BAMOSS - באמוס חליפות חתן - חליפות חתן: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereServiceCustomPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

BAMOSS - באמוס חליפות חתן

053-9383849
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • בגדי חתן

  • השירות
  • קנייה

BAMOSS - באמוס חליפות חתן

BAMOSS - באמוס חליפות חתן - חליפות חתן

באמוס חליפות חתן – באנו להרים לך חליפה שחבל על הזמן! אצלנו תסגור חליפה קומפלט, כולל נעליים, חגורה ועוד ימבה הפתעות במחירי מבצע משתלמים במיוחד. גבר – שניה לפני שאתה הופך לגבר נשוי, אל תוותר על כל הפינוקים בדרך! ביום האירוע בוא להתארגן אצלנו ותביא גם את המלווים, נפתח לך שולחן מלא פירות /ירקות, חטיפים/ פיצוחים, אלכוהול חופשי, מוזיקה טובה ואווירה טובה.
אצלנו בחנות יש את כל מה שחתן צריך: חליפות, ווסטים, חולצות, טישרטס, חגורות עור, בוקסרים, פפיונים מיוחדים, נעלי עור ודמוי עור, עניבות, חפתים, גרביים, אקססוריז מיוחד של שרשראות ופרחים מוזמנים לבקר.

כתבו עלינו

12.02.2022

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?

איזה מין חתן אתה, של בלייזר שחור וקלאסי או של חליפה צבעונית וטרנדית? חיפשנו את מיטב חליפות החתן ל- 2022, כדי שתיראו הכי יפים וטרנדיים שיש ביום השמח בחייכם.

BAMOSS - באמוס חליפות חתן - חוות דעת

עדיין אין חוות דעת רוצים לשתף מנסיונכם?

כתבו על החוויה שלכם