אילנה בלום - איפור אלגנטי ברמה אחרת - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אילנה בלום - איפור אלגנטי ברמה אחרת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על אילנה בלום - איפור אלגנטי ברמה אחרת

שרית-תמונה
שרית
אילנה אישיות ומאפרת מדהימה
5
11/01/2013

בתאריך המיוחד ה12.12.12 בני התחתן. בנוסף לתאריך המיוחד זכיתי למאפרת מיוחדת במינה. סבלנית, מקצועית ונעימה. לאורך כל הערב קיבלתי אין סוף מחמאות על המראה שהחזיק כמובן עדדד סוף... . תודה רבה לך אילנה נתראה באירועים הבאים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אילנה-תמונה
אילנה
אחרי חיפושים רבים מצאתי פינה של שקט נפשי ואיפור מקצועי
5
26/12/2012

אילנה איפרה אותנו לחתונה שלי אחי, חששתי תחילה שלא יפגע בדיוק לטעם המצד אחד עדין שלי ומהצד השני להיות בולטת ויפה. אילנה הייתה קשובה לכל צרכיי. ישבנו לפני תהליך האיפור ודנו במה... ך להיות. התוצאה הסופית הייתה מדהימה, בנוסף אווירה כיפית ומקפיצה הייתה באוויר. הגעתי לאולם ולא הפסקתי לקבל מחמאות גרנדיוזיות על האיפור המדהים שלי וכמה אני יפה. אני רוצה שכולם ידעו שאילנה היא מאפרת ברמה בין לאומית במחיר שווה לכל נפש.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sharon Ben Shabat-תמונה
Sharon Ben Shabat
איפור מקסים!
5
06/11/2012

אילנה איפרה אותי, את אמא שלי ואת דודתי לחתונה של אחי. התוצאות היו מרשימות ומדהימות, איפור שנשאר עמיד כל הערב וכמובן החמיא מאוד לכולנו. תודה אילנה! (:

הוספת תגובה
Liran Manor-תמונה
Liran Manor
איפור ברמה מקצועית
4
28/05/2012

ברצוני להודות לך אילנה על איפור מקצועי ומדהים,על יחס אישי וחם .קיבלתי המון מחמאות. תודה.

הוספת תגובה
דנית ומוטי-תמונה
דנית ומוטי
מהמם!
5
05/10/2011

אילנה הגיעה לאפר אותי את אמא שלי ואחותי בעכו!!! כי אחי החליט להתחתן שם, אנחנו מהמרכז. נפגשנו איתה וכבר ברגע הראשון התאהבנו... היא מקסימה וקשובה לרצונות שלך, ויחד עם זאת מאוד... עית ונותנת חוות דעת מקצועית על רצונותייך. הגיעה בזמן שקבענו איתה (אפילו קצת לפני...) ולמרות שאצלנו היה עיכוב, היא לא היתה לחוצה ולא הלחיצה אף אחת מאיתנו. כמובן שהאיפור יצא מדהים, ואם לא היינו שוטפות אותו בסוף היום הוא בטוח היה נשאר גם ליום למחרת. בקיצור- שווה...

הוספת תגובה
טלי ודיויד-תמונה
טלי ודיויד
ממליצה בחום
5
27/04/2011

ב15/4/2011 אופרתי על ידי אילנה לחתונתי והמחמאות לא פסקו במהלך האירוע. למרות שזה היה אירוע צהרים, לא ראו שכבות של מייקאפ, הכל היה בטוב טעם, ובהתאם לבקושתיי. אישה מקסימה, סופר... ועית, מאוד גמישה וסובלנית.

הוספת תגובה
סופי -תמונה
סופי
יוספזון 6/7 רחובות
5
03/03/2011

יחס אדיב ומיקצועי , האיפור יצאה כמו בסרטים ממש ממש מושקע ויפה. אילנה איפרה גם את הילדת בת מצווה מאוד מאוד עדין ומתאים לגילה. אין מילים על השרות מחמם הלב שאילנה נתנה למשפחה שלי.

הוספת תגובה
yehudit.hasson-תמונה
yehudit.hasson
המלצה חמה על אילנה בלום כמאפרת חתונה
5
03/09/2010

אילנה הגיעה אלינו הביתה ואיפרה אותי ואת אמא שלי ואחותי. יצאנו מאוד מרוצות. אילנה הייתה מאוד סבלנית ומקצועית והאיפור שהיא עשתה לי לחתונה היה מדהים, הוא קצר הרבה מחמאות ונשאר כל... רב. ממליצה בחום!

הוספת תגובה