דלית זרנקין - תסרוקות - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דלית זרנקין - תסרוקות - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

27 חוות דעת על דלית זרנקין - תסרוקות

Orit-תמונה
Orit
מומלץ בחום בחום:)
5
05/11/2014

אני חושבת שאת הביקורת שלי שלחתי לדלית בהודעה: "רציתי להגיד לך תודה רבה רבה על הכל! על הסבלנות לעשות לי מחדש עד שאהיה סגורה שזה מה שרציתי.. על שהצחקת אותי ממשש בארגונים. וגם על... עזרת לאחיות שלי להיסגר על עצמן עם השיגעונות שלהן בשיער.. על שהבנת אותי וקלטת אותי תוך שניה. אני מאד מאד שמחה שהיית איתי ביום החשוב שלי. בקרוב אשלח לך תמונות" זה מסכם את ההרגשה שנשארתי איתה. דלית היא מדהימה. הכל היה אינטימי ורגוע וכיף, המחיר מאד משתלם. אני מאד מאד ממליצה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אילה-תמונה
אילה
מוכשרת!!!
4.8
02/10/2014

הגעתי אל דלית לתסרוקת ניסיון ולא היה לי מושג איזה סגנון אני רוצה... תוך כמה ניסיונות היא מצאה את התסרוקת המושלמת והמתאימה ביותר למראה הכללי. ביום האירוע עצמו היא סידרה לאמא שלי... ת השיער ועשתה לי תסרוקת. תוך כדי שהיא מרגיעה אותנו, צוחקת עם החברות ומפזרת טונות אנרגיות חיוביות התסרוקת יצאה מהממת, אצילית, ואלגנטית. קיבלתי המון מחמאות. בנוסף, לדלית מאד חשוב שהתסרוקת לא רק תהיה יפה אלא גם נוחה, ועל כל סיכה שהיא הכניסה היא דאגה שלא ארגיש אותה.. כל הערב השתוללתי והתסרוקת לא זזה.. בקיצור מוכשרת, מקצוענית, וכיפית! בחירה מעולה...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה ודותן-תמונה
דנה ודותן
דלית מקסימה ומקצוענית אמיתית!! ממליצה בחום!!!
5
13/10/2013

הגעתי אל דלית דרך המלצה של מעצבת השמלת כלה שלי, וזאת אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי!! נתחיל מזה שדלית פשוט מקסימה, חמה ומצחיקה. ביום החתונה היא דאגה להקדים, השרתה אווירה כיפית... עה לאורך כל היום (שזה פרמטר מאוד חשוב ביום החתונה!) היא עשתה לי תסרוקת עדינה ויפה שגרפה המון מחמאות מכל האורחים!! מה שחשוב לא פחות - התסרוקת החזיקה מעמד ממש עד הרגע האחרון של החתונה וכך גם אצל אחיות שלי ואמא שלי שהסתרקו גם הן אצלה. המחיר היה סביר בהחלט והצדיק את עצמו לגמרי. בשורה התחתונה - בזכות המקצוענות, היחס החם והאישי וגם המחיר ההוגן אני ממליצה בחום על דלית!!! איו כמוה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alina Gross-תמונה
Alina Gross
איזו אישה נפלאה!!
5
12/10/2013

לא משנה מה אכתוב, זה לא יישקף כמה האישה הזו נפלאה. מהרגע שפגשתי את דלית, ידעתי שהיא תעשה לי את התסרוקת לחתונה, כי הכימיה איתה הייתה כ"כ טבעית, וקלה. יש לה ידיים נפלאות, וחזון... אים את התסרוקת לבחורה. המחיר הוגן, והתוצאה מרהיבה. כול האורחים שיבחו והתלהבו (חשוב לציין שביומיום אין לי שיער מדהים או משהו, אבל בידיה - כן). אני ממליצה עליה בחום, ואין לי ספק שאני אחזור אליה באירועים שעוד יבואו :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
סול ואיתי-תמונה
סול ואיתי
דלית אין עליך!!! מומלץ בחום!!!!!!!!!!
5
10/10/2013

דלית מדהימה. מעבר לעובדה שהיא בן אדם מקסים, מצחיק ונינוח, היא גם מוכשרת בטירוף. דלית הבינה תוך שניה איזו תסרוקת אני רוצה ואיזו תסרוקת מתאימה לי. וכמובן שהיא עשתה אותה בכיף... עיות שלא נתקלתי בהם מעולם. דלית עשתה תסרוקת לי, לאמא שלי, לאחותי ולאחות של בעלי וכולן יצאו מדהימות ומרוצות. אני רקדתי למוות בחתונה שלי על הים ביום עם רוחות חזקות במיוחד והתסרוקת נשארה עד היום שאחרי. אפילו הפרח בשיער. באמת, אני ממליצה על דלית מכל הלב. אי אפשר שלא להתאהב בה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
moran-תמונה
moran
אין דברים כאלו...נדירה
4.8
21/09/2013

