כתום צלמים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על כתום צלמים - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

95 חוות דעת על כתום צלמים

Ashbel-תמונה
Ashbel
אשבל ודניאל-חתונה חד מינית
5
08/11/2013

לקבל הרבה יותר!!! ביום המאושר בחייך כל מה שאת רוצה זה שכולם יעטפו אותך, יהיו לצידך בכך רגע ורגע, יתעדו את הרגעים שאת מתרגשת, מופתעת, שמחה ומאושרת. אין ספק שהיום בשנת 2014 אנחנו... ם מחפשים צלמים עם ראש פתוח, חסרי שיפוטיות, ומקצועיות מעבר לתמונה שיוצאת בסוף למזכרת, אלא גם בכל התהליך. דור אהרון - ראש הצוות שלנו, איתמר טל (סטילס) וצחי אשר (וידאו) היו מסורים מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון (עד קבלת התמונות והסרט) ואחריו, מקצועיים, תמכו והתרגשו איתנו. אנחנו יכולות רק לומר לכם, צוות יקר.. תודה ענקית, על שחוויתם איתנו את היום המאושר שלנו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mira-תמונה
Mira
חתונה- איזו איכות איזה שרות שווים בהחלט
4.5
16/10/2013

אין בפי מילים לתאר את התיקון שנעשה לי בחתונה זו עם צות הצלמים ה מדהים שיהיה אתמול בחתונתינו. מיכה צילם תמונות מ ד ה י מ ו ת אלכס ושאר הצוות שלצערי הרב לא יודעת את שמם. יצאו... ות מהממות של הזוג בצילומים, היו תמונות משפחה. כל האורחים זכו לתשומת לב אישית. תודה תודה תודה.מומלץ ביותר- לא לוותר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה ודותן-תמונה
דנה ודותן
כתום צלמים - אל תתפשרו על פחות!!
4.8
13/10/2013

אחרי שהיינו אצל לא פחות מ10 צלמים (!) אחרי הפגישה עם מיכה מכתום הרגשנו סופסוף בבית!! מיכה מקסים, נעים, מקצוען והכי חשוב מדבר בגובה העיניים ונותן הרגשה נפלאה. ביום החתונה גל הצלם... המקסים שלנו וצחי צלם הוידאו הגיעו רבע שעה לפני, היו חייכנים, נעימים ולקחו אותנו ללוקיישנים קרובים ויפים. הם זרמו עם כל הבקשות שלנו והכל זרם פשוט בכיף. במהלך הערב הם עשו את העבודה בלי להפריע והיו נוכחים בכל חלק וחלק באירוע. התמונות יצאו טבעיות ויפות!! בשורה התחתונה אנחנו ממליצים בחום! אל תחשבו פעמיים - ושיהיה במזל! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאל -תמונה
דניאל
דניאל ואורן 15.08.13 אחוזת סנדרין
5
22/08/2013

כתום צלמים.. רצינו להגיד המון המון תודה לגל המדהים וכל הצוות המקצועי והמקסים! ביום החתונה הגיעו בזמן היתה אוירה קלילה ,זורמת ומצחיקה ! אין ספק שעשינו בחירה מושלמת כשבחרנו בכתום... ! אז שוב תודה רבה לכל אחד ואחד מכם הייתם מדהימים ומקצוענים ! דניאל ואורן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
NatItay-תמונה
NatItay
מדהימים
5
12/08/2013

הצוות, שבראשו עמד גל, היה מדהים מדהים!!! הם ממש צלמים כישרוניים והתמונות יצאו נהדרות. הכל תועד, כל האורחים, כל השלבים בחתונה, הם לא נחו לרגע ופשוט צילמו הכל! בנוסף ממש חברה... ים! ממש אהבנו!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Batel-תמונה
Batel
הטובים ביותר.
4.8
04/08/2013

... וסט 2013 אז איפה מתחילים??? איתמר, איתן, אלכס, חיים,טל, יוסי, יפית, רועי - חשבנו הרבה מה כדאי לכתוב, והאם בכלל, אם לא נאמר כבר הכול.. גדלנו בתוך עולם האירועים, ידענו שנתיים קודם איפה נתחתן, מי הדי.ג'יי, מי הרב, איפה נקנה בגדים..אבל צלמים?לא היה לנו מושג. שמענו על כתום, ראינו אתכם במלא אירועים, אבל לא באמת הכרנו. שנינו אמרנו שלום לפוטוגניות שלנו בגיל 13, ולא ידענו מי יצליח להוציא מאיתנו משהו נורמאלי. כל קיץ אנחנו מוזמנים ל10-20 חתונות, ושום דבר לא באמת מצא חן בעיננו. עד שהגענו לחתונה של אריאל ועדי בריל..ראינו את התמונות שהוקרנו על המסך וישר שאלנו מי הצלם??מאיפה הוא?? וכך הגענו לאיתמר טל.שבמקרה, או לא, שייך ל"כתום צלמים". גם אחרי שהיינו אצלכם בפגישה- המשכנו הלאה וראינו עוד צלמים, כי לא רצינו לפספס שום דבר. אבל תמיד חוזרים לראשון. והיה ברור לנו, שאנחנו לא מוצאים את מה שהראתם לנו באף מקום אחר. ובחרנו כתום. הצוות של איתמר כמובן.עם אלכס, יוסי, יפית, רועי.. וביוני התחתנו. חיכינו חודשיים עם התודה הגדולה שמורה עמוק בלב. (כי תמיד אתה אומר לעצמך, ומה אם משהו יתפקשש בסוף..) אז עכשיו, אחרי שקיבלנו את הוידיאו, התמונות, הדי.אס.אל.אר, האלבומים התמונות המוגדלות הכל הכל, אנחנו יכולים להגיד את זה סוף סוף: 1.וואו!!! איך עשיתם את זה ??? 2. תודה!!! על היחס, הדייקנות, המקצועיות,ההקשבה, הסבלנות-והביצוע הנפלא. אנחנו באמת באמת חשים שכל מה שייאמר כאן לא ישתווה להערכה הענקית שיש לנו כלפיכם-כל כך הרבה כישרון ויצירתיות ,בזכותכם הערב שלנו ייזכר שנים קדימה- והזיכרונות שלנו יפים ומרגשים מתמיד. אז זהו, כל כך הרבה מתכננים, וזה נגמר בשעות ספורות. ניפגש באירוע הבא,ברור. תמשיכו ככה, אתם מדהימים, אחד אחד!!!! בת-אל סגל וגלעד דרמון ובונו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון וטל-תמונה
לירון וטל
לירון וטל 11.6.13
5
21/07/2013

תמיד ידעתי שכשאתחתן כתום יהיו הצלמים שלי וכך היה. נפגשנו עם מיכה, וכבר מנרגע הראשון היה חיבור מעולה. היה מצחיק והוא תפס בקלות את הראש שלנו. שובע לפני החתונה התקשר וקבע איתי שעה... הגיע לצלם את האיפור וגם יום לפני החתונה התקשר שוב כדי לוודא הכול. ביום של החתונה מיכה הגיע עם אילן לפני הזמן למקום ההתארגנות. שניהם היו מקסימים והשרו אווירה מאוד כיפית ואני שבד"כ נבוכה מלהצטלם בקושי הרגשתי שמצלמים אותי. אח"כ טל הצטרף והכול זרם בקלות. שנינו אנשים מאוד ביישנים ולמרות זאת מיכה ואילן הצליחו לשחרר אותנו ולהוציא תמונות מדהימות!!!! כל הצוות של כתום חיכה לנו באולם עוד לפני שהגענו. הם דאגו לצלם את כל העיצוב ואיך שהגענו עשינו מלא צילומי משפחה. כל הצלמים היו פעילים עד הרגע האחרון של החתונה והרגשנו שהם חלק מהחתונה. הם צחקו איתנו והשרו אווירה כיפית. כל האורחים מתועדים ואין רגע שלא צולם. התמונות יצאו מדהימות, במיוחד התמונות נוף...אומנות לשמה... לקחנו דרך כתום גם מגנטים והיינו מאוד מרוצים. יצאה כמות בלתי מוגבלת של מגנטים וקיבלנו חבילה ענקית של מגנטים בשבילנו עם המון מגנטים. בנוסף מיכה הוסיף לנו צלמת נוספת לחתונה בלי שביקשנו שצילמה תמונות מדהימות. האלבומים יצאו מדהימים ולא מפסיקים להחמיא לנו עליהם. הסרט המקוצר של החתונה יצא מדהים גם כן. בקיצור הכול היה מושלם. גם השירות אחרי החתונה היה מצוין. טל הנחמדה נענתה לכל בקשותינו וקיבלנו את האלבומים, הסרט ההגדלות מאוד מאוד מהר. תודה רבה לאילן, שלומי, מיכה, תמר, טל , איתןן ויובל על חתונה מדהימה!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
rtal27-תמונה
rtal27
תודה מכל הלב לכתום צלמיםםםםםםם!!!!
5
23/06/2013

כתום צלמים האדירים,אין על האיכות והשירות שקיבלנו בכתום צלמים ולכן אנו ממליצים לכל מי שמחפש צלם לחתונה לא להתפשר ולקחת את כתום,בתור צלם במקצועי אני ממליץ על כתום כי מבחינת... בע,מבחר ומקצועיות אין מקום אחר שיתן את כל הלב והנשמה לזוג וידאג לכל בקשה שלו.את האירוע שלנו צלמו גל אשר ביצע את הטרש דה דרס ברמה מטורפת.איתמר טל ראש הצוות היה פשוט מעולה ואלכס צלם הDSLR פשוט תותח.אז תודה לכתום על חתונה מטורפתתתתתת!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gilad-תמונה
Gilad
20.6.13 - איתמר, אלכס, יפית
4.8
21/06/2013

צוות צלמים מקצועי מאוד. הגיעו בזמן, תמונות ב-1 בלילה אין בעיה בכלל. לאחר שסגרנו את העיסקה עם איתן במשרד. איתמר התקשר ודיבר איתנו כמה פעמים על מיקום הצילומים איזה זמנים נוחים לנו.... צילום משפחות לפני ועוד. אלכס פצצת אנרגיה של DSLR הצילומים אתכם פשוט היו כיפיים. יפית הצלמת שנמצאת בכל מקום ! איזה כיף שלא צריך לחפש את הצלם כי הוא פשוט מחפש אותך כל האירוע. תודה רבה רבה רבה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
GA-תמונה
GA
כתום צלמים
4.5
12/06/2013

גל ואלכס התייצבו כפי שנקבע מראש בשעה ב14:00 על מנת לצלם את אישתי בשלב ההכנות לחתונה. לאחר שהגעתי לאסוף את הכלה יצאנו עם גל ואלכס לצילומים בחוץ. פשוט אין מה לדבר, הצילומים היו שלב... מהנה במיוחד, גל ואלכס דאגו שנחייך בכל תמונה ותמונה, היו יצירתיים במיוחד בבחירת אתרי הצילומים והיו קשובים לרעיונות ולבקשות שלנו. לאחר שהסתיים שלב הצילומים עבדו גל וצוות הצלמים של כתום הכולל גם את אלישע החביב במרץ רב, לא פיספסו אף בן משפחה ואורח ואף הספיקו לערוך צילומי נוף, ובשקט ובסדר מופתי ארגנו את כל בני המשפחה והילדים לצילום מאוחד. החתונה נערכה בכוכב הים - בזמן המסיבה עבדו הצלמים של כתום צמוד אלינו ועברו איתנו שולחן שולחן להצטלם עם האורחים. במילה אחת - מקצוענים! מומלץ בחום!!!! תודה רבה לגל ולצוות שלו! היה כייף!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה