיבה הנפלאה הזו, היא נגמרה כשלנו נגמר הכוח, ולא שניה אחת לפני. משתמש בציוד חדשני, יודע לקרוא את ראש הקהל בטלפתיה, והכי חשוב: הוא אוהב את מה שהוא עושה ומעולה בזה! רונן שילב סגנונות מוזיקה מגוונים, שהשאירה את האורחים ואותנו ערניים ובמצב רוח מעולה מקבלת הפנים ולמשך כל הערב. אנחנו יכולים להגיד בוודאות שרונן ללא ספק היה הכוכב של הערב. ושלנו. פשוט מושלם!

הוספת תגובה
נעה ועידן-תמונה
נעה ועידן
אם אתם רוצים שכולם ירקדו!
5
24/06/2012

הגענו לרונן דרך חבר, ומהרגע הראשון היה חיבור. אכפת לו מכם, ממה שאתם רוצים, מהטעם האישי - והוא לא רק מנסה למכור! היחס שהוא משקיע זה בכדי שכולם יהנו, גם אתם וטעמכם האישי - אותו הוא... ממליץ בדיוק היכן לשלב, וגם האורחים שלכם. אנחנו ביקשנו - שכולם ירקדו, וקיבלנו, כולל המבוגרים, וכמובן הצעירים שאחר כך אמרו לנו שהדי ג'יי היה אדיר. בקיצור, אם אפשר לטעות כשבוחרים בו, השירות אדיב ומסור, והמסיבה - מטורפת!!! הוא שווה ביותר! המלצה חמה מכל הלב.

הוספת תגובה
הילה וחן-תמונה
הילה וחן
ת-ו-ת-ח!!!!!!!!
5
14/02/2012

אני ובעלי התחתנו באלה ב8.2.12 רונן היה הדיג'יי ולא נשאר בן אדם שישב הקפיץ אתכולם מצעיר ביותר למבוגר ביות דיג'יי מס' 1!!!!! מומלץ בחום במידה ואתם רוצים אירוע בלתי נשכח הוא יעשה את... עבודה שווה כל מחיר אנשים לא מפסיקים לדבר על כמה שהיה שמח בזכות הדיג'יי

הוספת תגובה
מוטי -תמונה
מוטי
מזוג מאוד מרוצה
5
24/11/2011

רונן היית אחלה, אנחנו ואורחינו מאוד מרוצים ממך!!! תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!! על היחס, על הרגישות לבקשותינו על הרגישות לקהל עשית שמח לנו וכולנו!!!

הוספת תגובה
שרית -תמונה
שרית
דיג'י רונן לביא מס' אחד!!!!
5
18/11/2011

דיג'י רונן לביא הוא האחד והיחיד! רונן הוא קודם כל בנאדם מקסים! רונן נתן סטים של הלייף! אנשים פשוט לא רצו ללכת הביתה מרוב שרונן הפציץ! היה אירע פשוט מדהים! רונן שם לב לפרטים הכי... קטנים ודואג שהכל יתוקתק ויהיה מושלם! אני ממליצה בחום!!!! על רונן הוא שווה כול אגורה לא תתחרטו לרגע ! עד היום אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על האירוע! רונן תודה רבה על הכל אוהבים אותך! שרית ונמרוד

הוספת תגובה
רות -תמונה
רות
מומלץ בחום!!!!!!!!
5
20/10/2011

רונן היה הDJ בחתונה שלנו וזו הייתה המסיבה הכי טובה שהיינו בה! בכל התהליך הוא היה קשוב אלינו ובאירוע הוא ידע לקרוא את הקהל ולהרקיד אותו בטירוף! אחרי החתונה קיבלנו מלא תגובות... ות על המוזיקה. היה פשוט מעולה! רונן DJ תותח!

הוספת תגובה