דלית סירקה אותי לחתונה שלי. הייתי כלה לא קלה- הלכתי על תסרוקת אסופה בלב לא שלם על אף שהרגיעה אותי שיהיה יפה. אני חייבת לציין שהיא עשתה עבודה מעולה והוכיחה את מקצועיותה במחמאות... ינסופיות שגרפתי בארוע. אני שמחה שבחרתי בה ללוות אותי ביום מרגש זה. היא מקצוענית אמיתית. השיער לא זז ולא התפרק כל הערב. המלצתי עליה בחום לכל חברותיי. פשוט מעולה. מבלי קשר היא גם בן אדם חייכן ומקסים ונעים להיות בחברתה במיוחד בימים מרגשים כאלו. מ-ק-ס-י-מ-ה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gili-תמונה
Gili
דלית המדהימה!!!!
5
14/09/2013

לדלית הגעתי דרך חברה שלי שהתחתנה בשנה שעברה. לאחר פגישת נסיון ידעתי מיד שאין לי צורך להמשיך ולחפש. דלית מקסימה אמיתית!!! היא מצחיקה ונותנת תחושה טובה. והכי חשוב היא מקצוענית במה... שהיא עושה!!! תודה רבה על תסרוקת מושלמת ועל בוקר של כיף ביחד (:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאיה-תמונה
מאיה
בחירה מושלמת
5
04/09/2013

התאהבתי בדלית כבר בתסרוקת הניסיון. העבודה איתה נעימה וכפית להפליא. בארגונים, ביום האירוע, דלית הביאה איתה הרבה רוגע ושמחה. התספורות שלי ושל כל המלוות כמובן יצאו מושלמות והחזיקו... עוד הרבה אחרי שהאירוע נגמר. אני ממליצה בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
miriti_s-תמונה
miriti_s
דלית פשוט נהדרת :)
5
09/04/2013

אל דלית הגעתי בעקבות המלצה של מעצבת שמלת הכלה שלי. עוד כשהסתכלתי על העבודות שלה בפייסבוק ממש אהבתי את מה שראיתי וברגע שבו נפגשנו ידעתי שאני סוגרת איתה. היא חמה ולבבית ויותר מזה-... מקצועית בצורה נפלאה! היא עשתה לי תסרוקת נסיון שכללה איזה 5 תסרוקות שונות, בכל פעם ניסיתי סגנון שונה לגמרי והיא פשוט ביצעה אותו באופן מושלם בלי להתלונן על חוסר ההחלטיות שלי. בסוף סכמנו על סגנון מסויים והיא זכרה אותו בדיוק ליום החתונה. היא הגיעה בזמן (ואפילו לפני), תקתקה את כולנו (כלה ו- 4 בנות משפחה) והתסרוקות של כולנו לא זזו במהלך כל הערב, למרות שכולנו השתוללנו. הא יודעת להתאים את התסרוקת לשיער ולמבנה הפנים וכל אחת מאיתנו נראתה נפלא. אחותי ואני עשינו אצלה גם תוספות שיער לאירוע וזה נראה טבעי כל כך! אך אחד לא האמין לי שאלו תוספות שיער :) אני ממליצה עליה בחום :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
tali-תמונה
tali
המעצבת המדהימה שלי
5
05/04/2013

בשיחת הטלפון דלית אמרה שהיא לא דנה על המחיר כי היא נותנת לכלה את הכל, והיא צדקה, היא שווה כל שקל ויותר. כבר בנסיון התאהבתי בה, היא ידעה להתאיםם לי את מה שאני רוצה, אך גם להביע... עה ולא לתת לי לעשות משהו שלא יהיה יפה. היא הגיעה ביום החתונה 5 ד' לפני הזמן, כדי שהכלה לא תדאג (לא שדאגתי), כולן התרשמו מהתסוקת שלי שהיתה טבעית אך מהממת. בלי המון ספריי. בסוף הערב, אחרי שרקדתי בטרוף והצטלמתי בים התסרוקת היתה כ"כ יפה שהיה חבל לי לפרק. ועדיין הפירוק לקח בסה"כ 10 דקות. פשוט מדהימה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה