פרנקל רוני - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פרנקל רוני - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על פרנקל רוני

מיכל וערן-תמונה
מיכל וערן
תודה תודה תודה!!
5
28/07/2011

רוני וקרן פרנקל פשוט הורסים את הבריאות!!! אנשים חמים, טובים, מצחיקים והכי חשוב- מוכשרים!!! לא יכולתי לבחור מקום טוב יותר להעביר בו את יום חתונתי... כל צוות המספרה מקסים, מרגיע,... עובד בצורה נפלאה ועושה אויירה מדהימה.. קרן המאפרת איפרה אותי ה-ו-ר-ס! ! ! אנשים לא הפסיקו להגיד לי כמה שאני יפה... :) והכי חשוב- האיפור לא נמרח ולא זז עד סוף הערב. רק כדי שתבינו- כשהגעתי לבית מלון, הייתי צריכה לשפשף ממש חזק את השפתיים כדי שהאודם יירד... אין דברים כאלה! ורוני הספר- עשה לי תסרוקת בדיוק כמו שחלמתי, וידע למה אני מתכוונת מבלי שהצלחתי להסביר לו.. זה נראה כאילו הוא בשתי נגיעות עושה קסמים.. השיער גם כמובן החזיק עד סוף הערב (והייתי עם שיער פזור- בייביליס עם תוספות) ונראה יפיפה!! גם אימי ואחותי התארגנו איתי והיו מאוד מאוד מרוצות וכמובן יפיפיות..

הוספת תגובה
סיון ועמיר-תמונה
סיון ועמיר
כזה יש רק אחד... אין ספק!
5
03/05/2011

התחתנתי ב 7-4 ואני חייבת לציין שרונ פרנקל הייתה הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות!!! נתחיל בזה שיש שם אווירה מעוווולה! צוות תותח ! קרן המאפרת שאיפרה אותי בצורה יוצאת דופן... אין אחד... שלא התלהב!! ורונ י פרנקל היקר!!!- תודה על זה שהוצאת אותי הכי מהממת שיש!!!!

הוספת תגובה
עינת-תמונה
עינת
מדהים
4
02/02/2011

ליוויתי חברה טובה כשהתחתנה בהתארגנות אצל רוני. גם אני התארגנתי איתה שם. רוני וכל הצוות- מקסימים ונותנים אווירה נעימה (כשהייתי איתה לא היו כלות נוספות מה שבכלל היה מעולה והיא... ה את מלוא תשומת הלב, אבל ניכר שהם אחלה אנשים וגם אם היו עוד כלות היו מתייחסים לכולן). קרן המאפרת מוכשרות ומקסימה והתוצאה של רוני- מדהים שאין מילים לתאר!

הוספת תגובה
נטלי ומוטי-תמונה
נטלי ומוטי
אין דברים כאלה
5
13/01/2011

במהלך תסרוקת הניסיון הקשיבו והיו מאוד סובלנים וניסו הכל כדי שאהיה מרוצה. כאדם שלא נוהג להתאפר כלל. האיפור היה בדיוק לטעמי. עדיןי וכמעט בלתי מורגש- כמו שביקשתי. אין ספק שיש להם... י זהב. שווה להשקיע קצת יותר.

הוספת תגובה