ג'ודי איזנברג - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ג'ודי איזנברג - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

22 חוות דעת על ג'ודי איזנברג

נעה ורועי-תמונה
נעה ורועי
אין דברים כאלה!
5
01/11/2012

ג'ודי מדהימה ברמות אחרות. זוהי פעם שנייה שהיא איפרה אותי, פעם ראשונה לחתונה של אחותי שם עצרו אותי אנשים ולא האמינו שזו אני. כשהציעו לי להתחתן ישר סגרתי איתה ועם עופר חנגל שעובד... יתה. ג'ודי היא אדם נדיר ומיוחד. יש לה שקט פנימי ושמחת חיים שממכרת פשוט. היא לא רק מאפרת, היא אומנית. אני סובלת מאלרגיות רבות ויצאתי ממנה בלי נקודה אדומה אחת על הפנים. האיפור היה מושלם, מותאם לכל הלוק הכללי וכמובן החזיק כל הערב ועוד קצת.... ממליצה בחום!!!!!

הוספת תגובה
meital22-תמונה
meital22
מאפרת בחסד....
5
10/06/2012

אם לומר את האמת- אני ממליצה על ג'ודי כבר כמה שנים להמון חברות וקרובות משפחה- וכולן מאושרות עד הגג....הכלות הכי יפות וטיבעיות...לא היה לי ספק שכשיגיע היום שלי- היא תהיה חלק... .. מעבר למחמאות שאני מקבלת עד היום על האיפור- היה לי יום מדהים ורגוע, הרגשתי הכי יפה וזוהרת ויחד עם זאת- הכי הכי אני.... ממליצה בחום מעומק הלב, אדם מדהים ומאפרת מוכשרת שאין כמותה....

הוספת תגובה
natali -תמונה
natali
ובאמת שכזו ברמה הזו יש רק אחת
5
26/12/2011

ג'ודי היקרה ב 12.12.11 אני ואימי הגענו אלייך דרך אתר האינטרנט ברצוננו להביע את תודתינו ליחסך המדהים , יש לציין שכמישהי שלמדה איפור מקצועי אומר לך שרמת איפור וגימור מושלם כמו שלך... רואים רק בקמפיינים בחו"ל , האיפור היה עמיד מדהים מיוחד והכי חשוב לא נמרח ולא נמחק , הגענו הבייתה ב 1:30 בלילה מאופרות תודה רבה לך אין כמוך

הוספת תגובה
odi30-תמונה
odi30
איפור ברמה מקצועית וטאץ' אישי
5
13/12/2011

הגענו לג'ודי דרך תערוכה שהייתה, אחרתי בשעה באותו יום אך גו'די הייתה אדיבה , היה לה לחץ של כמה כלות ומלוות אך היא עמדה בקצב בצורה מופלאה וכולם יצאו יפות יפות . אני הייתי אחרונה... ייתי מרוגשת ובכיתי היא הרגיעה ואיפרה אותי בצורה מדהימה ,קבלתי המון מחמאות ,ממליצה בחום !!!!!

הוספת תגובה
שני וגיל-תמונה
שני וגיל
אין ולא תהיה שניה לג'ודי!!
5
24/11/2011

התאהבתי באישה המקסימה הזו מהרגע הראשון. קודם כל רואים אישה מטופחת וכל כך יפה ומאופרת בשלמות אז מן הסתם מניחים שיש לה את זה . בפגישת ייעוץ היא הסבירה לי בדיוק מה היא חושבת, שאלה... ה אני אוהבת , התמקדה בנתונים בעייתיים .ביום של החתונה בשילוב עם עופר חנגל המקסים הם הפכו אותי לנסיכה! אני חייבת לציין שיש לי עין אחת קטנה יותר מהשניה וגם אם מאוד התאמצתי לראות הבדל אחרי האיפור אז לא ראיתי .האיפור היה מושלם,החזיק כל הערב והכי קטע שהלכתי לישון עם איפור וקמתי איתו :-). ביקשתי מג'ודי שתלווה אותי בחתונה בתשלום כי פחדתי שהאיפור ירד. היא לא הסכימה בשום אופן כי היא כל כך כנה ולא מנסה לקחת כסף מיותר. הדבר היחידי שאמרה שאצטייד בפודרה דחוסה ובגלוס - אני נשבעת שלא נגעתי בפודרה - לא היה צריך , מדי פעם חידשתי רק את הגלוס .אני השתוללתי כל הערב, הזעתי ברמות וכלום. ג'ודי לא עושה איפור נסיון ואני הלכתי למישהי שעשתה לי ואמא שלי היתה איתי ואמרה שזה מהמם אבל כשראתה אותי בחתונה אמרה שמזל שעשיתי אצל ג'ודי. ג'ודי שווה כל שקל ואפילו יותר. בינינו , אני התחתנתי לפני שש שנים ושילמתי המון למיקי בוגנים - ראו את העין העצלה שלי ואני נשבעת שאין מה להשוות - כמו שכתבתי אין ולא תהיה שניה לג'ודי . ממליצה בחום לכל כלה את השילוב של עופר חנגל וג'ודי איזנברג . אגב היו איתי שלוש כלות באותו היום וכולן היו מרוצות ומהממות!

הוספת תגובה
טל  מתחתנים -תמונה
טל מתחתנים
האחת והיחידה
5
13/11/2011

עם ג'ודי הייתה לי אהבה ממבט ראשון - אחרי שראיתי את האתר שלה, עוד הרבה לפני שפגשתי את המקסימה פנים מול פנים, לא הייתי מסוגלת לדמיין את עצמי עם שום סגנון איפור אחר. גם כשידעתי שהיא... לא עושה איפור ניסיון - היא הייתה המקום היחיד אליו הלכתי וכבר במטרה לסגור, כי תחושת הבטן שלי כיוונה אותי רק אליה, ובצדק. ג'ודי, יקירתי, אין לך מושג מה עשית בשבילי. עבור אחת שסובלת מנימים קרובים לעור, פניי רוב הזמן נהיות אדומות כשאפילו מעט חם לי, אז בטח ביום החשוב בחיי היה חשוב לי שמה שיבלוט יהיו עיניי ולא שום דבר אחר. ג'ודי איפרה אותי יותר טוב משיכולתי לחלום ובאמת הפכה אותי לנסיכה בעורי. לעד אזכור את היום הזה כמאושר בחיי, את ההרגשה שהוצאת ממני את המיטב ובכזה רוגע ונועם ומקצועיות גרידא. עם טונות של סבלנות ובכישרון של אומנית אמיתית, הייתי הכלה הכי יפה שיכולתי להיות. תודה, תודה, תודה! טל 2.11.11

הוספת תגובה
טליה וצחי-תמונה
טליה וצחי
כישרון!!
5
11/09/2011

ג'ודי היא כישרון נדיר. שילוב של מקצוענות ואנושיות. לא עשיתי איפור ניסיון והאמת שמזל שלא עשיתי. ג'ודי הבינה בדיוק מה אני רוצה ונתנה את הטאצ' שלה. האיפור - יוצא מגדר הרגיל. בדיוק... ה שרציתי! הגעתי למלון בסיום החתונה והכל בדיוק כמו שיצאתי מג'ודי. היא לא פיספסה דבר גם לא אצל האחיות והאמהות. עבודה נקייה ומושלמת. תקשורת מעולה על הצלמים. משרה אווירה רגועה וטובה. מומלצת בחום!

הוספת תגובה
עידית ויאיר-תמונה
עידית ויאיר
לג'ודי המדהימה!
5
30/06/2011

שלום! אני רוצה לומר המון תודה לג'ודי המדהימה על שיאפרה אותי ואת אחותי ביום חתונתי. מהפגישה הראשונה ראיתי את חיוכה הענק ולא טעיתי. חוץ מזה שהיא אמנית גדולה, היחס החם והכיף שהיה לי... ביום המשמעותי בחיים שלי הרבה בזכותה. היא לא עשתה לי איפור נסיון ואכן דאגתי על כך, אבל מהר מאוד סמכתי עליה שיהיה בסדר ואכן, אין יותר מרוצה ממני. האיפור שלה ממש יצירת אומנות ועד היום אני מקבלת מחמאות על האיפור! אז ג'ודי אם את קוראת את חוות הדעת, אני אוהבת אותך ואין כמוך! מומלצת ביותר!!

הוספת תגובה
עדן -תמונה
עדן
ג'ודי את מדהימה!!!
5
22/06/2011

חברים אתם לא מאמינים כמה שיש לאישה הזו כשרון. הייתה חתונה לאחותי ב20.6 והיא איפרה אותה ועוד 3 מלוות. האיפור היה מדהים,ההרגשה על הפנים לא הייתה כבדה,הפנים נראו טבעיות מאוד ויפות... אוד. ג'ודי תודה רבה לך שהיית חלק מזה ועשית אותנו כ"כ יפות!! באהבה משפחת קטר/גוליר.

הוספת תגובה
רעות ונועם-תמונה
רעות ונועם
ג'ודי אייזנברג המדהימה!!!
5
15/04/2011

כבר מלכתחילה ידעתי שאני לא אצא מאוכזבת מג'ודי אבל לא ידעתי עד כמה!! האישה פשוט מקסימה.. הגעתי אליה דרך עופר חנגל- יושבים ביחד ובאותו היום היו 3 כלות נוספות מלבדי, הייתי חולה... ו היום (חוק מרפי..) ולכן היא קיבלה אותי אחרונה אהיה לי פשוט כיף.. גם היא גם עופר השרו אווירה כל כך נינוחה וכיפית ואף אחת לא נלצחה ובייחוד לא אני.. האיפור שעשתה לי מהמם אין אחד שלא החמיא לי אליו, בייחוד בן זוגי שבכלל לא אוהבת איפור... באיפור החזיק כמובן מעמד כל הערב ובסוף הייתי צריכה להוריד אותו בכח :) הסתכלתי על עצמי עם האיפור ושפוט לא האמנתי.. היא מצליחה להוציא את כל הדברים הטובים שבך וכאילו בלי מאמץ.. היה פשוט כיף!!!

הוספת תגובה