נעמה מרוז זה כל האיפור - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על נעמה מרוז זה כל האיפור - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

15 חוות דעת על נעמה מרוז זה כל האיפור

מעיין ושי-תמונה
מעיין ושי
המאפרת והמעצב שיער הכי מדהימים שיש!!
5
08/03/2012

שלום לכל הכלות היפותתת, ברצוני לשתף אתכן באחת הבחירות היותר מוצלחות בתכנון החתונה שלי. התחתנתי לפני מספר ימים והתארגנתי בבית כאשר המאפרת-נעמה מרוז והמעצב שיער- שרון לוי הגיעו... י הבייתה. שניהם היו פשוט מדהימים וסבלניים, הכל יצא פשוט מושלם והחזיק מעמד כל הערב בלי שום תזוזה!!! שניהם ידעו איך להרגיע אותי כשהיה צריך.. תמיד מחייכם ועושים הכל בכייף ואהבה ענקית ולכן התוצאה הייתה פשוט מושלמת ומעבר לכל הצפיות...הפרגונים והמחמאות הורעופו מכל עבר!! ממליצה בחום,אין ספק שזו הייתה בחירה הנכונה!!! תודה רבה רבה לכם על יום נפלא והופעה מדהימה!!! בערכה רבה, מעיין. .

הוספת תגובה
סופי -תמונה
סופי
נעמה אלפות הארץ :) מקצועית ומדהימה!
5
08/02/2012

הכל התחיל מהמלצה מאוד חמה שקבלתי מחברה של אחותי. נפגשתי עם נעמה לאיפור ניסיון... ולא ציפיתי להשקעה של שעתיים +!!! זה לא היה איפור ניסיון :) נעמה איפרה אותי באופן מלא! עם המון... , סבלנות, אהבה והבנה ומלאאאאאאאאא כיף. נעמה הצליחה להתאים לי את הצבעים והגוונים בצורה מקצועית ומושלמת וחובה לציין שלא פשוט לאפר בחורה כמוני שבד"כ לא מתאפרת. התחתנתי ב 19/01/2012, נעמה הגיע לבית מלון בו התארגנתי, נכנסה עם החיוך הכובש שלה :) ובילינו באיפורים והכנות עם המון כיף ושמחה! האיפור שרד מצוין ובכבוד :) עד המקלחת בלילה כשחזרנו הביתה מאושרים, שמחים ועייפים אחרי החתונה. לכלה העתידית שקוראת את המלצתי כעת... אין תחליף להרגשה שכולם סביבך ורק בשבילך ביום זה. שהכל בנועם, אהבה, כיף + מקצועיות. נעמה רק איתך ואין עוד כלה בסביבה :)... רק את! אז שיהיה במזל טוב והמון כיף בחתונה :))). נעמה, יקירתי, תודה רבה כל הכל! באהבה, סופי

הוספת תגובה
יערה וגפן-תמונה
יערה וגפן
מקצועית ומדהימה
5
05/07/2011

נעמה מרוז, מעבר לרמת המקצועיות הגבוהה באיפור כלות, נעמה בחורה מקסימה, תמיד תמיד מחייכת, תמיד חיובית, מרגישים כמה היא אוהבת את המקצוע ולכן היא פשוט מעולה בו. נעמה ליוותה אותי החל... משלב ההכנות – איפור לדוגמא - ולא עזבה אותי עד שהחלטנו סופית מה המראה שהכי מתאים לי ושאני הכי אוהבת. לאורך כל הדרך היה לה חשוב שאני ארגיש בנוח ואהיה מאושרת תוך הסברים מקצועיים על מה כדאי, למה כדאי, יתרונות וחסרונות וכל מה שצריך לדעת לפני שמקבלים החלטות. התוצר הסופי יצא מדהים ולא היה אחד או אחת שלא אמרו לי את זה ביום הכול כך חשוב. וכמובן - למרות החששות שלי – האיפור היה מושלם כל האירוע, גם אחרי צילומי חוץ בחום כבד וגם אחרי ריקודים מטורפים – בדיוק כמו שנעמה הבטיחה. נעמה – אין עליך – תודה רבה! יערה שביט.

הוספת תגובה
יפעת ואלעד-תמונה
יפעת ואלעד
לא סתם המלצה אלא תודה ענקית!!
5
01/05/2011

את נעמה נמצאתי כאן, באתר מתחתנים. היא אחת המאפרות הראשונות שהתקשרתי אליהן. אני מייד אהבתי אותה. הייתה לה גישה שונה משאר המאפרות. סובלנות. כלה שמגיעה ליום שבו היא צריכה למצוא... ת היא בלחץ נוראי. זה פשוט אחד הדברים הכי מפחידים שיש. הרי היא יכולה להפוך אותי למפלצת והיא יכולה לעשות ממני נסיכה. אחרי שדיברתי עם נעמה הבנתי שאותה אני חייבת לראות ובאמת נפגשנו לאיפור נסיון ואתן יודעות מה? תחושת הבטן שלי צדקה. היא הייתה מושלמת וסופר מקצועית. נעמה היא מאפרת מקצועית ביותר, היא ידעה לאפר אותי בסגנון שיתאים לי! אחרי שפגשתי אותה כל הלחץ שלי נעלם, סמכתי עליה ב100% ולא טעיתי. אני לא אוהבת להתאפר ביומיום ולא רציתי להראות מלאכותית. נעמה ידעה בדיוק מה לעשות. בנוסף דרכה הכרתי את שרון, ספר מדהים שמגיע יחד עם נעמה ושניהם הופכים את היום הזה למושלם. נעמה, תודה רבה שהפכת את היום הזה למושלם בדיוק כמו שרציתי שיהיה. את מדהימה ואין שום ספק שאני אמשיך להמליץ לכל כלה שאכיר. בהמון אהבה, יפעת אורן.

הוספת תגובה
מעין ושי-תמונה
מעין ושי
איפור כלה
5
28/03/2011

נעמה איפרה אותי ביום חתונתי. הקליק נוצר כבר בטלפון.... והמשיך ב- 2 פגישות איפור נוספות כיוון שלא הייתי החלטית ונעמה פשוט זרמה ואפשרה לי לקבל החלטה בלי לחץ עם עוד איפור נסיון.... תר לציין שבסופו של דבר נתתי לנעמה יד חופשית והלכנו בערך על האיפור הראשון שניסיתי... (-: נעמה משרה כל כך הרבה שלווה ביום הלחוץ הזה, הכל מתנהל בנחת, בעדינות, בחיוך גדול, ובמקצועיות . חשוב לציין כי נורא פחדתי להיות כלה הסובלת מעודף איפור... וחוסר טבעיות. נעמה הצליחה ליצור לי מראה מאופר עדין מאוד ועם זאת כלתי ונסיכותי. ערב שלם והאיפור לא זז מילימיטר .... כאב הלב להוריד אותו בבית המלון..... אי אפשר עוד יום כזה??? תודה נעמה, את מדהימה ואני אמליץ עלייך בכל הזדמנות !

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
מראה מרשים שיחזיק מעמד ערב שלם
5
01/02/2011

חברה טובה שלי מצאת עצמה כארבעה שבועות לפני החתונה ללא מאפרת ואחרי חיפוש מדוקדק באתר 'מתחתנים' היא מצאה את נעמה מרוז שבמקרה הייתה פנוייה בתאריך שלה. כבר בטלפון נעמה היתה נעימה... צועית ובמקום להלחיץ אותה הרגיעה אותה והבטיחה שהיא לא תצא מהניסיון עד שהיא תהיה מרוצה ושלמה עם ההחלטה. הלכתי איתה לאיפור ניסיון ונעמה עמדה בהבטחה שלה וחברה שלי הבינה שהיא בידיים טובות. ביום עצמו היא איפרה אותה מדהים! היה לה מראה נקי ומרשים, האיפור כמובן שלא זז מילימטר ולא השתנה בכלל כל הערב למרות הלחות והזיעה (והיו כאלה...).

הוספת תגובה
מאיה ויוסי-תמונה
מאיה ויוסי
נעמה אין עליך !! מאיה ויוסי 13.1.11 חוות רונית
5
20/01/2011

נעמה היא אחת הבחורות המדהימות שיצא לי להכיר.פשוט אין לי מילים. בתור בחורה שלא אוהבת להתאפר, היתה לי בעיה עם איפור חתונה שאני מכירה בתור איפור כבד ולרוב לא מחמיא... כשפגשתי את... ה לאיפור הניסיון, יצאתי ממנה בלב שקט ורגוע. תוך זמן ממש קצר היא קלטה אותי, את הצרכים והרצונות שלי והתאימה לי איפור שהתבאסתי להוריד... ביום החתונה עצמו - חוץ ממני היא איפרה עוד 3 (!) מלוות, היא הגיעה על הבוקר בדיוק בזמן שנקבע ועשינו הכול בנחת וברוגע. כולן התאהבו בה.... והאיפור שלי - היה מושלם, לא הפסקתי לקצור מחמאות מהרגע שנכנסתי לאולם. אין על נעמה, ואין מה להתלבט. איפור מושקע, מותאם אישית, עם חומרים מעולים שלא זזו מילימטר בחתונה פרועה וסוערת של 7 שעות....

הוספת תגובה
חן ואלי-תמונה
חן ואלי
לא יכולתי לבחור טוב יותר :-) חן 20.06.10 אגדתא
5
02/12/2010

פשוט מדהימה!!כבר מהשיחת טלפון הראשונה הבנתי שנפלתי טוב :) קודם כל נעמה היא בחורה נהדרת, חוצמזה היא גם מאפרת מהמם!!הדבר הראשון שאהבתי אצלה שיש איפור נסיון (שכבר ממש לא ברור מאליו)... והוא מלא. ביום החתונה היא אפרה אותי, את אמא שלי ואת חברה שלי שהייתה המלווה בחום כבד של יוני - האיפור לא זז מיליטר! לא כשהיינו בחוץ בצלומים ולא כשרקדתי כל הערב.חברות שלי שמכירות אותי מילדות אמרו שבחיים לא נראיתי כזו יפה וכך גם הרגשתי- זוהרת !! תודה נעמה שהפכת אותי למושלמת היום הזה!!!

הוספת תגובה
לילך ואבי-תמונה
לילך ואבי
נעמה היקרה! פשוט אין כמוך!
5
22/11/2010

נעמה איפרה אותי ואת בנות משפחתי ביום החשוב ביותר בחיי, ועשתה פשוט עבודה מ-ד-ה-י-מ-ה! כבר באיפור ניסיון היה לי ברור כי בחירה טובה יותר מזו לא יכולתי לעשות, ואכן ביום האירוע היינו... כולנו מרוצות ומאושרות מהתוצאה הסופית של האיפור המושלם! האיפור היה עמיד לאורך כל הערב ללא רבב, והמחמאות לא הפסיקו לזרום! אין ספק כי מדובר במקצוענית אמיתית, ובאיכות שלא תאכזב אף כלה ביום המיוחד בחייה. בהצלחה! ויישר כח!

הוספת תגובה
קלאודיה ואסף-תמונה
קלאודיה ואסף
תודה רבה
5
22/11/2010

אין לי מילים... יחס מדהים מהרגע הראשון, האיפור היה מהמם... ידעת להתאים לי בדיוק את הצבעים ולהגיע למראה שכל הזמן רציתי. אני ממליצה לכל בחורה שרוצה להרגיש באמת יפה.... נעמה מרוז... ת מספר אחת! עבר כבר חודש ואני עדיין מקבלת מחמאות על האיפור המדהים. תודה רבה

הוספת תגובה