ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן

053-9418008
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי, זמר/ת, להקה, הרכב מוזיקלי, מוזיקה יהודית

  • מחיר
  • 6000 עד 10000 ₪

ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

249 חוות דעת על ZE DJ - קבוצת מושיקו שטרן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אורנית -תמונה
אורנית
מומלץ בחום
4.8
02/01/2017

ה8דבר הכי חשוב שצריך להשקיע בו בחתונה הוא האולם הדיגיי והאלכוהול. אם חשובים לכם האורחים זה הצוות שעליכם לבחור יש לציין כי קיבלנו שירות מדהים ומשפחתי מאוד גם בתהליך ליווי האירוע... כל שאלה וגם לאחר האירוע. אנו ממליצים בחום על הצוות אמיר פוינט והמתופף האלוף קולי בהנהלתו של מושיקו שטרן שהרימו את האירוע לרמה אחרת לא היה אדם אחד שישב בכיסאות )אפילו לא הזקנים(. אם אתם רוצים אירוע בלתי נשכח בתחום המוסיקה זה הצוות שלך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Harel-תמונה
Harel
מושיקו שטרןן פשוט וווווווווווואו
5
14/11/2016

אין דברים כאלה.. כבר עבר כמעט שבוע ואני רק מקבל םידבקים חיוביים על הדי גיי. שיחקת אותה ובענקק

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרי ואושר-תמונה
שרי ואושר
תותחי על!
5
06/10/2016

התחתנו ממש לא מזמן, ומההתחלה היה ברור לשנינו שמושיקו וקולי הם הבחירה הראשונה והאחרונה שלנו לאירוע! היחס החם, ההבנה, הזרימה והסבלנות, המקצועיות, הכשרון והאהבה למקצוע של שניהם עשו... לנו את האירוע מושלם ומטורף גם ככה! האירוע שלנו היה כזה שכולם דיברו עליו והמון מזה בזכותכם!! תודה לשניכם על האושר והאור הגדול שהוספתם לחתונה, בלעדיכם האירוע המה בכמה וכמה רמות קשוח יותר. אוהבים אתכם!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
רן-תמונה
רן
הדיגיי שלנו מושיקו שטרן ווואוווו הבן אדם פשוט תותח!!!!
5
21/09/2016

הדיגיי שלנו מושיקו שטרן ווואוווו הבן אדם פשוט תותח!!!! מדובר בחתונת שישי צהריים. הרחבה היתה מלאה כל הזמן, אנשים לא הפסיקו לרקוד, הוא הצליח לגעת בכולם, צעירים ומבוגרים, לא התקבע... על סגנון אחד והפך את החתונה שלנו למסיבת ריקודים מטורפת. לא ציפינו לכזה טירוף בחתונת צהריים. יחד איתו היה אמיר פוינט האלוף שניגן. התגובות כמובן לא איחרו לבוא. אנשים לא הפסיקו להחמיא ולשאול מי זה הדיגיי הזה. ממליצים בחום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Lital-תמונה
Lital
די ג'יי מושלם לאירוע מושלם
5
17/09/2016

מושיקו היה הדיג'יי הראשון האחרון שנפגשנו איתו לפני שסגרנו. הגענו אליו דרך האינטרנט ודרך ההמלצות הטובות שקראנו עליו וכבר בפגישה הראשונה הבנו שכל ההמלצות נכונות. מושיקו היה אדיב... קצועי מאוד, דיבר בצורה חברית ונעימה והיה לנו ממש כיף בחברתו. לא היה לנו ספק שהוא הבחירה הנכונה עבורנו ושהוא שולט בתחומו. בנוסף, בהמלצתו של מושיקו, לקחנו גם את קולי המתופף שנראה כי הוא יוסיף רבות לאירוע. יצאנו מהפגישה בהרגשה מעולה וחיכינו כבר לחתונה. ביום האירוע, מושיקו הגיע עם אמיר פוינט כדי ג'יי שני וכמובן עם קולי, הם היו מאורגנים מאוד, עמדו בזמנים והעמדה שלהם הייתה מעוצבת ומרשימה. קולי פתח את האירוע בסולו תופים מרשים מאוד והעצים את הכניסה שלנו לאולם. במהלך האירוע מושיקו, אמיר וקולי הקפיצו את הרחבה ולא אפשרו לאורחים לשבת. אמיר תרם רבות לאירוע, היה שירותי ונעים מאוד. הוא ומושיקו הצליחו לקרוא את הקהל ולהרקיד אותו עד השעות הקטנות של הלילה. קולי, שירד לרחבה באמצע האירוע נתן הופעה מרשימה ושיתף פעולה עם הקהל. כמות הפרגון שקיבלנו מהאורחים גם על הצוות הייתה ענקית והשאירה טעם טוב ואי אפשר שלא לציין את הפרגון של הצוות כלפינו והיחס המדהים שלהם. אנחנו נהנינו מאוד ולא רצינו שהאירוע ייגמר. הצוות הפך את החתונה שלנו לאחד האירועים הנזכרים והטובים ביותר ואנו מודים לצוות על ההשקעה, היחס, הפרגון ועל שהפכו את האירוע שלנו למושלם. מודים, אוהבים וממליצים בחום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת

עסקים רלוונטיים