ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

249 חוות דעת על ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן

Shahar-תמונה
Shahar
מקצוען אמיתי! הכי טוב שיש!
5
17/09/2016

את מושיקו ראינו בחתונה של חברים ומיד ידענו שהוא יהיה גם בחתונה שלנו. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען. מושיקו עזר וייעץ מהנסיון שלו בסבלנות לאורך כל הדרך. מושיקו ואמיר... ינט מי פשוט נתנו בראש!! אנשים לא רצו לעזוב את הרחבה לרגע. אחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה. אין ספק שהבחירה במושיקו הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בארגון החתונה! מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Kobi-תמונה
Kobi
מטורףףףףף!!
5
12/09/2016

לכל מי שחושב, חשב, או יחשוב בעתיד להתחתן. מושיקו שטרן וחנן דרוב הם בלי צל של ספק הבחירה המושלמת. אנחנו פשוט יודעים כמה החיפוש והחשיבות של דיגי עושה את ההבדל באירועים ורוצים... ים נוספים יהנו, כל כך יהנו מהחוויה שאנחנו עברנו. מושיקו וחנן פשוט קראו וקרעו את הרחבה עד אחרון האורחים, אירוע של אמצע שבוע ואנשים לא זזים מהרחבה עד 2 בלילה. שיתף את הקהל בשירים והכניס אותם באלגנטיות לקצב. ואני לא מדבר בכלל על הסבלנות בפגישות, על הנכונות לשינויים אפילו ברגע האחרון. מושיקו, נפגש באירוע הבא ;)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תומר ורעות-תמונה
תומר ורעות
תומר ורעות 25.8
5
02/09/2016

בהתחלה שאישתי אמרה שהיא רוצה את מושיקו שטרן בחתונה מודה שהיססתי כירושלמים אנחנו רגילים לדבר אחד סוג אחד ואוי ואבוי אם נשנה אותו. מודה ומתוודה שהבחירה במושיקו שטרן הייתה ההחלטה... י חשובה בכול מהלך החתונה!!! מושיקו שטרן יחד עם אמיר פוינט מי וקולי המתופף פשוט שברו את הרחבה עד 3 בלילה אין אחד שנשאר לשבת גם בלי שנבקש או נדריך אותם על סוג הקהל שלנו הם פשוט קלעו בול! הם השאירו אותנו ואת מאות המוזמנים שלנו פעורי פה שעד עכשיו לא מפסיקים להגיד כמה טובים הם היו. תודה רבה צוות ze dj אתם אלופים!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Natalie-תמונה
Natalie
מושיקו שטרן ואמיר פוינט מי
5
14/07/2016

מושיקו תותח. משיחת הטלפון היה לבעלי הרגשה שזה הוא. הגענו בתחושה טובה וזה מה שהוא נתן לנו להרגיש. בפגישת הייעוץ ידע להגיד לנו מה טוב מבחינת השירים שבחרנו ומה לא, מה כדאי להשמיע... מה כבר חוזר על עצמו ומיצה. ביום החתונה מושיקו הגיע עם "אמיר פוינט מי" התותח, הרגשנו שהם רוקדים איתנו, יודעים להרקיד את כל הקהל ולשלב בין כל העולמות ופערי הגילאים ! אין דברים כמוהם !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Ziv-תמונה
Ziv
אין עליך ביקום!
5
10/06/2016

הבחירה הכי טובה בחתונה!!! מושיקו שטרן האחד והיחיד!! אמיר פוינט מי האדיר!! התחתנו בשישי בצהריים- מיקס של קיבוצניקים, יקים, גרוזינים, ומה לא! ועם כל הבלאגן הזה כווולם ברחבה כללל... מן!! פשוט אושר ענק!! מהמפגש הראשון ולאורך כל הדרך מושיקו ליווה אותה בכייף ואהבה ועם חיוך ענק, ייעץ לנו ועזר לנו לבנות אירוע בלתי נשכח. לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוסיקה!!! ממליצים בחום רב לכל מי שרק אפשר, אוהבים המון- יניב וזיו

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Or-תמונה
Or
חתונה אור וויקי
5
09/06/2016

מושיקו הייתה הבחירה הכי קלה.. ראיתי אותו באירוע והתקשרתי יום אחרי לסגור אותו שנה מראש.. הוא גרם לאירוע להיות מלכותי הכין לנו קטע מיוחד בשבילנו ונתן לנו יחס אישי לכל אורך הדרך..... אנחנו מרגישים כבר חברים. מושיקו המון תודה אתה איש מיוחד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Omry-תמונה
Omry
מושיקווווו יא אלוף
5
19/05/2016

רצינו לומר תודה למושיקו שטרן ואמיר פוינט מי על אירוע מהסרטים. מההתחלה שראינו את מושיקו באירוע ידענו שהוא זה שיעשה לנו את החתונה הכי שמחה שיש. הפגישה הראשונה והאישית, ההסבר, היחס... החם שקיבלנו ממנו ובעיקר המון מקצועיות והבנה במקצוע. ערב האירוע היה משהו בלתי נשכח, רחבה מפוצצת וריקודים ללא הפסקה , קורא את קהל האורחים באופן מושלם , מקפיץ ומרקיד . כל האורחים לא הפסיקו להחמיא על צוות התותחים ואמרו כולם ללא יוצא מהכלל שהיה מהמם. ואי אפשר לשכוח כמובן את אמיר פוינט מי שלא מפסיק לחייך לרגע , לשמח ולצלם את השמחה . מושיקו תודה אין ספק שבלעדייך זאת לא הייתה אותה חוויה. נתראה בברית/ה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Danielle-תמונה
Danielle
מושיקו שרן ואמיר פוינט מי ה-בחירה של האירוע!!!!!
5
28/04/2016

הבחירה הכי נכונה שעשינו בחתונה! ואם לומר את האמת זו אפילו לא היתה התלבטות. אחרי כל ההמלצות שקיבלנו עלייך ואירועים של חברים שראינו איך אתה מצליח להקפיץ גם אנשים שבחיים לא חלמו... ם לרקוד, ידענו שברגע שיש תאריך אנחנו מתייצבים אצלך. וכך היה. יום אחרי שסגרנו את התאריך כבר היינו אצלך במשרד. אין ולא יהיו אירועים כמו שעשית לנו. השמחה של האירוע זה חד משמעית בזכות הדיגיי. האורחים שלנו לא רצו לשבת לאכול ולא הסכימו לעזוב את הרחבה. תודה רבה לך ולאמיר פוינט מי התותח שבזכותכם האירוע היה בלתי נשכח ואנשים לא מפסיקים לשאול אותי מי זה הדיגיי המדהים הזה, ואני מלאה גאווה שבחרנו בך. נכנסת לנו ללב. אוהבים ומודים בלי סוף דניאל וגולן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Ela-תמונה
Ela
תותח על!!
4.8
22/04/2016

מושיקו שטרןןןןןןןןןןןןןן פשוט אלוף !!! אמיר פוינט מי והוא פשוט היו תותחים! חתונה של 200 אורחים שפשוט לא עזבו את הרחבה! לאורך כל הדרך מושיקו תמיד היה זמין לכל בקשה/שאלה או... ות שהיו לנו ובערב החתונה הם פשוט נתנו עבודה מדהימה המחמאות על המוזיקה והרפרטואר והמיקסים המתוחכמים לא מפסיקים לזרום אלינו!! ממליצים בחום רב לכל מיש רק אפשר!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
gal-תמונה
gal
ז-ה--ד-י-ג'-י-י-!-!-!
5
18/03/2016

אז שניה אחרי סוף האירוע חייבים חייבים חייבים לומר כמה מילים על הדי ג'יי האלוף שלנו!!! מושיקו דאג להעיף את כולם ברחבה והיה לו מגוון של תימנים, רוסים ואורחים מכל רחבי הארץ והעולם... כה שהמשימה שלו לא הייתה קלה בכלל... מאותו רגע שהתארסנו ידענו שעל די-ג''יי טוב לא מתפשרים ויהי מה כי זה מה שעושה את הערב! ואין ספק שהבחירה שלנו הייתה הכי טובה שיכולה להיות ! השילוב שלו עם די ג'יי אמיר פוינט וקולי המטורף שנתן בתופים עשו את הערב למדהים בטירוף !!! לא יכולנו להנות יותר !!! בקיצור די ג'יי מספר 1 !!!!!!!! אין מה לחשוב בכלל !@#$!@# שווה כל שקל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת