מונסניור - חליפות חתן: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereServiceCustomPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
04-8667191
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • בגדי חתן, בגדי ערב לגברים, חליפה לשושבין

  • השירות
  • קנייה, ייבוא

  • במיוחד בשבילך
  • מידות גדולות

  • מחיר
  • 900 עד 3000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים למונסניור

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

01.10.2017

חליפות חתן בצפון : חליפות צרות וחתנים היפסטרים עם כובעים

קולקציית חליפות 2018 מתאפיינת בגזרות סופר סקיני ובבדי צמר קר. כנסו לגלות ולהתרשם

מונסניור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על מונסניור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Jenny-תמונה
Jenny
חליפת חתן
5
09/08/2017

אני ובעלי לעתיד באנו למונסניור בעקבות המלצות שקיבלנו על המקום. היינו בכמה מקומות וזה באמת מקום ללא תחרות. יוסי ישר מצא את מה שבן זוגי אהב וישר קלע למידה הנכונה כך שאפילו אין צורך... בתפירה והתאמה. מקום מעולה, מקצועי והמחירים נוחים מאוד. ממליצה בחום, לא תתאכזבו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליא-תמונה
ליא
כדאי לבוא גם מתל אביב
5
21/03/2014

הגיע היום הגדול היום לבחור לבעלי היקר לעתיד את חליפת החתן שלו . כחייפאים לשעבר שהיום גרים בתל אביב אמרנו ניסע לדיזינגוף ונחפש . אבל אמא שלי אמרה שכל החברים שחיתנו את הילדים... להם קנו במונסניור בחיפה . אמרתי לבעלי לעתיד , יאללה בוא ננסה , גם נבקר את ההורים וגם נכנס לראות . קודם כל נכנסנו לחנות , פשוט מדהים , אין בארץ חנות כזו. גם לא בתל אביב . יש שם בחור בשם יוסי שכולם אמרו לנו ללכת אליו . (מזכיר את אבי הטחול ...) הלביש את החתיך שלי תוך 10 דקות , עם חליפה מעוצבת , מכנס סקיני מטורף שחור , חולצה יבוא שלהם מאטלייה , ופפיון מטורף אדום . חברים ייקרים - פרסןמת !!! אין מילים לאמר כמה התלהבתי . !!! מומלץ בחום . גם לחיפים והאמת גם לתל אביבים . !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תמרה -תמונה
תמרה
הם לא יקרנים כמו שחשבתי
5
17/03/2014

תמיד חשבתי שהם נורא יקרנים אבל יום אחד אשתי לעתיד נכנסה לחנות ומייד קיבלתי צוייו להגיע !!!!! כמובן שלא מתווכחים עם האשה במיוחד לא לפני חתונה...... אז הגענו ולמזלנו פנינו במקרה... נהל של החנות יוסי , מקצוען אדיב וממש יודע את העבודה . נתן לי חליפה מעוצבת בדיוק כמו שאשתי רצתה ואפילו שכנע אותי ללכת עם עניבה . היפה בחנות שיש להם גם לבוש ספורטיבי , כך שהתלבשתי גם לשבת חתן וםג אחי הצעיר מצא דברים בשבילו . בקיצור שווה כניסה מאוד מאוד !!!! והאמת הם לא כאלה יקרנים .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יפה -תמונה
יפה
אין כמו חנות עם שרותי חייטות !!
5
02/02/2014

הגענו למונסניור בעקבות המלצת חברים . ולמרות שיש טרנד כזה ללכת לקנות בזארה , רנואר וכל הרשתות . החלטנו ללכת עם ההמלצות . ולא התאכזבנו . בעלי לעתיד מעט מלא והידיים שלו... מאוד ארוכות . ובמונסניור קיבלנו את המענה המושלם !!! תופרת צמודה שתיקנה לנו את החליפה 3 פעמים ועד שלא היינו מרוצים לא שיחררו אותנו . זו הסיבה שהלכנו לשם . מומלץ בחום ! במיוחד לאלה שלא נולדו דוגמנים .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
אלן-תמונה
אלן
מומלץ בחום!
5
07/09/2011

אחלה מקום! אחלה צוות! נהננו מכל רגע של בחירה, התאמה והשימוש בחליפה והחולצה אחר כך. הבעלים בעל טעם משובח ועין חדה, יודע להתאים ולהמליץ. פשוט מקצוען!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים