ארדון - Ardonn - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-5984024
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • טבעות אירוסין, טבעות נישואין

קצת על העסק

איך מגיעים לארדון - Ardonn

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ארדון - Ardonn - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על ארדון - Ardonn

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Shaked-תמונה
Shaked
מומלץ מכל הלב!!!
5
19/09/2017

אני חייבת להמליץ על ארדון, הגעתי לליאור אחרי שחיפשתי תקופה ארוכה ובעת עם אבן אופל, במקרה נתקלתי באתר של ארדון וכבר מהתמונות התאהבתי בטבעות שראיתי, במיוחד באחת. הפגישה עם ליאור... טודיו המהמם שלו הייתה מלאת סבלנות והקשבה מצד ליאור, שהבין בדיוק מה אני מחפשת. חווית הקנייה הייתה מושלמת דבר שגרם לי ולאמי להבטיח שאת התכשיטים הבאים שלנו נעשה רק בארדון.. הטבעת יצאה מושלמת, ליאור בחר עבורי את אבן האופל הכי מדהימה שיצא לי לראות. כולם מחמיאים מאוד על הטבעת ואני כמובן מפנה אותם לארדון. ליאור, תודה רבה ונתראה בקנייה הבאה שלי :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Itay-תמונה
Itay
סיפוק מרבי
5
15/09/2017

הזמנתי 3 טבעות, וללא ספק השירות היה חם ואישי. בנוסף היצירתיות והמקצועיות ברמה הכי גבוה שהקרתי עד היום. ממליץ בחום ויחזור בעתיד על בטוח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים