סוניה - איפור מקצועי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

סוניה - איפור מקצועי

053-8097204
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע

  • שירותים
  • מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 500 עד 2000 ₪

סוניה - איפור מקצועי

סוניה - איפור מקצועי - איפור כלות

ההתרגשות בעיצומה וזה הרגע לקבל החלטה, איפור ושיער עושים רק אצל המומחים. סוניה סאפדל היא אמנית ושם דבר בעולם האופנה ועיצוב שיער בישראל. היא מביאה את כל המיומנויות והסטנדרטים הגבוהים הנדרשים בהפקות השונות בכדי ליצור לך את הלוק העדכני, האופנתי, והמיוחד לכל סגנון שתבחרי. המטרה שלי היא להפוך אותך, כלה יקרה, לכוכבת ביום הגדול שלך, ויש לי את כל הידע, הניסיון והכישרון כדי להעניק לך את התחושה הזו. את הטכניקות והסטייל שלי אני שואבת מבתי האופנה המובילים בארץ ובעולם כולו. אשמח לתרום לך מניסיוני ומכישרוני, ולהפוך אותך לכוכבת ביום המאושר ביותר בחייך.

סוניה - איפור מקצועי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על סוניה - איפור מקצועי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
lital2153-תמונה
lital2153
סוניה המהממת
5
24/06/2019

סוניה הייתה מדהימה מהרגע הראשון. ליוותה אותי ביום החתונה עם חיוך שלא נגמר! סוניה מוכשרת ברמות ולא עזבה אותי עד שהכל היה מושלם! היא הייתה מאוד אכפתית ורגישה אלי, נתנה לי מלא טיפים... והפכה את היום שלי ליותר מיוחד! זכיתי בה כמו במתנה! לא הפסיקו לתת לי מחמאות על האיפור!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shani-תמונה
Shani
סוניה המאפרת המושלמת שלי
5
11/09/2018

המאפרת המושלמת, לא יכלתי לבקש יותר! סוניה איפרה אותי לחתונה, בדיוק כמו שדמיינתי, ממש הבינה אותי כמו שלא הצלחתי באמת להסביר, עם קשב ענק ויחס אישי טוטלי. האיפור נשאר לאורך כל היום... עד לסוף האירוע למרות החום (אוגוסט), הצילומים, ההתרגשות, הריקודים... איפור מושלם שגרף אינספור מחמאות, מומלצת בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Karin-תמונה
Karin
איפור ביד רמה!!! ממליצה בחום!!!!
5
29/10/2017

כשרונית ברמות, עובדת בצורה מאוד מקצועית ומאוד עכשווי ואופנתי. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה