אלונה בל-איפור ושיער - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אלונה בל-איפור ושיער

053-7101569
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

אלונה בל-איפור ושיער

קצת על העסק

איך מגיעים לאלונה בל-איפור ושיער

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אלונה בל-איפור ושיער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על אלונה בל-איפור ושיער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דנה-תמונה
דנה
פשוט מקצועית ומקסימה
5
09/04/2013

אלונה איפרה אותי ושלוש נשים נוספות לחתונה (לא של אף אחת מאיתנו, אבל בקרבה ראשונה). זאת לא הפעם הראשונה שמאפרים אותי לאירוע ולכן אני יכולה לומר מתוך ניסיון שהיא מאפרת מצויינת!... פור היה עדין והדגיש את תווי הפנים תוך כיסוי מושלם, והכי הופתעתי כשהגעתי הביתה אחרי 10 שעות מהזמן שאופרתי ואחרי שעות של ריקודים ואפילו הזלת דמעות בטקס, והאיפור היה רענן כאילו עכשיו יצאתי מהבית. בתחקיר למחרת מסתבר שהדבר היה נכון אצל כולנו, כולל אחת הנשים שמזיעה מאוד וקבלה מחמאות רבות על האיפור גם במהלך האירוע. בזמן שהיא איפרה אותנו היא כמובן ביררה מה נלבש ומה אנחנו רוצות (איפור עדין, מעושן וכד'), והייתה נעימה ומקצועית על אף שבחוצפתי עניתי לנייד לפחות פעמיים.... ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
אורטל ונתנאל-תמונה
אורטל ונתנאל
אלונה המאפרת
5
05/03/2013

אלונה איפרה אותי לחתונה שלי ועשתה בדיוק מה שרציתי, איפור פשוט ולא מוגזם מדי, הרגשתי שאין עלי מסכות וזה בדיוק איך שרציתי להרגיש ביום החתונה! הי עבדה בצורה רגועה ועזרה לכל מי שהיה... סביבי והיה צריך טאצים אחרונים להופעה שלו. בקיצור, אלונה היא מאפרת ומסרקת מדהימה, אני ממליצה עליה בחום, בייחוד למישהי שמחפשת להישאר עצמה...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל סתיו-תמונה
יעל סתיו
ממליצה בחום על אלונה בל
4.8
18/02/2013

אלונה בל היא מאפרת ומעצבת שיער נפלאה, שעשתה את המקסימום כדי שארגיש הכי יפה ומיוחדת ביום החתונה שלי. אלונה נעימה, מקסימה ולבבית, עם המון המון סבלנות והרבה אהבה למקצוע. יש לה יכולת... נפלאה להרגיע ולתמוך. ידעה להתאים את התסרוקת ואת האיפור לפי האישיות והרצונות שלי, וקלעה בול לטעמי. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ורד אוחיון-תמונה
ורד אוחיון
חוות דעת על אלונה בל
5
12/12/2012

ממליצה בחום על אלונה המקסימה, היא אפרה אותי ועוד 4 בנות מכל הגילאים (ביתי, אחיותיי ואמי וכולן היו מרוצות!!) האיפור היה מהמם ועדין בדיוק כמו שרצינו והחזיק מעמד כל הערב. אלונה... קה, עדינה וקשובה לכל בקשה. נעימה וחייכנית. גם כאשר סיימה לאפר אותנו נשארה איתנו עוד קצת לטאצ'-אפים בסבלנות ובחיוך.

הוספת תגובה
אליסה וארתור -תמונה
אליסה וארתור
הדבר!
5
09/12/2012

אלונה היא המאפרת שאתן רוצות לחתונה שלכן. שלא נדבר על התסרוקות הנהדרות שהיא עושה! אל אלונה הגעתי דרך המלצה של מאפרת אחרת ואני הכי מרוצה בעולם שבחרתי אותה. הבחורה אינטלגנטית,... מה, מבינה והכי רגועה ומרגיעה. היא כל כך מקסימה ששוכחים לגמרי שהסיטואציה אמורה להיות מלחיצה. היא עשתה לי איפור מושלם - עדין ועמיד ותסרוקת שהחזיקה את כל הערב (וזה לא טריוויאלי במיוחד אחרי כל החיבוקים שאחרי החופה). היא שאלה על כל סיכה שהיא הכניסה בשיער שלי, אם זה כואב, אם זה מציק, ועמלה על התסרוקת שעתיים. אני כל כך מרוצה שפשוט קשה לתאר במילים! תודה תודה תודה!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים