שרון פור - איפור ושיער - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על שרון פור - איפור ושיער - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על שרון פור - איפור ושיער

רעות וארז-תמונה
רעות וארז
הגשמת לי חלום!
5
09/11/2012

שרון המדהים עשה עבורי גם את השיער וגם את האיפור ביום החתונה (וגם עזר קצת עם השמלה בהתארגנות...), ואני מוכרחה לומר שלא יכולתי להיות יותר מרוצה. אל שרון הגעתי בעקבות המלצה באתר,... בעתי איפור+שיער ניסיון אצלו בתל אביב. הגעתי מצויידת בתמונה של התסרוקת שרציתי, ושל סלבס עם גוון עור דומה לשלי שמאופרות בצורה שהרציתי. שרון היה הכי מקצועי בעולם, איפר כל עין בצבע אחר, ואז גרר אותי מהמראה לתאורת חדר, ומשם למרפסת, כדי לבחון איך נראה האיפור בכל תאורה שהיא. את השיער הוא עיצב מעט בבייבי ליס והרים עם סיכות, קבע שנצטרך להשתמש בתוספות שיער, והתאים אותן לצבע השיער הטבעי שלי. מיד אחרי שסיים למלא את כל בקשותיי, הוא אמר- "ועכשיו, אני אמליץ לך על תסרוקת", ופיזר את כל הקונסטרוקציה הגבוהה שהרים למעני, ועיצב תסרוקת חדשה, פזורה עם גלים עדינים. החלטתי שבכל זאת אלך על תסרוקת החלומות שלי... ביום החתונה שרון התייצב בשעה ובמקום שקבענו, ישבנו יחד עם המלווה שלי לקפה וקוראסון, ואז התחלנו להתארגן. כל היום עבר עליי ברוגע וקלילות, הרבה בזכות האנשים שהקיפו אותי, כמו שרון. משך יותר משעה שרון עבד על תסרוקת גבוהה, אך לבסוף לא היה מרוצה ופירק הכול, ושוב התחיל מהתחלה. שרון הציע לי במקום לענוד את השרשרת שתיכננתי להדק אותה אל התסרוקת, רעיון גאוני שהוסיף הרבה אור לשיער. אני ממליצה בחום על שרון, אם לא כספר או מאפר, אז לשכור את שירותיו כ"מרגיע כלות" ביום הכי לחוץ, אתה עושה מלאכת קודש! אוהבת מלא, רעות יששכר.

הוספת תגובה
Neta Israeli-Erlich-תמונה
Neta Israeli-Erlich
שרון פור- עיצוב שיער ואיפור
5
05/11/2012

אל שרון הגעתי דרך אחות של בעלי שהתאפרה אצלו גם. אחרי שהתעלפתי מהאיפור שלה לא היה לי ספק שהוא גאון. הגעתי אליו לאיפור ניסיון ופשוט נפעמתי מהתוצאה, מהנדיבות והאווירה המדהימה. יש לו... סטודיו -ברחוב דיזינגוף. סטודיו שמעוצב מדהים, באווירה קסומה, וגם אח"כ התמונות מיום החתונה בסטודיו יצאו סוף הדרך! שרון הוא אמן בנשמה, הוא מצייר כל החיים ורואים את זה בעבודה שלו, הוא מבין מה שהוא עושה, יודע את העבודה וגם מאוד מאוד אוהב אותה. האיפור בחתונה היה מושלם, לא הפסקתי לגרוף מחמאות. כולם אמרו שאני נראת לא מהעולם הזה, האיפור לא זז כל הערב וגם בסיום החתונה הייתי נראת מעולה. הוא עשה לי יצירת פאר עם השיער והוסיף מלא תוספות על חשבנו ומרצונו הטוב. הוא קסם של בחור ופשוט נהניתי כל רגע ביום הזה בזכותו. מודה לו מאוד וממליצה בחום לכולן!!!! כשבן זוגי הגיע לאסוף אותי (התארגנתי אצלו בסטודיו) בלי לשאול פעמיים הוא סידר לו את השיער ומרח לו קצת מייקאפ על כל מיני נקודות בפנים שהיה נחמד לכסות.

הוספת תגובה
Inbar Frid Faro-תמונה
Inbar Frid Faro
שרון פור הכי מוכשר שיש!!ואין מילה אחרת!
5
06/09/2012

התחתנתי ב28.8 ועד החתונה לא הפסקתי לצלצל לשרון ולדבר איתו כי הייתי לחוצה תמיד שרון ענה בסבלנות ותמיד הצחיק ותמיד היה פשוט אלוף!הוא בא אליי לנס ציונה למעצבת שמלה שלי והיה לנו יום... קסום!!קיבלתי מליוני מחמאות גם עליי וגם על אחותי ואמא שלי על השיער ועל האיפור ופשוט היינו כל כל מרוצות!!!!אין עלייך בעולם שרון פור!אני יודעת שבברית אני אצלך!!!!!תושה תודה תודה!!:)))ענבר פרו.

הוספת תגובה
עדי ובר-תמונה
עדי ובר
מקסים אמיתי!
5
22/06/2012

שרון מעצב שיער אדיר! נהנתי מאוד בזמן ההכנות, הוא מקסים, נעים, מצחיק ומשרה רוגע בלתי מוסבר. הוא מקצועי ממש! הרגשתי במהלך האירוע כמו מלכה והוא (יחד עם המאפרת סיגל) אחראי לזה לגמרי.... קיבלתי בלי סוף מחמאות על התסרוקת שהיתה מדהימה! השיער שלי מלא מאוד וחששתי שהתסרוקת, שהיתה אסופה לגמרי, תכביד עלי וזה כל כך לא היה ככה, לא הרגשתי את התסרוקת כלל! שזה יאמר לזכותו של שרון, כי אני מאוד רגישה לאי נוחות. שרון, תודה רבה! היה לי ממש כיף איתך! אתה מדהים!

הוספת תגובה
עדי-תמונה
עדי
אין עליו בעולם!
5
27/02/2012

מהשנייה הראשונה שנפגשתי עם שרון היה ברור לי שאני מפקידה את עצמי בידיים שלו. החיבור היה מיידי! מעבר להיותו איש מקצוע מדהים ואמן מוכשר, הוא פשוט בנאדם מהמם! בניסיון היה כיף, כך גם... בהתאמת הצבע של התוספות, והכי חשוב - ביום החתונה - הייתי אצלו מהבוקר והתארגנתי אצלו, והוא עשה לי את היום הכי מדהים בעולם, נתן הרגשה כיפית ומרגיעה לכל אורך הדרך, והוציא אותי יפה יותר ממה שיכולתי לחלום. קיבלתי אינספור מחמאות על השיער והאיפור, שלא זזו מילימטר כל הערב ויכולתי להמשיך איתם עוד שעות ארוכות. הבנאדם אמן בחסד עליון ואני ממליצה עליו בחום לכל כלה ומלווה!

הוספת תגובה
נועה ותומר-תמונה
נועה ותומר
לא הייתי מחליפה את שרון בעד שום הון שבעולם!
5
31/01/2012

הגעתי לשרון אחרי שליוויתי חברה שהוא עיצב במסירות את שערה ביום החתונה, ואף עשה לי תסרוקת מעולה באותו היום. היה לי ברור שהוא יעצב את שיערי ויאפר אותי ביום חתונתי, ובכלל לא הלכתי... דוק אף נותן שירות אחר. חשוב לי לציין שאני מאפרת מקצועית בעצמי ועל כן אני יודעת בדיוק מה אני מחפשת, ומאוד ביקורתית. למרות זאת, יכולתי לסמוך על שרון בעיניים עצומות - אפשרתי לו לעשות מה שהוא רוצה, והתוצאה היתה פשוט מושלמת! הצבתי בפני שרון אתגר לא פשוט - התחלתי את החתונה עם שיער אסוף, ובמהלך החתונה הוא הגיע על מנת לפזר את השיער. הוא עשה את הכל בנעימות, במצקועיות, בסבלנות ובכיף גדול. היה פשוט נעים לבלות איתו ביום החתונה. הוא איפר ועיצב את השיער גם של שתי חברותי הטובות, וגם שם עשה עבודה מעולה. כולנו קיבלנו מחמאות, הן על האיפור והן על השיער, ואני ממשיכה לקבל מחמאות בענין זה עד היום. אני ממליצה על שרון מכל הלב, בעיקר בגלל המקצועיות שלו, אבל גם בגלל האישיות שלו. נתקלתי במהלך החתונה בנותני שירותים לא נעימים, וחשוב מאוד לבלות את היום המיוחד הזה עם אנשים שנעים איתם - שרון הוא בדיוק כזה! וגם, המחיר היה יותר מסביר. נתתי לו טיפ גדול, והוא היה שווה כל שקל ויותר.

הוספת תגובה
שירה ויאיר-תמונה
שירה ויאיר
מקצועיות משולבת בנועם הליכות וקסם אישי
5
31/01/2012

כבחורה "מאותגרת שערית" היה ברור לי שאני צריכה להשקיע הרבה בעיצוב השיער ביום החתונה. עשיתי סקר שווקים מקיף בחיפוש אחר מעצב השיער המתאים, נפגשתי עם לא מעט מעצבים ועשיתי גם הרבה... ד נסיונות. לשרון הגענו דרך המלצה, וכבר בתחילת הפגישה הוא השרה עלינו תחושה של מקצועיות ורוגע. הוא השקיע זמן רב בנסיון, והציע פתרונות יצירתיים ויפים מאוד לקשיים ולפחדים שלי, וכל זה בעדינות מבלי להכאיב (כשאחרים בהחלט הכאיבו לא פעם). ביום החתונה שרון הגיע מוקדם מהשעה שקבענו, יחד עם בחורה נוספת שתסייע לו, על אף שלא דרש על זה תוספת מחיר. הוא עבד ביעילות ובנעימות, והשרה אוירה נעימה וחייכנית. הוא עשה עבודה מעולה, שעד היום אני, ואף השושבינה שלי שגם זכתה לעיצוב שיער משרון, מקבלות עליה מחמאות רבות. כל זה כשהמחיר היה סביר, ולא יותר יקר ממעצבי שיער אחרים, שהיו פחות נעימים ופחות מוכשרים ממנו.

הוספת תגובה
מורן וצח-תמונה
מורן וצח
שרון פור - כזה יש רק אחד!
5
13/11/2011

דבר ראשון שחשוב לי לומר, בתור בחורה מתולתלת, שהשיער היה החלק שהיה לי הכי הכי חשוב במראה, אפילו יותר מהשמלה! חיפשתי מישהו שיודע לעבוד עם תלתלים ולשמור על הנפח הטבעי שלהם בלי... ס אותם עם פן... בשורה התחתונה - מצאתי. שרון פור הוא מעצב שיער בחסד עליון!שרון הוא בן אדם מקסים, נעים ומצחיק! תוסיפו לזה את הכישרון והמקצועיות ששמורים רק לו - וקיבלתם שילוב מנצח! שרון שבה את ליבי מהרגע הראשון... התקשרתי לקבוע תסרוקת ניסיון והוא ביקש ממני להמתין כמה דקות בזמן שהוא מברר עם עוד בחורה שעשתה אצלו ניסיון לפני חודש האם זה אקטואלי מבחינתה, כי התחתנו באותו היום והוא מקבל רק כלה אחת ביום! (איזה מלך...) כשהגעתי אליו, האווירה הייתה מאוד נעימה. הוא לא לקח כסף על ניסיון, למרות שהוא משקיע מזמנו ובאמת עושה תסרוקת... וזה אומר עליו הרבה. תוך שתי דקות הבנתי שהוא יהיה זה שיסדר לי את השיער. רציתי תוספות ושרון אמר שחבל על הכסף ושאין צורך... הערכתי את הכנות! וכשהסברתי לו שזה חשוב לי כי אני רוצה שיהיה הרבה נפח ואורך, הוא הבין וסיכם איתי על חצי חבילה של תוספות (ובאמת לקח רק חצי מחיר עליהן - 250 ש"ח). ביום החתונה, שרון הגיע בשעה שקבענו יחד עם העוזרת המקסימה שלו, ועיצב לי בעזרת בייביליס כל תלתל ותלתל (והיו הרבה מהם...) בסבלנות רבה וביסודיות שאין דברים כאלה... בלי פן ובלי להרוס את הנפח הטבעי של השיער. קרוב ל-4 שעות שרון עבד על השיער ולא עזב את המלון לפני שווידא שאני מרוצה (ואיך אפשר שלא להיות...) ושהכול בסדר, ואפילו הנחה את החברה שלי שהייתה איתי היכן בדיוק למקם את המסרקייה של ההינומה בהמשך הערב ואיך להוריד אותה כיאות. במהלך הערב, ולמרות שבשיער היו לי בערך אלף סיכות, שום שערה לא זזה מילימטר! (אני מצרפת תמונה מסוף הערב, למרות שלא שמים לב שזה הסוף כי השיער נראה בדיוק אותו דבר!) ולהפתעתי, למרות כל התוספות והסיכות שום דבר לא כאב או לא היה נוח במהלך כל היום. למרות כל החיבוקים, הקפיצות וההשתוללויות התסרוקת נשארה מושלמת עד הרגע האחרון! בגלל ששרון הוא כזה נשמה, הוא לא מבקש בכלל את התוספות חזרה, ואת יכולה בכיף ובלי לחץ להוריד אותם גם יום אחרי ברגוע... בלי לתלוש שערות ולהיות לחוצה להחזיר אותן... ויש עוד דבר קטן ואחרון שחשוב לי לציין, כי זה מראה איזה בן אדם ישר שרון...סגרתי עם שרון רק שיער (כי המאפרת שלי הייתה חברה קרובה שמאפרת אותי תמיד, אבל אם היא לא הייתה יכולה לאפר אותי אין לי ספק ששרון היה גם המאפר שלי בחתונה) ולמרות שהחתונה הייתה באמצע ספטמבר (העונה של החתונות) שרון לא עשה פרצוף וקיבל אותי, למרות שבתכל'ס הוא יכל להרוויח יותר מכלה שתסגור אצלו גם איפור וגם שיער. ובגלל שבאותו יום הוא היה רק שלי, הערכתי את זה מאוד! בקיצור - אין מה להתלבט בכלל.... כל מי שקוראת את זה - ברכותיי! מצאת את הקוסם שלך לחתונה! אני כבר מקנאה בך... ומחכה לפעם הבאה שאפגוש את שרון :-)

הוספת תגובה
מקלאוין-תמונה
מקלאוין
תוצאה מדהימה ואיש מקסים
5
28/08/2011

שרוני, אין כמוך, כמה כיף היה לי איתך כמה יפה יצאתי כמה מחמאות וכמה כמה אני שמחה על שהתנתבתי אליך בחתונה שלי. אני רוצה להודות לך, אתה אדם מיוחד במינו, כל רגע איתך בתהליך היה... . אם אלמד אדלר... אחשוב עליך לבטח כל חיי. אני רוצה להמליץ לכל כלה בעתיד - אל תפספסו, המקצועיות של שרון ברורה לעין, הוא יודע להתאים תסרוקת לאישיות ולתת לך הרגשה מעולה לאורך כל הדרך. הוא רגיש מצחיק ושירותי, את יום החתונה העברנו אצלו במקום בסלון כלות סטנדרטי בו הייתי לבטח אחת מסידרת כלות ברצף. גם הקשר שלו עם המאפרת שלי (סיגל גרושקא) נתן לי להרגיש בטחון מוחלט שאצא משם הכי טוב שאפשר. וכך היה. שרוני אין מילים תודה תודה תודה.

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
תסרקות יפה מבחור סבלני ומקצועי
4
04/02/2011

ידידה של בעלי שכרה את שירותיו של שרון פור ויצאה ממש מרוצה, שרון הוא בחור חמוד, סבלני, בתסרוקת הניסיון הם ניסו יחד לגבש כל מיני תסרוקות, עשה לה מעט בייבי ליס וסיכות, מספיק כדי... רשם, הוא לא התייאש וניסה לפתוח אותה לכל מיני סוגים של תסרוקות אך לא התנגד למה שהיא הציעה ובסוף אכן, זה היה הכיוון עליו הלכו. שרון לא לקח שקל על הניסיון. הם סגרו את העסקה בטלפון אחרי מספר שבועות ובכלל לא ביקש ממנה מקדמה. יום קודם התקשר לוודא שעה ובבוקר הקדים בחצי שעה והעביר לה את הבוקר בכיף. התסרוקת יצאה בדיוק מה שהיא רצתה והחזיקה כל הערב. אני לא לקחתי את שרון כי הוא ביקש מחיר יקר מדי מבחינתי (בסופו של דבר שילמתי בערך חצי מהמחיר שהיא שילמה).

הוספת תגובה