דורון אשכנזי חליפות חתן - חליפות חתן: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereServiceCustomPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דורון אשכנזי חליפות חתן - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

12 חוות דעת על דורון אשכנזי חליפות חתן

ליאור-תמונה
ליאור
איכות, אדיבות ושירות ללא פשרות!!!
4.8
23/07/2014

ממליץ בחום , צוות אדיב ומקצועי ! סגנון ייחודי ובדים איכותיים, הגענו לדורון אשכנזי לאחר שיטוטים רבים בחנויות המציעות בגדי חתן שם הכל היה נראה מוגזם ויקר להחריד, היינו גם ברשתות... ו זארה ורנואר ולאחר שראינו שכל מה שיש להם להציע מאד בנאלי והבדים נראו זולים והחליפה לא ישבה טוב ,ושהמוכרים ברשתות בלי שום ידע מקצועי לגבי איך חליפה צריכה להיראות ולשבת והבגדים עצמם היו נראים פשוטים וזולים וזה ממש לא מה שאתה מחפש כשאתה רוצה להיראות הכי טוב שאפשר בחתונה שלך...אז חבר המליץ לי על דורון אשכנזי ובאמת היה מעל ומעבר שווה כל שקל!! שמח להעביר את זה הלאה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל-תמונה
יעל
המכנס נקרע כעשר דקות מתחילת הריקודים
2.2
01/09/2013

הגענו לדורון אשכנזי כדי לבחור בגדים לבן זוגי. בקניה השירות היה די טוב, המחירים יקרים אבל הרגשנו שתמורות המחיר הגבוה אנחנו מקבלים איכות גבוהה - טעינו! כעשר דקות לאחר תחילת... ים, המכנס נקרע מאזור המותן ועד הברך! לא חשבנו לרגע שצריך להביא גם מכנס להחלפה! את כל החתונה בן זוגי העביר עם מכנסיים קרועים. יומיים לאחר מכן הגענו לחנות על מנת לקבל פיצוי ותיקון המכנס ולפני הכל התנצלות. התנצלות לא קיבלנו ולאחר יומיים צלצלתי לחנות לשאול מה קורה: המוכר דיבר בתוקפנות ואמר שנקבל את המכנס מתוקן וחולצה במתנה וכמובן שההתנצלות לא הגיעה והטון היה תוקפני. אני חושבת שאחרי שהמכנס של החתן נקרע מגיעה לנו התנצלות מעמיקה ופיצוי הרבה יותר משמעותי על עוגמת הנפש.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adida-תמונה
adida
סטודיו מקסים, ללא תחרות!
5
14/04/2013

אחרי שמצאנו שמלת כלה ונשמנו לרווחה הגיע תורו של בן זוגי, ורצינו למצוא גם בשבילו משהו באמת מיוחד. לשמחתנו מצאנו את הסטודיו של דורון אשכנזי. העיצובים פשוט נכונים- יפהפיים, יחודיים,... רעננים ועם טוויסט, הצבעוניות עשירה ומשגעת, הבדים והתפירה באיכות ללא פשרות. בנוסף, היחס היה אישי, מזמין וחם, הרגשנו שהם קשובים למה שאנו מחפשים וחשוב להם שנהיה מרוצים. והדובדבן שבקצפת- את הקנייה עשינו בחנות הסטודיו של דורון אשכנזי שנמצאת ברח' הגדוד העברי 5 בדרום ת"א, ובה הכל בחצי מחיר! כך שמכל הכיוונים- זכינו. מומלץ בחום! מזל טוב :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליאור-תמונה
ליאור
בדיוק
5
31/01/2012

אחרי חיפושים רבים לחליפת חתן, הגענו לחנות של דורון אשכנזי בדיזינגוף, בעקבות המלצות רבות של חברים. היחס החם, הסבלנות, המקוריות והרצון הרב להבין מה בדיוק רוצה בן זוגי, גרמו לנו... את עם הופעה מהממת שמתאימה בדיוק למה שרצינו ובנוסף הייתה נוחה וישבה עליו כמו שצריך. ההופעה כללה את כל הפריטים כולל נעליים וחגורה שיתאימו למראה הכללי. בחנות יש מגוון מידות, כולל חליפות במידות קטנות כמו שאנחנו היינו צריכים. בסך הכל, אנחנו ממש מרוצים!

הוספת תגובה
shira_pi-תמונה
shira_pi
יפה מאוד- לא זול
4
30/01/2011

היינו אצל דורון אשכנזי כחלק מהסיבוב בניסיון למצוא חליפה לבעלי. אצל דורון אשכנזי היו נחמדים מאוד והלבישו אותו במגוון של חליפות ( שחלקן התאימו לו יותר וחלקן פחות) . בסופו של דבר... א סגרנו שם בעיקר בגלל שיקולי תקציב - מצאנו חליפה יפה באותה מידה במחיר נמוך יותר במקום אחר.

הוספת תגובה
עינת-תמונה
עינת
מחויט, נקי ואלגנטי
4
28/01/2011

הגענו לחפש חליפה לחצי. קיבל אותנו מוכר מקסים, החצי מדד כמה חליפות והייתה אחת שכמעט לקחנו ובסופו של דבר החלטנו לראות בעוד מקומות (זה היה המקום הראשון שראינו) ובסוף הלכנו על סגנו... אחר. בכל אופן החליפות משגעות, הבדים איכותיים ביותר והסגנון מיוחד- החתן יוצא משם כמו בקטלוג!

הוספת תגובה
קרן ואלעד-תמונה
קרן ואלעד
חליפות שיקיות ויפות מאוד
4
13/01/2011

בעלי חיפש חליפה קלאסית אך עם טויסט וכבר החליפה הראשונה שהוא מדד אצל דורון אשכנזי ענתה על הבקשה... הוא מדד מספר חליפות וכולן היו יפות ומחמיאות מאוד. המוכר היה אדיב מאוד וניסה לבוא... לקראתנו. לצערנו, בסופו של דבר, לא יכלנו לסגור שם בשל תקציב מוגבל...

הוספת תגובה